-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні, НК 024 : 2023 – 60091 ПЛР-майстер-мікс, ампліфікаційний реагент IVD (Спеціальні картриджі для проведення молекулярно-генетичних експертиз із реагентами (набір основного картриджа, набір картриджів для зразків))
Завершена
3 892 641.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 463.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 463.21 UAH
Номер:
1f3c761564b84b67982ba1c5ebc50a8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 11:20 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 № 46-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 23.09.2024 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-16-001427-a від 16.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Полтавського науково – дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2024 №80 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна ЛТД»; протокол уповноваженої особи Замовника від від 29.07.2024 №85; повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2024; договір від 05.08.2024 №112-24 на суму 3 891 348,00 гривень; відповідь Замовника від 27.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
07.10.2024 14:58 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2024 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
6e5bc8f6c5464f689cbce03c854cf5e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2024 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні, НК 024 : 2023 – 60091 ПЛР-майстер-мікс, ампліфікаційний реагент IVD (Спеціальні картриджі для проведення молекулярно-генетичних експертиз із реагентами (набір основного картриджа, набір картриджів для зразків))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-001427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a045567385e440dea268e90537dc5b52
Назва:
Предмет закупівлі «Код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні, НК 024 : 2023 – 60091 ПЛР-майстер-мікс, ампліфікаційний реагент IVD (Спеціальні картриджі для проведення молекулярно-генетичних експертиз із реагентами (набір основного картриджа, набір картриджів для зразків))» (інформацію опубліковано в електронній системі за номером ID: UA-2024-07-16-001427-a).
Дата опублікування:
27.09.2024 15:05
Опис:
Пояснення надані у протокольному рішенні № 115