• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція ділянки водопроводу Ду 500 мм по вулиці Музичній на перехресті з вулицею Івана Мазепи в місті Чернігів» Коригування 2 (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).

Завершена

15 190 258.51 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 951.29 UAH
Номер: 90c6bcbc9f484bc8950afbb5b121425e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-16-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 16.07.2024 16:07 - 07.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.07.2024 № 40-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-06-04-011308-a 04.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції консорціума «УТБ» з урахуванням вимог Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.06.2024 № 1 зі змінами від 14.06.2024 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціума «УТБ» (далі – консорціум «УТБ», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2024 № 2/В про визначення переможцем процедури закупівлі консорціума «УТБ» та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2024, договір підряду від 04.07.2024 № 040724, укладений Замовником з консорціумом «УТБ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 19.07.2024 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 04.07.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2024 та пояснення Замовника, надані з власної ініціативи 26.07.2024. За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено наступне. Положеннями абзаців першого та третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082) передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Так, відповідь на запит Управління від 18.07.2024 Замовником надано 23.07.2024 не у повному обсязі. Замовником 26.07.2024 надано пояснення з власної ініціативи та оприлюднено в електронній системи закупівель запитувані документи на шостий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, згідно з якою відповідні пояснення (інформація, документи) Замовника на запит посадової особи органу державного фінансового контролю надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Разом з тим, в порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, Замовником не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Замовника на відповідні пояснення (інформацію, документи), які оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2024 та 26.07.2024.
Період усунення порушень: 07.08.2024 17:55 - 22.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2024 17:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами (далі – Закон) з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами на виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про усунення порушень за результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція ділянки водопроводу Ду 500 мм по вулиці Музичній на перехресті з вулицею Івана Мазепи в місті Чернігів» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), для належної організації та ефективного проведення публічних закупівель на всіх стадіях, з метою попередження недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, було здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону уповноваженою особою з публічних закупівель, фахівцем з публічних закупівель КП «Чернігівводоканал», а саме: 1. Було проведено директором роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою. 2. Направлено уповноважену особу на проходження найближчого навчання з публічних закупівель та економічних навчань для підвищення кваліфікації. 3. Покладено обов’язок на уповноважену особу в подальшому забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель, забезпечити здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг із дотриманням норм передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 13.08.2024 11:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 26.08.2024 11:25

Запити/Пояснення