-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясопродукти
Завершена
5 538 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 166 155.00 UAH
мін. крок: 3% або 166 155.00 UAH
Номер:
d07cd45958e0461baa4b47940c26a54b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2025 00:00
Період моніторингу:
25.03.2025 14:00 - 16.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2025 № 19-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.03.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-31-000891-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та змін до нього; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини 3027 Національної гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП Ковальчук Сергій Михайлович, МПП «Хаджибей», товариство з обмеженою відповідальністю «М'ясний акцент», селянське фермерське господарство «Колос», ТОВ «Європостачсервіс», протокольні рішення від 13.02.2025 №46, від 13.02.2025 №47, від 13.02.2025 №48, від 13.02.2025 №49, від 14.02.2025 №51, вимога про усунення невідповідності у пропозиції ТОВ «Європостачсервіс» від 13.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2025, договір про закупівлю товарів для потреб безпеки та оборони від 19.02.2025 №15 ПС/25 ціною 4 691 610,00 грн, додаткова угода від 25.02.2025 №1/88, пояснення Замовника надані 07.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.04.2025 18:15 - 12.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2025 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
3bd2046f33c64632b74954db6f62d751
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’ясопродуктів, код ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-000891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до підпункту 3.13. пункту 3 «Вимоги до учасника» Додатку №2 до Оголошення, Замовником встановлена вимога, а саме: надання оригіналу (або належним чином засвідчену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару або оригіналу (або належним чином засвідчену копію, або копію, засвідчену виробником продукції відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) якісного посвідчення на споживчу тару.
Прошу Вас надати посилання на файл у пропозиції учасника ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС" щодо виконання даної вимоги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
f1e85ca5d7f14d94a23c332a689a5bc3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 16:28
Опис:
Пояснення надаються у вкладенні