-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30210000-4 - (Клас імітаційного моделювання пересувний)
Закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами)
Завершена
3 076 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 384.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 384.60 UAH
Номер:
43ca2f8d06794300b65e9c114cbda6dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:36 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.06.2025 № 68-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.06.2025 № 68-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-05-26-006383-a 26.05.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності надання роз'яснень щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідей на них, розгляду пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ», ТОВ «Каспер Інк», ТОВ «ПБГ19» та ТОВ «ЕПОС», укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі, далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військова частина А1890 (далі – Замовник) (далі – Оголошення); реєстр отриманих пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ» (далі – ТОВ «КОМПАКОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Каспер Інк» (далі – ТОВ «Каспер Інк»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – ТОВ «ПБГ19») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕПОС» (далі – ТОВ «ЕПОС»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2025 № 144-2025, від 07.06.2025 № 145-2025, від 09.06.2025 № 151-2025 та від 11.06.2025 № 159-2025; повідомлення про намір укласти договір; договір постачання від 17.06.2025 № 141; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.06.2025 12:54 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
9c7d30145c154667a544af8dcd948ec8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.06.2025 09:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Клас імітаційного моделювання пересувний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-26-006383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
230a31624c6b4c9fa3a2050f4b35eb63
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.06.2025 17:40
Опис:
Відповідь через електронну систему закупівель на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївської обл.) від 24.06.2025 щодо процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Клас імітаційного моделювання пересувний)»