• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень їдальні в Пухівському закладі загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області за адресою: вул. Поштова, 14 с. Пухівка Броварського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Єдиного закупівельного словника» 

Завершена

4 889 371.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 446.86 UAH
Номер: a56a155907ca4ef59db1723143810bf1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.10.2024 11:56 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 275 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-08-31-000335-a 31.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» установлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.08.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2024, тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС БУД АКТИВ» та ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС БУД АКТИВ» від 18.09.2024 № 9, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ФОП «Шумовський Віталій Юрійович», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» від 24.09.2024 №14 та повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2024, договір про закупівлю від 01.10.2024 № 61, пояснення та документи надані Замовником від 28.10.2024 та від 07.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС БУД АКТИВ» з остаточною ціновою пропозицією 4 826 440,63 гривень та ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» з остаточною ціновою пропозицією 4 850 000,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС БУД АКТИВ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.09.2024 №9) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС БУД АКТИВ» від 18.09.2024 № 9, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» з остаточною ціновою пропозицією 4 850 000,00 гривень без ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог абзацу 7 (сторінка 10) Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат якості чи сертифікат відповідності чи сертифікат випробувань тощо, де клас енергоефективності встановленого освітлення повинен бути не нижче ніж А+ . На виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця надано Єдину декларацію про відповідність технічним регламентам. Однак, надана декларація про відповідність технічним регламентам не містить інформації про клас енергоефективності встановленого освітлення, чим не підтверджено вимоги встановлені Замовником в абзаці 7 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. До того ж, згідно з вимогами абзацу 5 (сторінка 10) Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5), (пропечатану та підписану учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальний(-і) кошторис(-и); підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат. Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» відсутній розрахунок загальновиробничих витрат (пропечатаний та підписаний учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), чим порушено вимоги встановлені Замовником в абзаці 5 Додатку 2 до ТД. Крім того, відповідно до вимог абзацу 11 (сторінка 10) Додатку 2 до ТД вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціна повинна бути твердою. Аналізом інформації встановлено, що ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл: «договірна ціна Пухівка (після аукціону + кошторисник).pdf») в якому договірна ціна визначена Учасником як динамічна. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Та поруч з тим, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 04.11.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо  перевірки на відповідність Переможця вимогам абзацу 11 Додатку 2 до ТД, в частині надання твердої договірної ціни. Замовником було надано пояснення від 07.11.2024 відповідно до яких зазначено наступне: «Надана кошторисна документація відповідає вимогам тендерної документації, включаючи перелік робіт, матеріалів та обладнання. Згідно з умовами підписаного договору та проектом договору, що був доданий до тендерної документації, ціна договору визначена як тверда договірна ціна. Це означає, що вартість робіт та послуг, зазначених у кошторисній документації Переможця, не підлягає коригуванню під час виконання договору, що відповідає вимогам щодо сталості цін. …». Аналізом інформації на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що між Замовником та Переможцем укладено договір про закупівлю від 01.10.2024 № 61 (далі – Договір) , відповідно до якого: - пунктом 3.2 Розділу 3 Договору, договірна ціна визначена як тверда. Поруч з тим, згідно Додатку 1 до Договору, договірна ціна визначена як динамічна, що суперечить відомостям зазначених в пункті 3.2 Договору та не відповідає вимогам абзацу 11 Додатку 2 до ТД встановлених Замовником. Таким чином, в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Шумовський Віталій Юрійович» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір на суму 4 850 000,00 гривень. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 12.11.2024 16:12 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2024 16:12

Запити/Пояснення