-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по пров. Дружнянському, 2, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області
Завершена
25 883 230.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258 832.31 UAH
мін. крок: 1% або 258 832.31 UAH
Номер:
1d771dcda40047668984499b7e90d8cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 15:13 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2024-12-21-002309-a 21.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей № 1178 та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТІНТОРЕТТО», ТОВ «ТІНТОРЕТТО», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом внесення змін до Договору у відповідності до пункту 83 Постанови КМУ № 668, здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом внесення змін до Договору у відповідності до пункту 83 Постанови КМУ № 668, здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Період усунення порушень:
17.02.2025 20:35 - 04.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2025 20:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Для усунення порушень Замовником укладено Додаткову угоду №2 до договору від 29 січня 2025 №17-25, в якій зазначено інформацію щодо плану фінансування.
Дата публікації звіту:
19.02.2025 16:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Шляхом укладання Додаткової угоди №2 до договору від 29 січня 2025 №17-25
Дата публікації:
10.03.2025 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
3d480ae5d44e4d1fa944cd2f8f22a986
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по пров. Дружнянському, 2, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-21-002309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по пров. Дружнянському, 2, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області» від 29.01.2025 № 17-25 (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 29.01.2025 № 1 до Договору.
4. За рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e2821f77438a485bacccf7527a27a306
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.02.2025 17:05
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання .
Надаємо Зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт.
Щодо другого питання.
https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/obgruntuvannya-prov.-druzhnyanskyj-2.pdf
Щодо третього та четвертого питання
Враховуючи лист Бородянської селищної ради від 06.01.2025 № 60/10-07
(вх. №533/01/2025 від 06.01.2025) щодо міжбюджетного трансферту у розмірі
57,0 тис. грн на співфінансування об’єктів для належної реалізації експериментального проєкту щодо відновлення селища Бородянка Бородянської територіальної громади Бучанського району Київської області, перелік об’єктів (заходів) Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021-2025 роки, у 2025 році, затверджений розпорядженням Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації) від 15.01.2025 № 23, а також відсутність фінансування з державного бюджету у 2025 році на реалізацію експериментального проєкту щодо відновлення селища Бородянка Бородянської територіальної громади Бучанського району Київської області, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації»,
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації подовжено строк дії договорів про закупівлю на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Номер:
a4390767aa9a498bb2a0375c18e603ec
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2025 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по пров. Дружнянському, 2, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-21-002309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «ТІНТОРЕТТО» дотримано вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації в частині надання учасником дозвільних документів, наявність яких передбачене чинним законодавством, що підтверджують наявність обладнання, яке зазначено в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.01.2025 №17?
2. Яким чином учасником ТОВ «ТІНТОРЕТТО» дотримано вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації в частині надання учасником документів, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо) у разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.01.2025 №17 підстави користування відмінної від «власне»?
3. Яким чином учасником ТОВ «ТІНТОРЕТТО» дотримано вимогу підпункту 2.3.2 пункту 2 Таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації в частині надання листа від кожного виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені?
4. Відповідно до пояснень Замовника отриманих на запит Держаудитслужби від 30.01.2025, зокрема, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі, надати інформацію, а саме, щодо кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, а також надати лист Бородянської селищної ради від 06.01.2025 № 60/10-07 (вх. №533/01/2025 від 06.01.2025).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
113235859c1d472795b616657a574aa5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.02.2025 19:07
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Учасником ТОВ ТІНТОРЕТТО в складі тендерної пропозиції надано дозвільні документи зокрема дозвола, та ліцензію.
Щодо другого питання. Учасником в складі тендерної пропозиції наданий договір з ПП БДП МОТОРС.
Щодо третього питання. В складі тендерної пропозиції надано листи від кожного виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені.
Щодо четвертого питання. Відповідно до наказу Київської облдержадміністрації від 23.12.2024 року № 667 «Про обласний бюджет Київської області на 2025 рік» (зі змінами внесеними наказом від 20.01.2025 року № 732) фінансування передбачене за КПКВК 6092, та надаємо зазначений лист.