• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження - капітальний ремонт даху з утепленням горища головного корпусу КНП "Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради" для збільшення енергоефективності будівлі за адресою: м. Подільськ, вул. Каштанова,76 з установленням сонячної електростанції на даху будівлі

Завершена

14 875 080.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 375.40 UAH
Номер: df1d1c0b8c524ecb910588794307c880
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.08.2025 17:26 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 Одеса № 167 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.08.2025 № 003100-18/10293-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 167 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2025-07-09-011814-a 09.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.07.2025 № 49, ТД зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.07.2025 № 52 та оприлюднену в електронній системі закупівель 24.07.2025, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» (далі – ПП «СК-ПОДІЛЛЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ», оприлюднений в електронній системі закупівель 04.08.2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 06.08.2025 № 61, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.08.2025, договір про закупівлю робіт від 21.08.2025 № 63, пояснення та документи Замовника, отримані 27.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. У пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) (в редакції станом на момент оприлюднення Замовником договору про закупівлю та додатків до нього), визначено, що договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону; уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону. Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. В абзаці другому частини першої статті 41 Закону зазначено договори про закупівлю: про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 21.08.2025 розмістив договір про закупівлю робіт від 21.08.2025 № 63 та додатки до нього (договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт, інформація про ціни на матеріальні ресурси) у форматах PDF, DOC(X) та XLS. Проте Замовник не розмістив в електронній системі закупівель Додаток 1 «Договірна ціна» до договору про закупівлю робіт від 21.08.2025 № 63 саме у машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML), чим порушено вимоги пункту 15 Порядку № 1082. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 із зазначеного питання Замовник 27.08.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпунктах 3.1-3.3 пункту 3 розділу І «Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, яка виконана згідно Форми №3 цього Додатка. У таблиці «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договорів* (не менше 2-х) в частині виконання робіт щодо покрівель (даху), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме: - копії аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). * - аналогічним договором розуміється договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції або капітального ремонту покрівель (даху), які укладені не раніше ніж 2023 року. Аналогічний договір має бути повністю виконаний. У таблиці «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договорів** (не менше 2-х) в частині будівництва та/або установленням сонячної електростанції (обладнання для вироблення електроенергії та функціонування сонячних панелей), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме: - копії аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). ** - аналогічним договором розуміється договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва та/або надання послуг з установленням сонячної електростанції (обладнання для вироблення електроенергії та функціонування сонячних панелей), які укладені не раніше ніж 2024 року. Аналогічний договір має бути повністю виконаний. Учасник ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.07.2025 № 93, складену за формою № 3 Додатка 1 до ТД, про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду виконання: двох аналогічних договорів в частині виконання робіт з капітального ремонту покрівель (даху): від 27.11.2023 № 450 за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі будинку ДБСТ за адресою: вул. І.Франка,77, м. Подільськ Подільського р-ну Одеської області», укладений з Департаментом житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області; від 11.12.2023 № 100 за предметом: «Заходи з енергозбереження – капітальний ремонт даху з утепленням горища нежитлової будівлі Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Центральна, 5 с. Мардарівка Подільського району Одеської області», укладений з Відділом житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області; та двох аналогічних договорів щодо надання послуг з установленням сонячної електростанції (обладнання для вироблення електроенергії та функціонування сонячних панелей): від 11.12.2024 № 231 за предметом: «Послуги з встановлення суміжного обладнання для функціонування сонячних панелей та вироблення електроенергії з монтажем для ефективної роботи під час не стабільної подачі електроенергії та економії коштів за енергоносії за адресою провулок Незалежності,.2, м. Подільськ Одеської області Ліцея №2 Подільської міської ради Подільського району Одеської області (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)», укладений з Управлінням освіти і гуманітарної політики Подільської міської ради Подільського району Одеської області; від 11.12.2024 № 372 за предметом: «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)», укладений з Управлінням освіти і гуманітарної політики Подільської міської ради Подільського району Одеської області. Також учасник ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції надав: договір від 27.11.2023 № 450 з додатками, додаткові угоди до нього, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) до цього договору; договір від 11.12.2023 № 100 з додатками, акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) до цього договору; договір від 11.12.2024 № 231 з додатками; акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) до договору від 11.12.2024 № 371; договір від 11.12.2024 № 372 з додатками, акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) до цього договору. Проте у пункті 4 наданої учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції довідці від 18.07.2025 № 93 зазначено предмет аналогічного договору від 11.12.2024 № 372, який не відповідає предмету, зазначеному у самому аналогічному договорі. Також учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції до аналогічного договору від 27.11.2023 № 450 не надано додаткову угоду № 4, а надано лише додаткові угоди №№ 1, 2, 3, 5 до цього договору. Учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції надано Додаткову угоду від 12.11.2024 № 4 до іншого договору від 06.12.2023 № 464, який не зазначався учасником в якості аналогічного у довідці від 18.07.2025 № 93 (стор. 51-52 файлу «8.1 договір 450.pdf»). Також учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції до аналогічного договору від 11.12.2023 № 100 не надано додаткову угоду від 03.04.2024 № 1, інформація про наявність якої оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-001408-a. Також учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 11.12.2024 № 231 не в повному обсязі, а саме: відсутня сторінка договору з реквізитами та підписами сторін, а також не надано до зазначеного аналогічного договору акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). Учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції надано акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) до іншого договору від 11.12.2024 № 371, який не зазначався учасником в якості аналогічного у довідці від 18.07.2025 № 93 (стор. 11-13 файлу «8.3 договір 231.pdf»). Також учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 11.12.2024 № 372 не в повному обсязі, а саме: відсутня сторінка з пунктами 7.4-7.4.4 розділу VII, розділами VIII, IX та пунктами 10.1-10.2 розділу X цього договору. Інформація про наявність такої сторінки договору від 11.12.2024 № 372 міститься в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-011742-a, де оприлюднено вказаний договір у повному обсязі. Отже, надані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформація та документи не відповідають вимогам пункту 3 розділу І Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» вимогам пункту 3 розділу І Додатка 1 до ТД при наявності вищезазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник 27.08.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» вимогам ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.08.2025). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у тендерній пропозиції, та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику їх виправити. Також під час здійснення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав інформацію про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору від 11.12.2024 № 231 за предметом: «Послуги з встановлення суміжного обладнання для функціонування сонячних панелей та вироблення електроенергії з монтажем для ефективної роботи під час не стабільної подачі електроенергії та економії коштів за енергоносії за адресою провулок Незалежності,.2, м. Подільськ Одеської області Ліцея №2 Подільської міської ради Подільського району Одеської області (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)», укладений з Управлінням освіти і гуманітарної політики Подільської міської ради Подільського району Одеської області. Разом з тим, відповідно до даних електронної системи закупівель відсутня інформація про укладення між Управлінням освіти і гуманітарної політики Подільської міської ради Подільського району Одеської області та ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» за вказаним предметом закупівлі договору від 11.12.2024 № 231, а також відповідно до інформації, розміщеної на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів (https://spending.gov.ua/new/), що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», оплати за договором від 11.12.2024 № 231 не здійснювались. Разом з тим в електронній системі закупівель наявна інформація про укладення за вказаним предметом закупівлі договорів від 11.12.2024 № 371 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-009936-a), від 30.04.2025 № 225 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-005671-a) та від 15.07.2025 № 328 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-005933-a), оплати по яким відповідно до даних вебпорталу https://spending.gov.ua/new/ здійснені в повному обсязі. Враховуючи вищевикладене, надані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції інформація та документи не підтверджують наявність у нього досвіду виконання не менше 2-х договорів в частині будівництва та/або установленням сонячної електростанції (обладнання для вироблення електроенергії та функціонування сонячних панелей), що не відповідає вимогам підпункту3.3 пункту 3 розділу І Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.08.2025 щодо переконання Замовником у достовірності наданих учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції інформації та документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) при наявності вищезазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив «Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями не встановлено обов’язку замовників здійснювати перевірку в електронній системі закупівель наданих учасниками аналогічних договорів та наявності додаткових угод до них. Більше того, Закон та Особливості встановлює право замовника звертатись за підтвердженням тої чи іншої інформації, наданої учасником, а не прямий обов'язок. Окрім того, спираючись на практику Хмельницького окружного адміністративного суду, до прикладу справи №560/10997/22 рішення якої - адміністративний позов – задоволити, та рішення апеляційної скарги - апеляційну скаргу Північно-Східного офісу Держаудитслужби залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 01 березня 2023 року - без змін, можна зробити висновок щодо відсутності обов’язку замовників здійснювати перевірку в електронній системі закупівель наданих учасниками аналогічних договорів та наявності додаткових угод до них». Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує факт переконання Замовником у достовірності наданих учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції інформації та документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки Замовником не вчинено дій відповідно до вимог пункту 42 Особливостей та не перевірено наявну відкриту і загальнодоступну інформацію в електронній системі закупівель та на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів (https://spending.gov.ua/new/), з урахуванням якої надані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції інформація та документи не підтверджують наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог ТД Замовника. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначену невідповідність в інформації та/або документах учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» та не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначену невідповідність відповідно до пункту 43 Особливостей. Крім того, відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «СК-ПОДІЛЛЯ», тоді як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 29.08.2025 16:08 - 13.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2025 16:08

Оскарження висновку в суді

Опис: У порядку частини 10 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" інформуємо про оскарження висновку до суду про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-09-011814-a. Позовну заяву подано до Одеського окружного адміністративного суду 12.09.2025 року. Після відкриття провадження у справі буде додатково проінформовано ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата публікації: 12.09.2025 13:07
Дата відкриття провадження: 12.09.2025 00:00
Номер відкриття провадження: номер провадження П/420/32328/25 (справа № 420/31228/25)

Запити/Пояснення