-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)
Завершена
881 452.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 407.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 407.26 UAH
Номер:
bf4329e40fe14907b5cafd5a34bafc5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:22 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 №73-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.11.2024 №73-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-10-17-011934-a 17.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 Порядку №708.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Ліцею № 24 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.10.2024 №6 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 №10, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024 року, договір про закупівлю від 04.11.2024 №2/2024 (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 07.11.2024, від 22.11.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предмет закупівлі «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)», який Замовником зазначено у річному плані, оголошенні про проведення відкритих торгів, звіті про результати проведення процедури закупівлі, тендерній документації визначено з порушенням пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок №708).
Зокрема, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з пунктом 3 Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачається закупівля предмету «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)», ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, а саме:
- конкретна назва предмету закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради), Замовником визначена за показником четвертої цифри коду Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги.
Згідно пункту 4.1 ТД назва предмету закупівлі - ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги ( послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради).
У Додатку 3 ТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ № ______ у пункті 1.2 Розділу 1 визначено: Найменування послуг: ДК 021:2015:55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради) (далі – послуги).
Варто відмітити, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (зі змінами)
- аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку;
- кейтеринг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування;
Одночасно, Замовником у пункті 5.2 Розділу 5 Договору встановлено, що продуктами харчування для приготування страв Виконавець забезпечується самостійно. Послуги з організації шкільного харчування учнів надаються безпосередньо на базі їдальні навчального закладу з використанням власного обладнання Учасника-переможця та обладнання навчального закладу, в тому числі технологічного обладнання, підсобних приміщень та приміщень буфету навчального закладу.
Таким чином у разі, якщо Замовником визначено код предмета закупівлі як ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги, то учасник/ки виступатимуть перед Замовником як субпідрядники, оскільки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305: кейтеринг передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти.
Поряд з цим, вищеописаний пункт проєкту договору, а саме: п.5.2 не застосовуються при наданні послуг, що визначені Замовником згідно коду предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником та назву відповідного класифікатора предмета закупівлі в ТД, а саме: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей та пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
25.11.2024 12:22 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 12:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-11-04-000044, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Задля недопущення в подальшому порушень під час проведення публічних закупівель, Замовником проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою. Також, заплановано підвищення кваліфікації уповноваженої особи Замовника, зокрема, але не виключно, шляхом проведення економічних навчань, відвідування навчань у сфері публічних закупівель тощо.
Дата публікації звіту:
29.11.2024 13:14
Запити/Пояснення
Номер:
d7bd74fbba2e4ff9b2196a8f57e88ca3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-17-011934-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad20287d77914cd58e455f51178bf41f
Назва:
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області по моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-17-011934-a, ID моніторингу: UA-M-2024-11-04-000044 ID моніторингу: UA-M-2024-11-04-000044
Дата опублікування:
07.11.2024 16:36
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА
06 листопада 2024 року через електронну систему закупівель Замовником отримано від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах здійснення моніторингу UA-M-2024-11-04-000044 по предмету закупівлі : ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради), ID закупівлі: UA-2024-10-17-011934-a запит про надання пояснень, розглянувши який, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначаємо наступне.
Ліцей №24 Івано-Франківської міської ради у свої діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, іншими чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
При визначенні очікуваної вартості, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, Замовник керувався Рішенням 39 сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади» (копія додається), постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020р. № 1008-р “Про затвердження плану заходів з реформування системи шкільного харчування”, Наказом Департаменту науки та освіти Івано-Франківської міської ради №416 від 26.08.2024 р. «Про організацію харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради у 2024-2025 навчальному році» (копія додається).
Також, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено відповідно до наказу Ліцею №24 Івано-Франківської міської ради №43 від 02.09.2024 р. «Про організацію харчування учнів 1-11 класів у 2024-2025 навчальному році», в якому затверджено вартість харчування 1 учня в розрізі вікових груп та визначено кількість учнів пільгових категорій, які планується забезпечити у 2024-2025 навчальному році гарячим харчуванням (копія додається) і кошторисних призначень на 2024 рік та довідки змін №43 від 27.09.2024 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-10-17-011934-a (на виконання положень Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710) розміщено на власному офіційному веб-сайті Ліцею №24 Івано-Франківської міської ради у розділі «Ліцейні закупівлі» за посиланням: https://liceum24.if.ua/images/document/2024/KEY092024.pdf.
Додатки:
1. Копія Рішення 39 сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади».
2. Копія Наказу Департаменту науки та освіти Івано-Франківської міської ради №416 від 26.08.2024 р. «Про організацію харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради у 2024-2025 навчальному році».
3. Копію Наказу Ліцею №24 Івано-Франківської міської ради №43 від 02.09.2024 р. «Про організацію харчування учнів 1-11 класів у 2024-2025 навчальному році».
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-10-17-011934-a (на виконання положень Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710).
Номер:
1419d85f86154093b60d9a15138dd7a2
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-17-011934-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Згідно пункту 4.1 тендерної документації (далі - ТД) назва предмету закупівлі - ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги ( послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради).
У Додатку 3 ТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ № ______ (далі - Договір) у пункті 1.2 Розділу 1 визначено: Найменування послуг: ДК 021:2015:55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради) (далі – послуги).
Варто відмітити, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (зі змінами)
- аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку;
- кейтеринг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування;
Одночасно, Замовником у пункті 5.2 Розділу 5 Договору встановлено, що продуктами харчування для приготування страв Виконавець забезпечується самостійно. Послуги з організації шкільного харчування учнів надаються безпосередньо на базі їдальні навчального закладу з використанням власного обладнання Учасника-переможця та обладнання навчального закладу, в тому числі технологічного обладнання, підсобних приміщень та приміщень буфету навчального закладу.
Яким чином визначено предмет закупівлі та який саме вид надання послуг з організації гарячого харчування учнів/ спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей передбачено Замовником в плані закупівлі, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, ТД з додатками?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
619021b0b1a44a65b719bcc1c697aaa5
Назва:
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області по моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-17-011934-a, ID моніторингу: UA-M-2024-11-04-000044 ID моніторингу:
Дата опублікування:
22.11.2024 15:04
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА
19 листопада 2024 року через електронну систему закупівель Замовником отримано від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах здійснення моніторингу UA-M-2024-11-04-000044 по предмету закупівлі : ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради), ID закупівлі: UA-2024-10-17-011934-a запит про надання пояснень, розглянувши який, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначаємо наступне.
Ліцей №24 Івано-Франківської міської ради у свої діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, іншими чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
Так, згідно п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Також, згідно п.3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 р. №708 (надалі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Таким чином, Законом та Порядком закріплено імперативні правила визначення предмета закупівлі, згідно яких Замовник зобов`язаний визначити предмет закупівлі для вказаних послуг за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.12.2015 № 1749 затверджено Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015». Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Відповідно до Єдиного закупівельного словника «код 55520000-1 Кейтерингові послуги» відносяться до розділу «Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі», групи «Послуги їдалень та кейтерингові послуги». Натомість, послуг із аутсорсингу в ДК 021:2015 немає.
Послуги із аутсорсингу відсутні також і в Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого Наказом Міністерством фінансів України від 12.03.2012 № 333(із змінами), зокрема у підпункті 2.2.3. Так, придбання послуг по предмету закупівлі UA-2024-10-17-011934-a здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік та довідки змін № 43 від 27.09.2024 року, що відповідає КЕКВ - 2230 «Продукти харчування», що в розумінні ст.55 Бюджетного кодексу України відноситься до захищених видатків бюджету.
Згідно додатку 3 до Тендерної документації пункту 1.1. Договору Виконавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, надавати Замовнику послуги, а Замовник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, прийняти ці послуги та оплатити їх. Відповідно до пункту 1.2. Договору найменування послуг: ДК 021:2015:55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради) (далі – послуги). Також, згідно пункту 5.4. Договору на базі їдальні навчального закладу Виконавець має право здійснювати торгівлю продовольчими товарами (асортиментом буфетної продукції). Асортимент буфетної продукції в обов’язковому порядку узгоджується з керівником навчального закладу.
Крім цього, послуги з організації шкільного харчування учнів надаються лише з частковим використанням обладнання навчального закладу. Передбачається використання власного обладнання Учасника-переможця.
Таким чином, Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства, який передбачено Замовником в плані закупівлі, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, ТД з додатками та який відповідає предмету договору, укладеному за результатами закупівлі.
Одночасно звертаємо увагу, що у відповідності до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-08-006736-a від 05.02.2024 року, Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-02-02-017229-a від 02.03.2023 року щодо закупівель Замовника за ідентичним предметом та кодом ДК 021:2015 порушень не було встановлено.