• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у парку Придніпровський у Дніпровському районі м. Запоріжжя за кодом ДК021:2015-45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи) Єдиного закупівельного словника

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому

Завершена

3 529 033.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 290.33 UAH
Номер: 2614dbf0f650459c956c4ec438f6b240
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 12.05.2025 17:49 - 03.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 53-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.05.2025 № 53-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2. UA-2025-03-27-005556-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 114-46-99, m.a.diachenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «26» травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 № 1/1ТД; тендерну пропозицію учасника: Фізична особа-підприємець Каширін Єгор Олексійович (далі – ФОП Каширін Є.О.); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18 квітня 2025 року; договір про закупівлю від 16.05.2025 № 014/25/06; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 26.05.2025. Моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (пункт 6.16) встановлено, що «у разі, якщо Учасником є фізична особа-підприємець або фізична особа, надається завірена копія паспорту (чинного на дату подання) особи. У випадку, якщо паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій – надати завірену двосторонню копію паспорту та завірену копію Витягу із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або завірену копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами». На виконання даної вимоги учасником ФОП Каширін Є.О. у складі тендерної пропозиції наданий витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання №2316-597980-2017 (файл «33 Паспорт Каширіна.pdf») містить ознаки невідповідності вимогам тендерної документації, а саме реквізити (номер паспорта, дата видачі, орган, що видав) не відповідають даним ID-картки №006347934 (файл «33 Паспорт Каширіна.pdf»), копія якої надана учасником в складі тендерної пропозиції. Згідно пояснень Замовника, наданих на запит органу державного фінансового контролю, вимога тендерної документації щодо надання учасником завіреної двосторонньої копії паспорту та завіреної копії Витягу із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або завірену копію іншого документу. Щодо виконання учасником ФОП Каширін Єгор Олексійович вимоги пункту 6.16 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надані паспорт у формі картки на Каширіна Єгора Олексійовича, 06.06.2001 року народження та відповідний Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який засвідчений завідувачем сектору централізованого оформлення документів Шевченківського РВ у м. Запоріжжі УДМС України в Запорізькій області. У наданому Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання оформлення першої ID картки відбулось у 2017 році, тобто у 16 років. Відповідно до законодавства перша ID-картка має дійсність залежно від віку власника, зокрема 4 роки для осіб від 14 до 18 років. Як бачимо з документів, місце проживання Каширіна Єгора Олексійовича не змінювалось. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності, яка не відноситься до Переліку формальних помилок, чим не дав можливість учаснику ФОП Каширін Є.О. усунути вище вказану невідповідність в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень: 27.05.2025 17:42 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» в межах проведеного моніторингу закупівлі з поточного ремонту та встановлення елементів благоустрою у парку Придніпровський у Дніпровському районі м. Запоріжжя за кодом ДК021:2015-45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи) Єдиного закупівельного словника ID: UA-2025-03-27-005556-a, з приводу висновку оприлюдненого Держаудитслужбою повідомляємо наступне. Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Замовник зобов’язується дотримуватись вимог Закону, Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою недопущення настання негативних наслідків, як для замовника та і для учасників. Замовником проаналізовані обставини викладені у висновку та вжиті відповідні заходи, зокрема, вирішено питання щодо направлення уповноваженої особи на додаткове навчання в сфері публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому (https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/kurs-fakhivets-z-publichnykh-zakupivel).
Дата публікації звіту: 28.05.2025 17:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 28.08.2025 15:48

Запити/Пояснення