• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева (від бульв. Л. Бірюкова до вул. Києво-Мироцька) в м. Буча Київської області»

Завершена

22 587 804.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 225 878.04 UAH
Номер: a0e21435cfdf4a43b96c772e16d0540e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-25-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.06.2025 16:02 - 17.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.06.2025 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-05-20-013376-a 20.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, i.i.khymych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено порушення вимоги частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд»» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «БУЧАСЕРВІС» Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.05.2025 №20/05/2025-2) із змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд»» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд»»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 13/06/25-1, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.06.2025, 08.07.2025, через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Окрім того, частиною третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що згідно з умовами пункту 5.4.8. розділу 5 «Права та обов’язки сторін» проєкту договору, що міститься у Додатку № 4 тендерної документації, підрядник гарантує якість завершених робіт та безкоштовне усунення дефектів протягом гарантійного терміну, який встановлюється від дати введення об’єкта будівництва в експлуатацію згідно з чинним законодавством та розділом 9 «Гарантії» цього договору. Пунктом 9.1. розділу 9 «Гарантії» проєкту договору, визначено, що гарантійні строки на роботи становлять: 5 років. Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за договором. В разі дострокового припинення договору або в разі якщо за договором будуть виконані не всі роботи, передбачені договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за договором, відповідно. Відповідно до пункту 17 Постанови № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови № 1178. Згідно з частиною другою статті 875 Цивільного кодексу України на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта, укладається договір будівельного підряду, порядок укладення та виконання якого визначений Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668). Так, частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Постанови № 668 визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, об’єктом будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.06.2011 № 651/19389 (далі - Порядок № 45), є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому, капітальний ремонт об’єктів будівництва, згідно з пунктом 1 Порядку № 45 та розділу 3 Державних будівельних норм України А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 04.06.2014 № 163 віднесено до будівництва. Крім того, нормами пункту 5 Постанови № 668 закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Виходячи із вищевикладеного, Замовником у тендерній документації визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва менше десяти років від дня його прийняття Замовником, чим не дотримано вимоги частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови № 668. Отже, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178 Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 16.07.2025 16:54 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2025 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказ про направлення на навчання уповноваженої особи з публічних закупівель
Дата публікації звіту: 21.07.2025 14:00

Запити/Пояснення