• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Облаштування майданчика св. № 107 Микуличинського родовища під буровий верстат НБО (Уралмаш 3Д) та будівництво під'їзної дороги, с. Вижній Березів, Яблунівська селищна рада, Косівський район, ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).

Завершена

12 599 635.08 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 125 996.35 UAH
Номер: 72dbed8813ed469db4a61056b45991d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2025 18:26 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-02-21-003341-a 21.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ», ПП «НАКО ІНВЕСТ», ТОВ «КР-ГРУП», своєчасності укладання Договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 01/01/13/10/01/01/62-ЮШ, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Б.К. ЛАНДШАФТ» (далі – ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ»), приватного підприємства «НАКО ІНВЕСТ» (далі – ПП «НАКО ІНВЕСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КР-ГРУП» (далі – ТОВ «КР-ГРУП»), вимога про усунення невідповідності до 18.03.2025, 25.03.2025, 28.03.2025, протокольне рішення від 17.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/62-1-ЮШ про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ», протокольне рішення від 26.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/62-4-ЮШ про відхилення пропозиції учасника ПП «НАКО ІНВЕСТ», електронний протокол наміру укласти договір від 31.03.2025, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2025, протокольне рішення щодо продовження строку укладання договору від 14.04.2025 № 01/01/13/10/01/01/62-7-ЮШ, договір підряду від 18.04.2025 № 13/1877-Р/25 на суму 11 144 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 28.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 12.05.2025 12:43 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 12:43

Запити/Пояснення