• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування

Завершена

18 091 129.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180 911.29 UAH
Номер: cc9bd442ffbd4e32a5dca846a20440fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.07.2025 14:31 - 02.08.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 45 UA-2025-06-20-009787-a 20.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дніпро-будсервіс» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 84 Загальних умов та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм встановлених пунктом 84 Загальних умов та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2025 № 197 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю-фірми «Дніпро-будсервіс» (далі – ТОВ «Дніпро-будсервіс»), протокол уповноваженої особи Замовника від 07.07.2025 № 222, повідомлення про намір укласти договір від 07.07.2025, пояснення Замовника, надані 17.07.2025 через електронну систему закупівель, договір про закупівлю від 15.07.2025 № 760 на суму 18 058 217,94 гривні. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі – капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір від 15.07.2025 № 760 (далі – Договір) на суму 18 058 217,94 грн, при цьому, відповідно до пункту 14.9. Договору додатком № 2 до нього є «План фінансування». Відповідно до пункту 4.1. Договору він набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2025 включно, а в частині виконання бюджетних зобов’язань – до повного їх виконання. Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Водночас у додатку 7 до договору «План фінансування», не зазначено фінансування на поточний рік – з визначенням напрямів фінансування (видами витрат). Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що пунктом 1 додатку № 1 до тендерної документації установлено, що учасники в складі пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинні надати, зокрема, довідки за формою додатку 5 до тендерної документації. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник процедури закупівлі ТОВ «Дніпро-будсервіс» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 03.07.2025 № 03/07-20 (файл «20 Додаток 5 МТБ»), яка не містить інформації про термін експлуатації та відомостей про технічний стан наявного в учасника (залученого) обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю. Проте, Замовник не виявив невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання інформації про термін експлуатації та відомостей про технічний стан наявного в учасника (залученого) обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Дніпро-будсервіс» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 30.07.2025 17:50 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2025 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення порушень
Дата публікації звіту: 05.08.2025 12:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 08.08.2025 13:11

Запити/Пояснення