-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція ділянки водопроводу Ду 500 мм по вулиці Музичній на перехресті з вулицею Івана Мазепи в місті Чернігів» Коригування 2 (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Завершена
15 190 258.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 951.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 951.29 UAH
Номер:
90c6bcbc9f484bc8950afbb5b121425e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 16:07 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.07.2024 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-06-04-011308-a 04.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції консорціума «УТБ» з урахуванням вимог Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.06.2024 № 1 зі змінами від 14.06.2024 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціума «УТБ» (далі – консорціум «УТБ», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2024 № 2/В про визначення переможцем процедури закупівлі консорціума «УТБ» та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2024, договір підряду від 04.07.2024 № 040724, укладений Замовником з консорціумом «УТБ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 19.07.2024 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 04.07.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2024 та пояснення Замовника, надані з власної ініціативи 26.07.2024.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено наступне.
Положеннями абзаців першого та третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082) передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Так, відповідь на запит Управління від 18.07.2024 Замовником надано 23.07.2024 не у повному обсязі. Замовником 26.07.2024 надано пояснення з власної ініціативи та оприлюднено в електронній системи закупівель запитувані документи на шостий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, згідно з якою відповідні пояснення (інформація, документи) Замовника на запит посадової особи органу державного фінансового контролю надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Разом з тим, в порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, Замовником не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Замовника на відповідні пояснення (інформацію, документи), які оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2024 та 26.07.2024.
Період усунення порушень:
07.08.2024 17:55 - 22.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2024 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами (далі – Закон) з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами на виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про усунення порушень за результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція ділянки водопроводу Ду 500 мм по вулиці Музичній на перехресті з вулицею Івана Мазепи в місті Чернігів» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), для належної організації та ефективного проведення публічних закупівель на всіх стадіях, з метою попередження недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, було здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону уповноваженою особою з публічних закупівель, фахівцем з публічних закупівель КП «Чернігівводоканал», а саме:
1. Було проведено директором роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою.
2. Направлено уповноважену особу на проходження найближчого навчання з публічних закупівель та економічних навчань для підвищення кваліфікації.
3. Покладено обов’язок на уповноважену особу в подальшому забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель, забезпечити здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг із дотриманням норм передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
13.08.2024 11:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
26.08.2024 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
0a4a4862967b41f3a1ef4dc14720081a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2024 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ділянки водопроводу Ду 500 мм по вулиці Музичній на перехресті з вулицею Івана Мазепи в місті Чернігів» Коригування 2 (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 15 190 258,51 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-011308-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору від 04.07.2024 № 040724, укладеного Замовником з
КОНСОРЦІУМ «УТБ».
3. Пояснити на підставі чого календарним планом виконання робіт, що є додатком № 2 до договору підряду від 04.07.2024 № 040724, передбачено початок виконання 01.07.2024, проте згідно з пунктом 5.2. договору підряду «Строки виконання робіт: початок з дати підписання Договору…»?
4. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що учасник повинен надати «Копію витягу ЄДРПОУ у вигляді розширених даних». КОНСОРЦІУМ «УТБ» у складі тендерної пропозиції надано документ «11. Витяг з ЄДРПОУ.pdf» відповідно до якого учасник вказує інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: Стрілецький Д.Ю. (відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 38,25 %) та Романенко С.Є. (відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 49 %).
Проте, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника КОНСОРЦІУМ «УТБ», відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу якої становить 12.75% не вказано, чим порушено положення підпункту 9 пункту 47 Особливостей.
4.1. Яким чином Замовником було з’ясовано інформацію про кінцевого бенефіціарного власника КОНСОРЦІУМ «УТБ», відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу якої становить 12.75% (надати інформацію з підтвердними документами)?
4.2. Яким чином Замовником було перевірено обставини, що учасник процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» не підпадає під підставу для відхилення його тендерної пропозиції у разі коли учасник закупівлі: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)» (надати інформацію з підтвердними документами)?
4.3. У разу відсутності інформації та підтвердних документів про кінцевого бенефіціарного власника КОНСОРЦІУМ «УТБ», відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу якої становить 12.75%, надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «УТБ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f3889fcd7d37449da06b3f2a1e7b2525
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.07.2024 11:26
Опис:
В зв" язку із великим об"ємом інформації, яку необхідно надати на Ваш запит, надаємо проміжну відповідь. Щодо інших питань, відповіді на них будуть надані до 24.07.24.
Щодо пункту 3 Запиту
Замовником була укладена Додаткова угода № 1 від 19.07.24 та внесено зміни до Календарного плану виконання робіт (Додаткова угода у вкладенні)
Щодо пункту 4.1. Запиту:
Замовником було встановлено, що учасник процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» не підпадає під підставу для відхилення його тендерної пропозиції в зв’язку з наданням ним повної інформації про кінцевих бенефіціарних власників, яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ( далі-Державний реєстр), як того вимагають норми чинного законодавства України.
Перелік інформації щодо кінцевих бенефіціарів, яка вноситься до Державного реєстру, визначено в п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань». Керуючись вищезазначеною нормою чинного законодавства КОНСОРЦІУМ «УТБ» вказав всю необхідну інформацію про них в «Довідці про кінцевих бенефіціарів» № 253/06 від 17.06.24 р.
Поняття кінцевий бенефіціарний власник визначено в п.30 ст.1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
-для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
Враховуючи вищевикладене, особа яка має відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу 12,75 % не є в понятті Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевим бенефіціарним власником, інформацію про яку необхідно вказувати у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
КОНСОРЦІУМОМ «УТБ» також була надана довідка №252/06 від 18.06.24 р. з необхідною інформацією, відповідно до вимог п.5 Тендерної документації.
Також інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власнків Учасників можно отримати шляхом отримання відомостей з ЄДР.
Щодо пункту 4.2. Запиту:
Замовником було перевірено обставини, що учасник процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» не підпадає під підставу для відхилення його тендерної пропозиції у разі коли учасник закупівлі: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” згідно з Указу Президента №340/2024 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 22 травня 2024 року "Про застосування і скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" та за посиланням https://drs.nsdc.gov.ua/#filters.
Номер:
4141688694b14871831f4ed2071977d6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ділянки водопроводу Ду 500 мм по вулиці Музичній на перехресті з вулицею Івана Мазепи в місті Чернігів» Коригування 2 (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 15 190 258,51 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-011308-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору від 04.07.2024 № 040724, укладеного Замовником з КОНСОРЦІУМОМ «УТБ».
3. Надати ґрунтовні пояснення та підтверджуючі документи яким чином Замовником з’ясовано та перевірено інформацію, що член або учасник (акціонер) Консорціума «УТБ», що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, зокрема 12.75%, не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА?
4. У разу відсутності інформації та підтвердних документів про члена або учасника (акціонера) КОНСОРЦІУМ «УТБ», відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу якої становить 12.75%, надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «УТБ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4a3e0c58e14948af8ead713b6b291cdc
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.07.2024 10:03
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Відповідь:
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації. Надаються зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво.
2. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору від 04.07.2024 № 040724, укладеного Замовником з КОНСОРЦІУМ «УТБ».
Відповідь:
На даний час проводяться підготовчі роботи (влаштування будівельного майданчика, встановлення попереджувальних знаків, перекриття дорожнього руху).
3. Пояснити на підставі чого календарним планом виконання робіт, що є додатком № 2 до договору підряду від 04.07.2024 № 040724, передбачено початок виконання 01.07.2024, проте згідно з пунктом 5.2. договору підряду «Строки виконання робіт: початок з дати підписання Договору…»?
Відповідь:
Документи на укладення та підписання Договору надані Замовнику Підрядником до 01.07.2024, але враховуючи час на укладання Договору на закупівлю згідно п. 49 Особливостей (не пізніше 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти Договір про закупівлю) Договір підписано 04.07.2024. На даний час внесено зміни до календарного плану виконання робіт шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
3. Надати ґрунтовні пояснення та підтверджуючі документи яким чином Замовником з’ясовано та перевірено інформацію, що член або учасник (акціонер) Консорціума «УТБ», що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, зокрема 12.75%, не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА?
Відповідь
Консорціум «УТБ» це юридична особа, яка створена відповідно до ст. 118 ГКУ як об'єднання підприємств у складі двох підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Інформація про кінцевих бенефіціарних власників Консорціуму «УТБ» є похідною інформацією про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб його засновників (учасників).
Відповідно до відкритих даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців та громадських формувань до складу засновників (учасників) Консорціуму «УТБ» входять юридичні особи, а саме: Корпорація «Укртрансбуд» (ЄДРПОУ 31071140) та Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно- монтажне управління Укртрансбуд» (ЄДРПОУ 30176683). Інформація про кінцевих бенефіціарних власників цих юридичних осіб знаходиться у цьому реєстрі в вільному доступі. Замовником з’ясовано та перевірено що засновниками цих юридичних осіб, а відповідно і Консорціуму «УТБ» є громадяни України з розміром володіння частками статутного капіталу цих юридичних осіб 25% та більше відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб фізичних осіб підприємців та громадських формувань». До того в зазначеному реєстрі міститься інформація щодо проживання на території України на законних підставах засновників зазначеної юридичної особи. (Додаток: витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців та громадських формувань (безкоштовний запит).