-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі (здійснення заходів енергозбереження) з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту на вул. Гетьмана Мазепи, 27-Б у м. Івано-Франківську (Код за ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція)
Завершена
31 204 479.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 156 022.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 156 022.40 UAH
Номер:
07cfbef2689148169a28e2456bb6b3d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 10:34 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2025-03-05-006187-a 05.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозицій ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ", переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (нова редакція), затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.03.2025 №28 ( далі – тендерна документація (нова редакція)), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ" (далі – ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ"), протокол від 02.04.2025 № 36 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ", повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, пояснення Замовника, надані 16.04.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Під час здійснення моніторингу, а саме: опрацювання тендерної документації (нова редакція) Замовника було виявлено окремі невідповідності, що потенційно можуть спричинити невірне тлумачення учасником інформації/ документів, які вимагаються Замовником.
Зокрема, пунктом 9 «Ступінь локалізації виробництва» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція) визначено, що: «…якщо у складі робіт передбачено набуття замовником у власність товару (устаткування) вартістю від 200 тисяч гривень із зазначеного в підпункті 2 або підпункті 3 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону переліку, до такого товару (устаткування) застосовується вимога щодо ступеня локалізації виробництва, який повинен бути підтверджено учасником у спосіб, визначений Додатком 6 до Тендерної документації.»
Пункт 10 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція) передбачає, що: «…Підтвердження ступеня локалізації товарів здійснюється в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861…… Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 відсотків (у 2025 році).»
Водночас у тендерній документації визначено, що «…Вимоги до учасника: 1.1. У разі, якщо в межах закупівлі цих робіт передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та вартість предмета закупівлі (згідно переліку пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, - учасником надається гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 20 відсотків.»
Тобто, Замовником в тендерній документації (нова редакція) відповідно до вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в частині відсоткового значення ступеня локалізації відповідного товару на 2025 рік встановлено вірний відсоток локалізації - 25 відсотків і одночасно вимога до учасника передбачає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) має дорівнювати чи перевищувати 20 відсотків, що є невідповідністю у тендерній документації (нова редакція).
Слід зазначити, що учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КАНТРІ СТАЙЛ" у складі тендерної пропозиції надано Лист-пояснення, яким повідомлено, що у межах даної закупівлі відповідно до технічної специфікації та кошторисних розрахунків не передбачається набуття Замовником у власність товару ( устаткування), визначено пунктом 6-1 розділу Х « Прикінцеві та перехідні положення» Закону « Про публічні закупівлі» вартість якого у складі предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. (файл –«Лист пояснення по локалізації товарів.pdf»).
Період усунення порушень:
18.04.2025 12:24 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
9f1c9780a2f0423f939281daca8a165c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі (здійснення заходів енергозбереження) з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту на вул. Гетьмана Мазепи, 27-Б у м. Івано-Франківську (Код за ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-006187-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
cdaa80bd86fb46e4b57ff5cba34dcb59
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.04.2025 18:03
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі Наказ №275): очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Також, згідно Наказу №275 Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
По об’єкту: Реконструкція будівлі (здійснення заходів енергозбереження) з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту на вул. Гетьмана Мазепи, 27-Б у м. Івано-Франківську (Код за ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція) розроблена проектно-кошторисна документація (ТОВ «Архітрав-21») та отримано Експертний звіт (позитивний) (Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області) щодо розгляду проектної документації на реконструкцію в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за №09-0136/01-24 від 23.12.2024 року. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР), вартість об’єкту будівництва становить 32139576,00 грн. (тридцять два мільйони сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не повинна включати утримання служби замовника (включаючи витрати на технiчний нагляд) (Глава 10 ЗКР), а саме 359752,00 грн. без ПДВ та «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» (Глава 12 ЗКР), а саме 497695,00 грн. без ПДВ.
Отже, для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено наступний обрахунок:
За підсумками глав 1-9 ЗКР, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) з урахуванням ПДВ, вартість загальнобудівельних робіт складає 31204479,60 грн. з ПДВ.
Таким чином, очікувана вартість предмету закупівлі робіт по даному об’єкту, на яку оголошена тендерна процедура, становить 31204479,60 грн. з ПДВ.
Для підтвердження проведених розрахунків очікуваної вартості предмета закупівлі, визначення його технічних та якісних характеристик надаємо наступні документи: завдання на проектування, кошторис (пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, підсумкова відомість ресурсів, відомість обсягів робіт, об’єктні та локальні кошториси), загальну пояснюючу записку до проектно-кошторисної документації, Експертний звіт (позитивний).
Одночасно інформуємо про продовження строку для укладання договору про закупівлю відповідно до п.49 Особливостей на підставі звернення Учасника-переможця Листом №16/04-25 від 16.04.2025 р. Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю оформлено протоколом уповноваженої особи №39 від 16.04.2025р. (копія додається).