-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт харчоблоку Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка по вул. Соборності, 6, с-ще Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (коригування)
Завершена
6 871 613.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 358.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 358.07 UAH
Номер:
bf0c7c66dc6b456cbfc18f1a4cd39966
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-10-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 11:51 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 55-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.12.2024 № 55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-10-000041-a від 10.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 10.10.2024 № 70.1 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію приватне підприємство «КОНСТАНТА-М», протоколи уповноваженої особи від 31.10.2024 № 71.3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.10.2024; договір про закупівлю робіт від 13.11.2024 № 856 на суму 6 871 612,00 грн, укладений з приватним підприємством «КОНСТАНТА-М», пояснення Замовника від 11.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.12.2024.
Період усунення порушень:
19.12.2024 16:59 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2024 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
fe924c331d954729879c98a00bc77d25
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка по вул. Соборності, 6, с-ще Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-000041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
63d893f77c024b429c33a7c5f3ba24e2
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.12.2024 17:39
Опис:
Вітаю.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та об’єми будівельних робіт визначені відповідно до проєктно-кошторисної документації зареєстрованої в Єдиному державному електронному реєстрі у сфері будівництва за реєстраційним номером PD01:7506-0063-9578-2856 від 07.10.2024 року, (додаток 1) та позитивного експертного висновку з реєстраційним номером EX01:4356-5612-6084-0241, (додаток 2) та «Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Очікувана вартість закупівлі встановлена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт харчоблоку Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка по вул. Соборності, 6, с-ще Маневичі, Камінь-Каширського району, Волинської області (коригування)» (Додаток 3)
Оприлюднення закупівель на власному веб-сайті відбувається за наступним посиланням https://osv.org.ua/rada/44104446/1-10-27-46-16-03-2023/
Оприлюднення інформації про затвердження технічних, якісних характеристик та ціни щодо Закупівлі знаходиться за наступним посиланням: https://osv.org.ua/rada/44104446/news/1734360887/ з активними посиланнями на протоколи уповноваженої особи.