• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясопродукти

Завершена

5 538 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 166 155.00 UAH
Номер: d07cd45958e0461baa4b47940c26a54b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.03.2025 14:00 - 16.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2025 № 19-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.03.2025 №19-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-31-000891-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та змін до нього; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини 3027 Національної гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП Ковальчук Сергій Михайлович, МПП «Хаджибей», товариство з обмеженою відповідальністю «М'ясний акцент», селянське фермерське господарство «Колос», ТОВ «Європостачсервіс», протокольні рішення від 13.02.2025 №46, від 13.02.2025 №47, від 13.02.2025 №48, від 13.02.2025 №49, від 14.02.2025 №51, вимога про усунення невідповідності у пропозиції ТОВ «Європостачсервіс» від 13.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2025, договір про закупівлю товарів для потреб безпеки та оборони від 19.02.2025 №15 ПС/25 ціною 4 691 610,00 грн, додаткова угода від 25.02.2025 №1/88, пояснення Замовника надані 07.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 08.04.2025 18:15 - 12.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2025 18:15

Запити/Пояснення