-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування
Завершена
10 242 871.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 214.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 214.36 UAH
Номер:
48259fea79d142698d29fff39ef2f923
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-06-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2025 00:00
Період моніторингу:
06.08.2025 18:13 - 28.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2025 № 41-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 04.08.2025 № 003100-18/9610-2025.
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія НЕКРАСОВА
Додаток
до наказу від 06.08.2025
№ 41-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА " ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2025-06-26-011716-a 26.06.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання пояснень на запити органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 26.06.2025, тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» (далі ПП – «ДНЕПРОГОРСТРОЙ»), протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи від 15.07.2025 №В-2 про визначення переможця за результатами оцінки пропозиції ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 15.07.2025, договір підряду від 23.07.2028 №23/07/2025, відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 11.08.2025 та 21.08.2025.
Період усунення порушень:
22.08.2025 15:58 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2025 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
2e5b32e78ab6403cbd8f03435b013986
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
07.08.2025 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-26-011716-a, очікуваною вартістю 10 242 871,14 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, комерційні пропозиції тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5396b43ad4dc4f0b9b6427764010ba6c
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Дата опублікування:
11.08.2025 17:22
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-26-011716-a), повідомляємо наступне.
На підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також позитивного експертного висновку № 250417-03/В від 09 травня 2025 року, що додаються окремими файлами, здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість залишкових робіт. У розрахунок включено виконані роботи за договором № 06/03/2024 від 06 березня 2024 року за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул.Столєтова, 21Д (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформація про договір розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-26-009207-a).
Номер:
04e949138a5e435c85aef7196c908578
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
19.08.2025 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-26-011716-a, очікуваною вартістю 10 242 871,14 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Умовами пункту 4 статті 23 Закону передбачено, що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент»».
Прошу пояснити, чому згідно «ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ», яку замовником наведено у Додатку №7 до тендерної документації, перелічено ряд обладнання та матеріалів із зазначенням конкретної марки, моделі, фірми та/або виробника та виразом «або еквівалент», але без наведення обґрунтування ?
2. Умовами пункту 2 «Вимоги до матеріальних ресурсів» Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» до тендерної документації замовника зазначено, що Учасник повинен запропонувати обладнання та матеріали, що передбачені ПКД та має право запропонувати еквівалент обладнання та/чи матеріалів. Якщо запропоноване обладнання та/чи матеріали є еквівалентом, Учаснику необхідно додатково до технічної документації надати порівняльну таблицю параметрів замовленого обладнання та запропонованого Учасником їх еквіваленту у наступній формі зазначеній у Таблиці №1 до Додатку № 4.
Кожен з параметрів запропонованого Учасником еквіваленту обладнання та/чи матеріалу повинен бути на рівні або кращим від відповідного параметру замовленого обладнання та/чи матеріалу, що підтверджується паспортом на обладнання та/чи матеріал.
В складі пропозиції надається паспорт на обладнаннята/чи матеріал завірений печаткою та підписом виробника обладнання.
У складі своєї пропозиції учасником ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» у файлі під назвою «24. Кошторис_ЦТНВ.pdf» наведені локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, в яких зазначено обладнання та матеріали, що будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, які містять посилання на конкретну торгівельну марку/фірму/виробника із виразом «або еквівалент».
Прошу зазначити, яке саме обладнання та/чи матеріали застосовувались учасником ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ», ті що передбачені ПКД замовника, чи їх еквіваленти? Якщо, застосовувались еквіваленти, прошу надати відповідний їх перелік?
Якщо, обладнання використовується, не як «еквівалент», прошу надати паспорти (або копії) на обладнання шляхом завантаження їх через електронну систему, що підтверджують марку, модель, фірму або виробника обладнання, яке зазначено учасником в локальних кошторисах ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
282ea173955a4e0282d0c47bf891b465
Назва:
закупівля з придбання робіт «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-26-011716-a, очікуваною вартістю 10 242 871,14 грн.)
Дата опублікування:
21.08.2025 16:54
Опис:
Відповідно до Вашого звернення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-26-011716-a, очікуваною вартістю 10 242 871,14 грн.) повідомляємо про наступне.
1. Згідно з пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», використання посилань на конкретного виробника або марку допускається лише за наявності обґрунтування і за умови додавання фрази «або еквівалент». У рамках цієї закупівлі таке посилання було застосоване з урахуванням затвердженої проектно-кошторисної документації, яка містить технічні вимоги до обладнання та матеріалів, необхідних для забезпечення високої якості капітального ремонту ливарного цеху.
Додаток 7 «Технічна специфікація» до тендерної документації виконана у відповідності з вимогами п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами №1, 2, 3, 4). Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 зазначеної Настанови.
Тобто, основоположним документом для складання Технічної специфікації є Робочий проект (24/04/2023-РП.К) «Капітальний ремонт будівлі механо-ливарної дільниці (ЦТНВ) за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д». Коригування, що пройшов експертизу, отримано Експертний звіт (позитивний) від 09 травня 2025 № 250417-03/В та затверджений в установленому Законом порядку. В Загальних даних у складі робочого проекту зазначено: допускається заміна проектованих матеріалів на аналогічні за експлуатаційними характеристиками. При цьому узгодження з розробником документації не потрібне, зміни до документації не вносяться.
Кошторисна частина затвердженої проектної документації містить посилання на конкретні торгові марки та виробників з зазначенням виразу (або аналог).
Це означає, що можна використовувати обладнання та матеріали, які мають аналогічні технічні характеристики та функціональність, навіть якщо воно не є точною копією вказаного матеріалу.
Відповідно до Академічного тлумачного словника - Еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (ек.) (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
Тобто, коли ідеться про еквівалент, усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.
Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета або явища (Словник української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 42).
Формулювання "або аналог" розширює можливості вибору обладнання/матеріалів, дозволяючи використовувати більш доступні або сучасні аналоги, які відповідають технічним вимогам проекту. Це може бути вигідно з точки зору вартості, наявності, або технологічного прогресу.
Кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
В результаті затвердження проектної документації всі матеріали, устаткування та обладнання, які мають товарну форму містять посилання на конкретного виробника товару, патент, торгову марку, тощо, так як, саме таким чином визначається вартість об’єкта будівництва, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, деякою мірою, є посиланням на якість продукції. Посилаючись на марку чи фірму, втрачається необхідність докладно розписувати технічні вимоги, орієнтуючи потенційних учасників на відповідний рівень якості продукції.
Замовник посилається на тип предмета закупівлі, що більшою мірою стосується фізичних властивостей продукції, що закуповується. Закупівля матеріалів конкретного типу не означає, що всі матеріали, що можуть пропонуватися у тендері, повинні бути ідентичні, але всі вони мають відповідати основним фізичним ознакам відповідного типу.
Згідно п. 1 ст. 877 Цивільного Кодексу України «Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт».
Обґрунтування прийняття матеріалу в контексті будівництва, ремонту або реконструкції базується на проектній документації. Проектна документація містить комплекс текстових та графічних матеріалів, що визначають технічні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні та інші рішення для об'єкта. Вона є основою для реалізації проекту, включаючи визначення необхідних матеріалів, обсягів робіт та кошторису.
Проектна документація визначає, які матеріали потрібні, в якій кількості та якості, що необхідно для реалізації проекту, обґрунтовує вибір тих чи інших матеріалів, враховуючи технічні характеристики, умови експлуатації, економічну доцільність та інші фактори.
Таким чином, проектна документація є ключовим документом, що обґрунтовує прийняття певних матеріалів для реалізації проекту, забезпечує їх відповідність вимогам та стандартам, а також слугує основою для контролю за виконанням робіт.
Вказівка на конкретні марки та виробників обумовлена необхідністю гарантувати сумісність із наявними системами, забезпечити відповідність вимогам безпеки, технологічності й довговічної експлуатації. Це також спрямовано на запобігання ризикам невідповідності характеристик обладнання або матеріалів, що могло б негативно вплинути на якість ремонту чи безпеку об’єкта. Фраза «або еквівалент» дає можливість учасникам тендеру пропонувати альтернативні варіанти, які відповідають або перевищують технічні параметри, передбачені у проектно-кошторисній документації.
Враховуючи зазначене, технічна специфікація складена у відповідності до вимогам законодавства, забезпечуючи прозорі та недискримінаційні умови участі для всіх потенційних виконавців закупівлі.
2. Щодо використання обладнання та матеріалів учасником ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ»:
Відповідно до пункту 2 розділу «Вимоги до матеріальних ресурсів» Додатку № 4 тендерної документації, учасникам надано право пропонувати як обладнання та матеріали, передбачені проектно-кошторисною документацією (далі - ПКД), так і їх еквіваленти. У складі тендерної пропозиції ПП «ДНІПРОГОРСТРОЙ» містяться локальні кошториси, в яких чітко зазначено конкретні марки та моделі обладнання і матеріалів із словом «або аналог». До пропозиції також включено лист від 01.07.2025 без номеру (файл 19. Гарантійний лист__нові матеріали_ЦТНВ.pdf), який інформує замовника про невикористання еквівалентних матеріалів чи обладнання учасником.
Проте в ході моніторингу даної закупівлі посадові особи Східного офісу Держаудитслужби неправильно трактували вимоги тендерної документації, розміщеної на електронному майданчику. Згідно з пунктом 2 Додатку № 4 тендерної документації, учасник має запропонувати обладнання і матеріали, які передбачені ПКД, але також має право на використання еквівалентів. Якщо учасник пропонує еквіваленти, він зобов’язаний додати до технічної документації порівняльну таблицю параметрів замовленого обладнання/матеріалів і їхніх еквівалентів у формі, зазначеній у Таблиці № 1 до Додатку № 4.
"… 2. Учасник повинен запропонувати обладнання та матеріали, що передбачені ПКД. Учасник має право запропонувати еквівалент обладнання та/чи матеріалів.
Кожен з параметрів запропонованого Учасником еквіваленту обладнання та/чи матеріалу повинен бути на рівні або кращим від відповідного параметру замовленого обладнання та/чи матеріалу, що підтверджується паспортом на обладнання та/чи матеріал. В складі пропозиції надається паспорт на обладнання та/чи матеріал завірений печаткою та підписом виробника обладнання.
Надання зразків еквіваленту матеріалів/обладнання здійснюється Учасником за додатковим запитом Замовника.
Корегування ПКД та повторне проведення експертизи ПКД у зв’язку із застосуванням Учасником обладнання та/чи матеріалів які є еквівалентом, виконується за рахунок Учасника та погоджується Учасником з автором проекту/ів. Про що в складі пропозиції надається лист від автору проекту/ів адресований Замовнику з підтвердженням надання згоди на коригування та повторне проведення експертизи ПКД.
Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання робіт з будівництва, не мають перевищувати середні по регіону….".
Отже, якщо учасник пропонує обладнання або матеріали без використання еквівалентів, згідно з тендерною документацією він не зобов’язаний надавати паспорт чи будь-які інші документи для підтвердження еквівалентності. У даному випадку ПП «ДНІПРОГОРСТРОЙ» надало гарантійний лист про те, що еквіваленти не планують використовувати під час виконання договору, за умови, що їх буде вибрано переможцем закупівлі. Таким чином вимоги щодо документального підтвердження характеристик еквівалентів є недоцільними і не відповідають положенням тендерної документації.
Також повідомляємо Вам, що станом на 20.08.2025 року роботи за даним договором тривають, а отже надати підтверджуючі документи на обладнання/матеріали шляхом завантаження їх через електронну систему, що підтверджують марку, модель, фірму або виробника обладнання, яке зазначено учасником в локальних кошторисах є неможливим, так як замовник з підрядником ще не обмінювались звітною документацією за договором.
Таким чином, замовник дотримано всіх вимог законодавства щодо технічної специфікації, а також контролю якості і відповідності застосованих матеріалів і обладнання, що є підставою вважати процедуру закупівлі прозорою, об’єктивною та законною.