• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реконструкція

Завершена

4 841 837.78 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 418.38 UAH
Номер: 9c4bf86e4e754aa59c0b886eb63872fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-20-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 20.01.2025 16:36 - 11.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.01.2025 № 4-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.01.2025 № 4-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-11-29-002991-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП НОНІКА С.О. установлено порушення вимог пунктів 41, 43 Особливостей та статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції установлено порушення норм частини 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пунктів 41 та 43 Особливостей, частини 5 статті 8 та статті 29 Закону та не враховано норми пункту 18 і абзацу 4 пункту 49 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання строків розгляду тендерної пропозиції, розгляд тендерної пропозиції, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.11.2024 № 20, тендерна пропозиція ФОП Ноніка С.О., повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 19.12.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.01.2025 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2024, договір підряду від 31.01.2025 № ГУ-01/2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.01.2025, 04.02.2025 та 05.02.2025. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником, в порушення вимог передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей, не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ноніка С.О. протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником у пункті 3 розділу 6 тендерної документації передбачено умову: «Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору», що не відповідає нормам пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до пункту 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 10 статті 29 Особливостей передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Слід зауважити, що загальний строк розгляду тендерної пропозиції учасника (з врахуванням строку продовження розгляду тендерної пропозиції учасника), враховуючи вищевказані норми законодавства про закупівлі, повинен становити не більше 20 робочих днів. Відтак, дата і час розкриття тендерної пропозиції поданої ФОП Ноніком С.О. становить 14.12.2024. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель лише 14.01.2025 (тобто на 22 роб. день) визнано переможцем тендерну пропозицію подану вказаним учасником та оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2025 № 1 про визнання переможцем тендерної пропозиції. Слід відмітити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 20.01.2025 № 1 Замовником надано відповідь, що «Дата і час розкриття тендерної пропозиції ФОП Ноніка С.О. становлять 14 грудня 2024 року о 16:16. Замовник дотримав строк розгляду пропозиції протягом 20 робочих днів, враховуючи, що цей період припав на святкові дні, які виключаються із загального строку обчислення робочих днів.». Проте, у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX (далі - Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389. На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 визначено, що на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 - 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. В свою чергу, посадовою особою органу державного фінансового контролю 31.01.2025 надано запит щодо надання документального підтвердження наявності у Замовника святкових днів за період з 14.12.2025 по 14.01.2025, однак Замовником у відповідь на вказаний запит не надано документального підтвердження віднесення робочих днів протягом вказаного періоду до святкових. Враховуючи вищевикладене, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Ноніка С.О. з порушенням строків передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП НОНІКА С.О. встановлено наступне. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 14.01.2025 до участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію лише одним учасником ФОП НОНІКОМ С.О., якого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 визнано переможцем торгів. Однак, проведеним аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ФОП НОНІКА С.О. документів встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасникам у складі тендерних пропозицій необхідно надати не менше 3 аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати предмет договору, адресу замовника, вартість) та довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації, із зазначенням, зокрема, інформації про предмет договорів, адреси замовників та вартості договорів. Разом з тим, на підтвердження інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, яка зазначена у вказаній довідці передбачено, що обов’язково у складі тендерних пропозицій учасників надаються: 1) аналогічний договір, додатки, додаткові угоди; 2) акт/акти виконаних робіт за формою КБ-2В та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про повне виконання обсягів робіт, передбачених аналогічним договором; 3) довідка в довільній формі, яка містить посилання на веб-сторінку електронної системи закупівель, де оприлюднено звіт про виконання аналогічного договору. Слід відмітити, що Додатком 6 до тендерної документації також передбачено умову, що документальне підтвердження наявності досвіду виконання повинно бути надано на кожний аналогічний за предметом закупівлі договір, зазначений у довідці. При цьому, вищевказаним Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що аналогічним договором вважається договір на виконання будівельних робіт з нового будівництва, реконструкції, та капітального ремонту об’єктів нерухомого майна. На виконання вищевказаних умов, у складі тендерної пропозиції ФОП НОНІКА С.О. надано довідку від 11.12.2024 № 11 про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, в т.ч.: - «Реконструкція нежитлового приміщення в соціальний прилисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Отаманів Соколовських, 7 в м. Житомир» вартістю договору 2 595 000,00 грн. (договір підряду на виконання робіт від 22.08.2022 № 1-2022/GIZ); - «Капітальний ремонт приміщень в будівлі Управління поліції охорони в Житомирській області за адресою: пров. Львівський, 5 в м. Житомир» вартістю договору 1 114 400,98 грн. (договір про закупівлю від 17.05.2024 № 121); - «Поточний ремонт частини Протирадіаційного укриття Левківського ліцею в селі Левків Житомирського району Житомирської області» вартістю договору 381 396,04 гривень (договір про закупівлю від 21.12.2022 № 223). Однак, учасником ФОП НОНІКОМ С.О. у складі тендерної пропозиції надано підтвердження виконання аналогічного договору підряду від 22.08.2022 № 1-2022/GIZ на загальну суму 2 477 406,32 грн, тоді як загальна вартість вказаного договору (з врахуванням внесених змін) становить 2 595 000,00 грн. (у складі тендерної пропозиції додатково також надано довідку форми КБ-3 та акти форми КБ-2в на суму 232 162,00 грн, однак дані акти складено на виконання умов договору від 09.11.2022 № 2-2022/GIZ). Крім того, до договору на виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі від 22.08.2022 № 1-2022/GIZ учасником ФОП НОНІКОМ С.О. не надано додаток № 1 «Договірна ціна» (до внесених змін додатковою угодою від 09.11.2022 № 3), який є його невід’ємною частиною. Також, проведеним аналізом встановлено, що ФОП НОНІКОМ С.О. до договору про закупівлю від 17.05.2024 № 121 не надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну з розрахунками (до внесених змін додатковою угодою від 24.10.2024 № 1), які є невід’ємною його частиною, а також, в електронній системі закупівель за вказаною закупівлею не розміщено звіт про виконання аналогічного договору, як то вимагалося умовами Додатку № 6 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити також, що договір про закупівлю від 21.12.2022 № 223 на здійснення поточного ремонту частини протирадіаційного укриття в розумінні вимог Додатку № 6 до тендерної документації не відноситься до аналогічних за предметом закупівлі договорів, а відтак учасником ФОП НОНІКОМ С.О. не підтверджено виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оскільки надано менше 3-х аналогічних договорів, як то вимагалося умовами пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази за формою та на умовах, наведених у Додатку 8 до тендерної документації. Додатком 8 до тендерної документації Замовника передбачено форму довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також передбачено умову, що документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначені транспортні засоби. На виконання вищевказаних умов, у складі тендерної пропозиції ФОП НОНІКА С.О. надано довідку від 11.12.2024 № 13 щодо наявності у власності обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність у вказаного учасника: акумуляторної пили MSA220C-BQ 40 см Stihl, бетонозмішувача БСМ 160, ексцентрикової шліфмашини Tekhmann TOS-1245 450 Вт, 125 мм, акумуляторного дриля шуру покрута Makita DF333DWYE, перфоратора Tekhmann TRH-1200, паяльника для пластикових труб WP6320Forte 2000 Вт, пилки дискової Tekhmann TSC-2090 2000 Вт, компресора КСТ-50, лазерного рівня LL 1602 STAR, однак у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують право власності, що не відповідає вимогам передбаченим Замовником у Додатку № 8 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП НОНІКА С.О. не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці та ліцензію у галузі будівництва, чим не дотримано вимоги передбачені Додатками 5 та 8 до тендерної документації Замовника, а довідка, що містить відомості про учасника, надана у складі тендерної пропозиції вищевказаного учасника, не відповідає встановленій Додатком № 5 до тендерної документації формі. Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог статті 29 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП НОНІКУ С.О. усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону, а саме, на запити посадової особи органу державного фінансового контролю від 20.01.2025 та 29.01.2025 про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень, Замовником надано пояснення та документи через електронну систему закупівель пізніше ніж протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення відповідного запиту (на 4 робочий день).
Період усунення порушень: 10.02.2025 15:14 - 25.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 15:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом — порушень не встановлено. Замовником опрацьовано випадок, зазначений у моніторингу, що результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог відповідних пунктів. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено притягнення до службової (дисциплінарної) відповідальності працівників – уповноваженої особи, що задіяна у сфері проведення публічних закупівель. На підставі цього, замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення встановлених порушень у майбутньому, шляхом проведення роз'яснень та інформування про відповідальність працівників, залучених до проведення публічних закупівель. Також були проведені заходи з покращення та оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам пунктів 19 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З метою недопущення таких порушень у майбутньому були впроваджені наступні заходи. Проведено додатковий аналіз чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", для забезпечення повної відповідності тендерної документації його вимогам. Для відповідальних за закупівлі осіб буде організовано навчання із залученням кваліфікованих фахівців, що дозволить запобігти повторенню подібних помилок, та здійснено притягнення до службової (дисциплінарної) відповідальності уповноваженої особи за здійснення закупівель, документи додаються. Крім того, розроблено та впроваджено внутрішні контрольні механізми для перевірки документів та процедур закупівель на кожному етапі. Усі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані. Ми зобов’язуємося в подальшому забезпечувати суворе дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація про проведену роботу та вжиті заходи буде оприлюднена через електронну систему закупівель у встановлений строк. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки замовником були усунуті встановлені порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту: 14.02.2025 14:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особи, якою вчинено порушення.
Дата публікації: 14.02.2025 14:53

Запити/Пояснення