• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Постачання програмного забезпечення

Завершена

14 180 696.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 903.48 UAH
Номер: ad9e95e902df4a169b6af97eb8b697d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.07.2025 14:30 - 02.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-06-06-006009-a 06.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 50) 515-28-26, a.o.yanchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності Оголошення вимогам Закону, відповідності вимог проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ЗА СОФТ», ТОВ «О-Діджитал», ПрАТ «КИЇВСТАР», своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військовою частиною А0515 затвердженого протоколом уповноваженої особи від 05.06.2025 № 122/1/СЗ (далі – Оголошення); роз’яснення до процедури; реєстр пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗА СОФТ» (далі – ТОВ «ЗА СОФТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «О-Діджитал» (далі – ТОВ «О-Діджитал»), приватного акціонерного товариства «КИЇВСТАР» (далі – ПрАТ «КИЇВСТАР»); витяг із протоколу уповноваженої особи від 24.06.2025 № 122/3/СЗ, від 28.06.2025 № 122/4/СЗ про відхилення пропозиції; витяг із протоколу уповноваженої особи від 04.07.2025 № 122/5/СЗ про визначення переможця; договір про надання послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки та оборони у період дії правового режиму воєнного стану від 22.07.2025 № 387Д на суму 12 606 219,36 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення та документи Замовника, надані 21.07.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 05.08.2025 16:15 - 09.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2025 16:15

Запити/Пояснення