-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (буріння артезіанських свердловин) бюветного комплексу за адресою: м. Одеса, сквер Мечнікова», за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи»
Завершена
1 866 229.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 331.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 331.14 UAH
Номер:
bdc5990ccdbd46ad888abf39d1212715
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2024 00:00
Період моніторингу:
09.12.2024 12:55 - 31.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2024 Одеса № 247
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2024 № 247
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2024-10-29-003325-a 29.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД та до оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.10.2024, оголошення зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівлі 30.10.2024 та 11.11.2024, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.10.2024, ТД зі змінами, затверджені рішенням уповноваженої особи від 30.10.2024 та 11.11.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до ТД від 30.10.2024 та від 11.11.2024, переліки змін, що вносяться до ТД опубліковані в електронній системі закупівель 30.10.2024 та 11.11.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КОТАМИШ – БУД» (далі – ТОВ «КОТАМИШ – БУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.11.2024, договір підряду від 25.11.2024 № 180/24к (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.12.2024, додаткову угоду від 09.12.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника надані 25.12.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції 30.10.2024 о 15:03 та 11.11.2024 о 14:10 , додатково до його попередньої редакції, але не оприлюднено разом із змінами до оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі переліки змін, що вносяться, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій встановлено.
У пункті 2 Додатка № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 3) до ТД Замовником визначено, зокрема, що учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати:
довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи (у роках, тощо);
копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: штатний розпис, трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази про прийняття на роботу та інші (якщо такі мають місце бути) на працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Учасник ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 11.11.2024 № 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з пунктом 6 якої учасник повідомляє про наявність у нього працівника на посаді майстра бурильної установки (Чернюк Сергій Миколайович).
Також учасник ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин між учасником та працівником на посаді майстра бурильної установки, зазначеного у пункті 6 довідки від 11.11.2024 № 1, надав цивільно – правовий договір від 08.11.2024 року та штатний розпис ТОВ «КОТАМИШ – БУД» з 01.11.2024, у яких зазначена посада – машиніст бурильної установки.
Отже, посада працівника, зазначеного у пункті 6 довідки учасника ТОВ «КОТАМИШ – БУД» від 11.11.2024 № 1, не відповідає посаді, зазначеній у цивільно – правовому договорі від 08.11.2024 та штатному розписі ТОВ «КОТАМИШ – БУД» з 01.11.2024.
Також відповідно до пункту 2 Додатка № 3 до ТД Замовником визначено, зокрема, що учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього обладнання матеріально – технічної бази та технологій, повинен надати довідку про наявність у нього обладнання та матеріально – технічної бази у довільній формі та до довідки надаються, зокрема:
у разі залучення – скановані копії виготовлені з оригіналів договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;
у разі залучення скановані копії виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається, або конкретні види робіт послуги з яких будуть надаватися учасникові;
інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати.
Також у пункті 2 Додатка № 3 до ТД Замовником зазначено, що довідка має містити інформацію про наявність у нього будівельних машин і механізмів, які необхідні та які будуть використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: екскаватор – не менше 1 (однієї) од., самоскид вантажний – не менше 1 (однієї) од., кран автомобільний – не менше 1 (однієї) од., бурова установка на базі автотранспорту – не менше 1 (однієї) од., зварювальне обладнання – не менше 1 (однієї) од., інспекційне обладнання для обстеження свердловин – не менше 1 (однієї) од.
Учасник ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 11.11.2024 № 14 про наявність необхідного обладнання та матеріально – технічної бази, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього 22 (двадцять два) орендованих машин і механізмів.
Також учасник ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеній у довідці від 11.11.2024 № 14 надав скановані копії виготовлені з оригіналів договорів оренди від 22.01.2024 № 220124, від 11.03.2024 № 110324 та від 16.09.2024 № б/н.
Проте у наданих учасником інформації та документах відсутня інформація про наявність у нього інспекційного обладнання для обстеження свердловин у кількості не менше 1 (однієї) од., що не відповідає вимогам пункті 2 Додатка № 3 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.12.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОТАМИШ – БУД» вимогам пункту 2 Додатка № 3 до ТД при наявності зазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 25.12.2024 надав пояснення, яке не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОТАМИШ – БУД» вимогам ТД Замовника, оскільки ТД Замовника визначено вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів на підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та на підтвердження наявності у нього обладнання матеріально – технічної бази та технологій, стосовно інспекційного обладнання для обстеження свердловин у кількості не менше 1 (однієї) од., а учасник повинен надати інформацію та документи відповідно до вимог ТД Замовника.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «КОТАМИШ – БУД» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, в частині виправлення учасником інформації, зазначеної у пункті 6 довідки від 11.11.2024 № 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням цивільно – правового договору від 08.11.2024 та штатного розпису ТОВ «КОТАМИШ – БУД» з 01.11.2024, та в частині підтвердження наявності у зазначеного учасника обладнання, матеріально - технічної бази та технологій стосовно інспекційного обладнання для обстеження свердловин у кількості не менше 1 (однієї) од. відповідно до вимог ТД Замовника.
Також згідно з пунктом 4 Додатка № 3 до ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
розрахунок договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи та на придбання устаткування, меблів та інвентарю, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно з Додатком № 2 цієї тендерної документації, при цьому зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Аналогічна вимога Замовника міститься у підпункті 3.1 пункту 3 Розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 закону» (далі – Розділ 2) ТД.
Також відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Розділу 2 ТД Замовником визначено, що найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно з додатком 2 цієї тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатка 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
У Додатку № 2 до ТД Замовником визначені найменування робіт, їх обсяги та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію): «Відомість обсягів робіт» з переліком (найменування) робіт, необхідних до виконання, та їх обсягами; «Відомість ресурсів» з переліком (найменування) матеріальних ресурсів, необхідних для використання під час виконання відповідних робіт, та їх кількістю.
Учасник ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі надав, зокрема: договірну ціну; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни; локальні кошториси на будівельні роботи №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03, 02-01-04, 07-01-01; підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту «Капітальний ремонт (буріння артезіанських свердловин) бюветного комплексу за адресою : м. Одеса, сквер Мечнікова» (далі – Підсумкова відомість ресурсів).
Проте у наданій учасником ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції Підсумковій відомості ресурсів відсутні матеріальні ресурси, які визначені Замовником у «Відомості ресурсів» Додатка 2 до ТД, а саме: муфта для труб НКТ D 55,9 мм у кількості 14 шт; мастика бітумна покрівельна гаряча у кількості 0,01805 т; розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М25 у кількості 0,112 м3; розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М50 у кількості 0,085 м3; поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг у кількості 0,003522 т; вироби гумові технічні морозостійкі у кількості 0,352 кг; гума листова вулканізована кольорова у кількості 0,3 кг; лак, марка 177 у кількості 0,00064 т; патрони Д або К довгі у кількості 0,10299/100 шт; труби полівінілхлоридні у кількості 0,00014 т; цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм у кількості 0,000304 т; мастика герметизувальна нетверднуча «Гелан» у кількості 0,00022044 т; припої олов'яно-свинцеві безсурм'янисті в чушках, марка ПОС40 у кількості 0,00001 т; гіпсові в'яжучі Г-3 у кількості 0,002246 т; цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм у кількості 0,0001 т; стрічка поліетиленова з липким шаром, марка А у кількості 0,01 кг; рядно у кількості 0,0369 м2; оліфа комбінована К-2 у кількості 0,000015 т; нитки швейні у кількості 0,005 кг; цвяхи будівельні 3,0х80 мм у кількості 0,00005 т; ксилол нафтовий, марка А у кількості 0,0000584 т; дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт у кількості 0,000049 м3; цвяхи будівельні з конічною головкою 4,0х100 мм у кількості 0,000002 т; уайт-спірит у кількості 0,000039 т; вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 у кількості 0,000012 т; гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 у кількості 0,005 т.
Також у наданій учасником ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції Підсумковій відомості ресурсів зазначена кількість матеріальних ресурсів, яка не відповідає кількості, визначеній Замовником у «Відомості ресурсів» Додатка № 2 до ТД, а саме: припої олов'яно-свинцеві сурм'янисті в чушках, марка ПОССу25-2 у кількості 0,001954 т проти 0,001944 т; стрічка ізоляційна «Пара» у кількості 1,203 кг проти 1,193 кг; розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 у кількості 0,235 м3 проти 0,038 м3; оліфа комбінована К-3 у кількості 0,000515 т проти 0,0005 т; ґрунтовка ГФ – 017 «ОК» темно-коричнева у кількості 0,0003896 т проти 0,00038964 т; мастика бітумна у кількості 0,020374 т проти 0,002324 т; в'язальний дріт у кількості 0,0048804/100 кг проти 0,00488/100 кг, електроди, діаметр 5 мм, марка Э42А у кількості 0,0000691 т проти 0,00006908 т.
Отже, учасник ТОВ «КОТАМИШ – БУД» у складі тендерної пропозиції надав Підсумкову відомість ресурсів, в якій частково взагалі відсутні матеріальні ресурси, що визначені Замовником у «Відомості ресурсів» Додатка № 2 до ТД, та частково кількість матеріальних ресурсів не відповідає кількості, визначеній Замовником у «Відомості ресурсів» Додатка № 2 до ТД, чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Замовника та, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатка № 3 до ТД та підпункту 3.1 пункту 3 Розділу 2 ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.12.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОТАМИШ – БУД» вимогам пункту 4 Додатка № 3 до ТД, при наявності зазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник 25.12.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «Вказані факти були прийняті до уваги, але у зв’язку із нагальною потребою територіальної громади міста Одеси у скорішому здійсненні капітального ремонту (буріння нової артезіанської свердловини) бюветного комплексу, замовником прийнято рішення укласти договір із єдиним учасником закупівлі. Відхилення єдиної пропозиції учасника закупівлі, ще більше би посилило негативну ситуацію із альтернативним безкоштовним джерелом водопостачання для мешканців міста Одеси… Бюветний комплекс розташований за адресою: м. Одеса, сквер Мечнікова потребував негайного капітального ремонту, оскільки діюча артезіанська свердловина повністю вийшла з ладу. Припинення діяльності бюветного комплексу дуже негативно вплинуло на ситуацію із альтернативним джерелом питної води у Приморському районі міста Одеси. Відхилення тендерної пропозиції учасника відтермінувало би проведення робіт з ремонту ще мінімум на 3 тижні».
Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника та не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОТАМИШ – БУД» вимогам ТД Замовника, оскільки у «Відомості ресурсів» Додатка № 2 до ТД, Замовником чітко визначені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, та вимоги щодо надання відповідних документів на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції таким вимогам Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОТАМИШ – БУД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.12.2024 щодо стану виконання Договору, Замовником 25.12.2024 надано інформацію що станом на 25.12.2024 договір підряду від 25.11.2024 № 180/24к виконано у повному обсязі.
Період усунення порушень:
26.12.2024 17:51 - 10.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2024 17:51
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0013/2025/пр
Дата відкриття провадження:
07.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/522/1647/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
15-0014/2025/пр
Дата відкриття провадження:
29.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами службового розслідування за фактом порушення Уповноваженою особою з публічних закупівель КП «Сервісний центр» ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під час здійснення закупівлі: «Капітальний ремонт (буріння артезіанських свердловин) бюветного комплексу за адресою: м. Одеса, сквер Мечнікова», за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи») та на підставі «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-29-003325-a», КП «Сервісний центр» притягнуло до дисциплінарної відповідальності Артавазда МНАЦАКАНЯНА (копія наказу додається). Також підприємством заплановано направлення Артавазда Мнацаканяна на курси навчання з питань здійснення публічних закупівель у лютому 2025 р.
Дата публікації звіту:
02.01.2025 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
251a1edbc0f742048526a9b0a8350536
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.12.2024 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КОТАМИШ – БУД» (далі – ТОВ «КОТАМИШ – БУД») вимогам пункту 2 Додатка № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 3) до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано довідку від 11.11.2024 № 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у пункті 6 якої учасником зазначено інформацію про наявність працівника на посаді майстра бурильної установки (Чернюк Сергій Миколайович), що не відповідає посаді (машиніст бурильної установки) згідно з наданими у складі тендерної пропозиції цивільно – правовим договором від 08.11.2024 та штатним розписом ТОВ «КОТАМИШ – БУД» з 01.11.2024.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОТАМИШ – БУД» вимогам пункту 2 Додатка № 3 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку від 11.11.2024 № 14, в якій відсутня інформація про наявність в учасника будівельних машин і механізмів, які необхідні та які будуть використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: інспекційне обладнання для обстеження свердловини – не менше 1 (однієї) од.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОТАМИШ – БУД» вимогам пункту 4 Додатка № 3 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам надано Підсумкову відомість ресурсів на капітальний ремонт (буріння артезіанських свердловин) бюветного комплексу за адресою: м. Одеса, сквер Мечнікова (далі – Підсумкова відомість ресурсів), в якій:
відсутні будівельні матеріали, вироби та комплекти, які визначені Замовником у Відомості ресурсів згідно з Додатком № 2 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» (далі – Додаток № 2) до тендерної документації, а саме: муфта для труб НКТ D 55,9 мм, мастика бітумна покрівельна гаряча, розчин готовий кладковий важкий цементний (марка М25), розчин готовий кладковий важкий цементний (марка М50), поковки з квадратних заготовок (маса 1,8 кг), вироби гумові технічні морозостійкі, гума листова вулканізована кольорова, лак (марка 177), патрони Д або К довгі, труби полівінілхлоридні, цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм, мастика герметизувальна нетверднуча «Гелан», припої олов'яно – свинцеві безсурм'янисті в чушках (марка ПОС40), гіпсові в'яжучі Г-3, цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм, стрічка поліетиленова з липким шаром (марка А), рядно, оліфа комбінована К-2, нитки швейні, цвяхи будівельні 3,0х80 мм, ксилол нафтовий (марка А), дошки обрізні з хвойних порід (довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт), цвяхи будівельні з конічною головкою 4,0х100 мм, уайт-спірит, вапно будівельне негашене грудкове сорт 1, гас для технічних цілей (марка КТ-1, КТ-2);
кількість будівельних матеріалів, виробів і комплектів не відповідає кількості, визначеній Замовником у Відомості ресурсів згідно з Додатком № 2 до тендерної документації, зокрема: припої олов'яно-свинцеві сурм'янисті в чушках (марка ПОССу25-2), стрічка ізоляційна «Пара», розчин готовий кладковий важкий цементний (марка М100), оліфа комбінована К-3, ґрунтовка ГФ-017 «ОК» темно-коричнева, мастика бітумна, в'язальний дріт, електроди (діаметр 5 мм, марка Э42А).
5. Надайте інформацію щодо стану виконання договору підряду від 25.11.2024 № 180/24к.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
167e48857e344b6790b890d1cd86ea13
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.12.2024 11:30
Опис:
По першому питанню зазначаємо наступне. Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на капітальний ремонт виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № ЕК-5869/10-24 від 22 жовтня 2024 (додається).
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості капітального ремонту матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи та на придбання устаткування, меблів та інвентарю, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту. Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
В той же час, для визначення очікуваної вартості об’єкту будівництва (1866229,2 грн. з ПДВ) використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, та в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом додавання вартостей витрат згідно вказаного розрахунку за підсумком глав 1-9 (1485999 грн.), сум кошторисного прибутку (45757 грн.), коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (23435 тис. грн.) та розміру ПДВ на вказані витрати – 20%. Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до змін до кошторису установи замовника на 2024 рік, та згідно довідок про план використання бюджетних коштів на 2024 рік від 20.12.2024 та 06.12.2024р. в сумі 2 000 тис. грн.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті за посиланням: https://kpsc.od.ua/obovyazky-pidpryyemstva/
По другому питанню зазначаємо наступне. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у першу чергу враховувалось наявність працівників профільного напрямку, які у повній мірі мають змогу виконати роботи з буріння нової свердловини та здійснити усі необхідні заходи щодо виконання робіт з даного напрямку. Машиніст бурильної (бурової) установки керує буровими станками та установками різних типів під час буріння і розширення свердловин. Монтує, демонтує, переміщає, готує до роботи, установлює і регулює бурове обладнання, планує і розчищає майданчики для його встановлення. Керує процесом буріння залежно від геологічних умов, виникнення ускладнень, стану бурового обладнання та інструменту. Проводить цементування, тампонаж, кріплення свердловин обсадними трубами, виконує інші роботи, передбачувані технологічним регламентом і режимно-технологічною документацією. Виконує спуско-підіймальні роботи, нарощування штанг, витягання труб. Вибирає осьове зусилля, частоту обертання інструменту, кількість подаваної промивної рідини, повітря для забезпечення оптимальних режимів буріння. Стежить за показаннями контрольно-вимірювальних приладів. Регулює параметри процесу буріння для забезпечення швидкісної проходки. Виконує роботи щодо запобігання і ліквідації кривизни, аварій та ускладнень у свердловинах. Готує промивальну рідину і тампонажні суміші. Контролює параметри промивальної рідини. Відновлює водовіддачу порід у свердловинах, установлює фільтри та водопіднімальні засоби тощо. Зазначення у довідці від 11.11.2024 № 1 «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Чернюка С.М. у якості майстра бурильної установки розцінено у першу чергу як рівень обізнаності та професійної майстерності працівника, оскільки відповідно до Національного класифікатору України "Класифікатор професій" за кодом 8113 є тільки професія «машиніст бурової установки». Також дана посада зазначена у «Штатному розписі» Учасника.
По третьому та четвертому питанню зазначаємо наступне. Вказані факти були прийняті до уваги, але у зв’язку із нагальною потребою територіальної громади міста Одеси у скорішому здійсненні капітального ремонту (буріння нової артезіанської свердловини) бюветного комплексу, замовником прийнято рішення укласти договір із єдиним учасником закупівлі. Відхилення єдиної пропозиції учасника закупівлі, ще більше би посилило негативну ситуацію із альтернативним безкоштовним джерелом водопостачання для мешканців міста Одеси. КП «Сервісний центр» здійснює утримання 16 бюветних комплексів на території м. Одеси, які забезпечують потреби мешканців міста безкоштовною питною водою в обсягах близько 500 000 тон на рік. При цьому середня кількість споживачів, які отримують безкоштовну питну воду у бюветних комплексах, нараховує близько 300 тис. осіб на місяць. Завдяки діяльності підприємства мешканці м. Одеси мають змогу отримати чисту питну воду навіть під час відключення електроенергії у місті (блекаутів), що являється основним альтернативним джерелом питної води для міста, та має важливе стратегічне значення у життєдіяльності міста. Для деяких категорій мешканців, безкоштовна питна вода з бюветних комплексів є єдиним джерелом питної води. Бюветний комплекс розташований за адресою: м. Одеса, сквер Мечнікова потребував негайного капітального ремонту, оскільки діюча артезіанська свердловина повністю вийшла з ладу. Припинення діяльності бюветного комплексу дуже негативно вплинуло на ситуацію із альтернативним джерелом питної води у Приморському районі міста Одеси. Відхилення тендерної пропозиції учасника відтермінувало би проведення робіт з ремонту ще мінімум на 3 тижні, а в умовах воєнного стану та постійних ракетних-дронових небезпек (атак) по місту, таке відтермінування неприпустимо та жодним чином не може позитивно вплинути на якість життя мешканців м. Одеси. Крім того, відповідно до умов договору підрядна організації несе гарантійні обов’язки щодо якості робіт протягом 10 років.
По п’ятому питанню зазначаємо, що договір підряду від 25.11.2024 № 180/24к станом на 25.12.2024 виконано у повному обсязі.