-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча Київської області»
Завершена
22 587 804.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 225 878.04 UAH
мін. крок: 1% або 225 878.04 UAH
Номер:
a0e21435cfdf4a43b96c772e16d0540e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 16:02 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 №93-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.06.2025 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-05-20-013376-a 20.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено порушення вимоги частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд»» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «БУЧАСЕРВІС» Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.05.2025 №20/05/2025-2) із змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд»» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд»»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 13/06/25-1, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.06.2025, 08.07.2025, через електронну систему закупівель.
Пунктом 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Окрім того, частиною третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що згідно з умовами пункту 5.4.8. розділу 5 «Права та обов’язки сторін» проєкту договору, що міститься у Додатку № 4 тендерної документації, підрядник гарантує якість завершених робіт та безкоштовне усунення дефектів протягом гарантійного терміну, який встановлюється від дати введення об’єкта будівництва в експлуатацію згідно з чинним законодавством та розділом 9 «Гарантії» цього договору.
Пунктом 9.1. розділу 9 «Гарантії» проєкту договору, визначено, що гарантійні строки на роботи становлять: 5 років. Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за договором. В разі дострокового припинення договору або в разі якщо за договором будуть виконані не всі роботи, передбачені договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за договором, відповідно.
Відповідно до пункту 17 Постанови № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови № 1178.
Згідно з частиною другою статті 875 Цивільного кодексу України на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта, укладається договір будівельного підряду, порядок укладення та виконання якого визначений Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668).
Так, частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Постанови № 668 визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Водночас, об’єктом будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.06.2011 № 651/19389 (далі - Порядок № 45), є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
При цьому, капітальний ремонт об’єктів будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку № 45 та розділу 3 Державних будівельних норм України А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 04.06.2014 № 163 віднесено до будівництва.
Крім того, нормами пункту 5 Постанови № 668 закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником у тендерній документації визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва менше десяти років від дня його прийняття Замовником, чим не дотримано вимоги частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови № 668.
Отже, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178 Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень:
16.07.2025 16:54 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2025 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказ про направлення на навчання уповноваженої особи з публічних закупівель
Дата публікації звіту:
21.07.2025 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
084d3ad567954b8684d7e2dc68b1984d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2025 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча, Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-20-013376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b085d44b5be748be82e68ff2c5980a3a
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча Київської області»
Дата опублікування:
27.06.2025 14:54
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; бульвар Леоніда Бірюкова 9, приміщення 2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча Київської області» Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг.
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-20-013376-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису, становить 23 630 531,00 грн.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 22 587 804,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Номер:
a68cb16a52b945a7956a8d00d046ba79
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2025 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча, Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-20-013376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «СБМУ «Підряд», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання:
- інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність (не менше 240 тон/год) (пункт 2 Додатку № 1 тендерної документації)? Оскільки згідно з наданими гарантійним листом від 05.06.2025 № 26-0625 та довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2025 №4-06/25 потужність асфальтозмішувальних установок становить менше 240 тон/год (асфальтозмішувальні установки: Ammann Uniglobe-200 потужність 200 тон/год; ДС-168637 - 120-150 тон/год, КДМ – 201637 - 80-100 тон/год);
- копії документу, що підтверджує наявність в учасника лабораторії або копії діючого договору, укладеного учасником процедури закупівлі із суб’єктом господарювання, що має відповідну лабораторію, уповноважену виконати випробування якості будівельних матеріалів, зокрема зразків суміші асфальтобетонної (пункт 2 Додатку № 1 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6ef52dd92ff945678eb46bb2f6434cfb
Назва:
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча, Київської області .
Дата опублікування:
08.07.2025 14:26
Опис:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд» має власну виробничу базу, що розташована в 8 кілометрах від м. Києва за адресою: м. Вишневе, вул. Київська, 31-А.
Виробнича спроможність підприємства по виготовленню та відвантаженню асфальтобетонної суміші складає від 3200 до 3600 тон в зміну (8 годин) та відповідно за годину від 400 до 450 тон в залежності від типу суміші.
Підприємство для виготовлення асфальтобетонної суміші має три асфальтозмішувачі, які можуть працювати цілодобово та одночасно.
Тобто відповідно вимог тендерної документації , «наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність (не менше 240 тон/год) , Виконавець гарантує відвантаження 240 тон/год та більше, так як три асфальтозмішувачі можуть працювати цілодобово та одночасно.
Технічна характеристика асфальтозмішувачів їх модель та потужність:
- Ammann Uniglobe-200 (Асфальтозмішувальна установка AZ-68392 Uniglobe-200) (атестат виробництва № UA.111.AT.021-24) з мікропроцесорною системою управління, що забезпечує автоматичне дозування матеріалів згідно комп’ютерної програми складів асфальтобетонної суміші, часу перемішування та температурних режимів. Потужність 200 тон/год, або 1600 тон в зміну.
ДС-168637 (атестат виробництва № UA.111.AT.022-24 з мікропроцесорною системою управління, що забезпечує автоматичне дозування матеріалів згідно комп’ютерної програми складів асфальтобетонної суміші, часу перемішування, температурних режимів та враховуючи вологість вхідних матеріалів. Потужність 120-150 тон/год, або 1200 тон в зміну (8 годин).
КДМ – 201637 (атестат виробництва № UA.111.AT.020-24) з мікропроцесорною системою управління, що забезпечує автоматичне дозування матеріалів згідно комп’ютерної програми складів асфальтобетонної суміші, часу перемішування, температурних режимів та враховуючи вологість вхідних матеріалів. Потужність 80-100 тон/год, або 800 тон в зміну (8 годин).
Асфальтобетонні заводи мають функцію автоматичної подачі та дозування гранульованих домішок.
Асфальтозмішувачі обладнані установкою для подачі адгезійних добавок та модифікаторів бітуму (рідина) безпосередньо в мішалку асфальтозмішувачів під час приготування суміші.
Контроль технологічного процесу виробництва, якості сировини та готової продукції здійснює власна лабораторія та ВТК (сертифікат № ПТ-420/24 від 30.12.24).,яка знаходиться в адміністративно-побутовому комплексі. ( сертифікат та паспорти на а/б суміш, протоколи випробування додається).