-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво модульного укриття заводського виготовлення до 50 осіб з гідроізоляцією та встановленням допоміжних модулей заводського виготовлення в гімназії № 13 за адресою вул. Спаська, 42-а, м. Новомосковськ Дніпропетровської області.
Завершена
5 613 991.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 069.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 069.96 UAH
Номер:
18efc81fdf9d4936ab425e4ae9b56301
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:26 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2024-12-03-019496-a 03.12.2024 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФЕНІКС БУДСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, Додаткової угоди до Договору від 26.12.2024 №1 та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2024-12-03-023308-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.12.2024 протокол № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС БУДСТРОЙ» (далі – ТОВ «ФЕНІКС БУДСТРОЙ»), протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 18.12.2024 №24, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2024, Договір підряду від 24.12.2024 №105 на суму 5 613 991,81 грн. без ПДВ (далі - Договір), Додаткову угоду до Договору від 26.12.2024 №1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 28.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.03.2025.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, длятекстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Моніторингом встановлено, що Замовником у встановлені терміни оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього у форматі PDF, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зазначене порушення було усунуто під час проведення моніторингу шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками до нього у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
31.03.2025 16:23 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2025 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням були взяті до уваги встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. Разом з тим зобов’язуємось не допускати таких порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
02.04.2025 16:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Управлінням були взяті до уваги встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. Разом з тим зобов’язуємось не допускати таких порушень у подальшому.
Дата публікації:
20.10.2025 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
57c3c09456144ac3af3f10f60658414b
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
25.03.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
3e2f0b5053154db79f86bf1a45b2917a
Назва:
У відповідь на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-12-03-019496-a надаємо пояснення з наступних питань.
Дата опублікування:
28.03.2025 15:42
Опис:
Щодо питання першого.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі визначені згідно проєктно - кошторисної документації по об’єкту, яка пройшла експертизу у ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» та на яку виданий позитивний експертний звіт за № 21/1897Е-11/24 від 21 листопада 2024 року. Закупівля відбулась згідно рішення Новомосковської міської ради від 05.07.24 року №1603.
Щодо питання другого, а саме посилання на веб-сайт. Станом на 28.03.2025 року Постанова від 11.10.16р. № 710 є чинною, а підпункт 1 пункту 4 звучить так: «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування … забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Отже дотримання підпункту 1 пункту 4 є рекомендацією, а не обов’язком замовників. Разом з тим надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів – Самарівської міської ради: https://samar-rada.dp.gov.ua/. На вкладці «Про місто» - «Закупівлі» - «Prozorro» розміщені посилання на веб-сторінки комунальних підприємств, управлінь, комітетів міста, у тому числі і Управління освіти Самарівської міської ради на електронній платформі Prozorro. За посиланням кожен охочий у вільному доступі має змогу ознайомитись із напрямками використання бюджетних коштів, у тому числі обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предметів закупівель, обґрунтуванням розмірів бюджетних призначень, очікуваними вартостями та іншими вимогами до предметів закупівель і про всі укладені Управлінням договори.
Щодо питання третього.
Оскільки дозвіл про початок будівельних робіт по об’єкту було отримано 25.02.2025 року (додається), Сторони домовились внести зміни до пункту 5.1 Договору та продовжити строк виконання робіт до 30.04.2025 року.
Наразі згідно оновленого графіка виконання будівельних робіт Підрядником на об’єкті ведуться земляні роботи, улаштування плити монолітної, улаштування модульного укриття.
Станом на 28.03.2025 року Підрядником ще не було надано актів виконаних робіт.
Щодо четвертого питання.
На виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») Замовником опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro Договір підряду №105 від 24.12.2024 року з усіма додатками до нього (у тому числі Додаток №2 «Довідка щодо матеріалів»), а також додаткову угоду №1 від 26.12.2024 року, додаткову угоду №2 від 28.03.2025 року у форматах DPF, XLS, DOCX.