-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Облаштування майданчика св. № 107 Микуличинського родовища під буровий верстат НБО (Уралмаш 3Д) та будівництво під'їзної дороги, с. Вижній Березів, Яблунівська селищна рада, Косівський район, ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Завершена
12 599 635.08
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 125 996.35 UAH
мін. крок: 1% або 125 996.35 UAH
Номер:
72dbed8813ed469db4a61056b45991d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:26 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-02-21-003341-a 21.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ», ПП «НАКО ІНВЕСТ», ТОВ «КР-ГРУП», своєчасності укладання Договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 01/01/13/10/01/01/62-ЮШ, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Б.К. ЛАНДШАФТ» (далі – ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ»), приватного підприємства «НАКО ІНВЕСТ» (далі – ПП «НАКО ІНВЕСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КР-ГРУП» (далі – ТОВ «КР-ГРУП»), вимога про усунення невідповідності до 18.03.2025, 25.03.2025, 28.03.2025, протокольне рішення від 17.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/62-1-ЮШ про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ», протокольне рішення від 26.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/62-4-ЮШ про відхилення пропозиції учасника ПП «НАКО ІНВЕСТ», електронний протокол наміру укласти договір від 31.03.2025, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2025, протокольне рішення щодо продовження строку укладання договору від 14.04.2025 № 01/01/13/10/01/01/62-7-ЮШ, договір підряду від 18.04.2025
№ 13/1877-Р/25 на суму 11 144 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 28.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.05.2025 12:43 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 12:43
Запити/Пояснення
Номер:
1c4db2c9ebf9402eb111e7c0bbd990b7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 18:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі облаштування майданчика св. № 107 Микуличинського родовища під буровий верстат НБО (Уралмаш 3Д) та будівництво під'їзної дороги, с. Вижній Березів, Яблунівська селищна рада, Косівський район, ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-003341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5cd2ca0c5d86401e8ec916dd58ef285b
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
28.04.2025 16:37
Опис:
23.04.2025 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-M-2025-04-21-000132 наказ від 21.04.2025 № 119) по Закупівлі:
«Про надання пояснень»
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі облаштування майданчика св. № 107 Микуличинського родовища під буровий верстат НБО (Уралмаш 3Д) та будівництво під'їзної дороги, с. Вижній Березів, Яблунівська селищна рада, Косівський район, ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-003341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначення очікуваної вартості,
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів , тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Облаштування майданчика св. № 107 Микуличинського родовища під буровий верстат НБО (Уралмаш 3Д) та будівництво під'їзної дороги, с. Вижній Березів, Яблунівська селищна рада, Косівський район, ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи» здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої та складеної ПАТ «Укрнафта» ДКБ ПВР ГП (Надвірна) для забезпечення видобутку вуглеводнів на свердловині №107 Микуличинського родовища.
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета даної закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб Замовника у Технічній специфікації, Відомості обсягів робіт та Локальному кошторисі на будівельні роботи, що є частинами тендерної документації та відповідають прийнятим проектним рішенням, розроблених відповідно до чинних будівельних норм і стандартів та сформовані на підставі:
- Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
- Кошторисних норм України (КНУ).
- Державних будівельних норм.
- Діючих ДСТУ.
Для визначення очікуваної вартості було здійснено моніторинг ринку шляхом розміщення відповідної інформації на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №26569587) та шляхом запиту комерційних пропозицій підрядним організаціям електронною поштою.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних підрядників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
При проведенні попереднього моніторингу Замовником отримано комерційні пропозиції та визначено очікувану вартість із врахуванням наступних отриманих комерційних пропозицій:
- ПП «ІВЦ «Вектор» (Файл під назвою «Пропозиція ПП ІВЦ Вектор .pdf»);
- ТОВ "БК»Еталон" (Файл під назвою «Пропозиція ТОВ БК Еталон .pdf»);
- ТОВ «Енергоюжспецстрой» (Файл під назвою «Пропозиція ТОВ Енергоюжспецстрой.pdf»);
- ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» (Файл під назвою «Пропозиція ТОВ ЕДБ.pdf»);
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 12 599 635,08 грн без ПДВ за мінімальною пропозицією.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
На підставі зазначеної очікуваної вартості було оголошено торги з ідентифікатором UA-2025-02-21-003341-a.
Щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Повідомляємо, що ПАТ «Укрнафта» не належить до суб’єктів, перелічених у пункті 41 Постанови № 710, тому на Товариство не поширюються вимоги щодо розміщення на власному веб-сайті зазначеної вище інформації.
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Додатки додаються.