-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для модернізації систем збереження даних
Завершена
26 735 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 267 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 267 350.00 UAH
Номер:
e0938357e32347f5b761c86051f958f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:04 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-05-07-005985-a 07.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМС ТЕХНО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель ДП «НАІС» (протокол від 07.05.2024 № 86 зі змінами від 14.05.2024 № 97), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БМС ТЕХНО», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель Замовника від 22.05.2024 № 107, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.05.2024, Договір від 03.06.2024 №240603.01/НАІС-БМТ купівлі-продажу на суму 20 433 804,00 грн., пояснення та документи Замовника надані 27.06.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2024 10:25 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
edf7807c4d824b4da84f9742847d3f1c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для модернізації систем збереження даних (ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-005985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз
ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку
(анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-
сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета
закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде
доступна для перегляду.
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «БМС ТЕХНО» дотримано вимоги пункту 3 розділу розділ VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cf677047c75446379dce419520bdfa5c
Назва:
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для модернізації систем збереження даних (ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-005985-a) надаємо відповіді на поставленні питання.
Дата опублікування:
27.06.2024 12:53
Опис:
Питання 1. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначається на підставі аналізу закупівельних цін попередніх закупівель, що проводились підприємством у минулих роках та інформації, наданої вендорами (інформація від вендорів додається).
Питання 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному сайті за посиланням https://nais.gov.ua/p/zakupivli
Питання 3. Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до Закону України Про ліцензування певних видів господарської діяльності, господарська діяльність відповідно до предмета даної закупівлі не ліцензується. При цьому, тендерна документація не містить вимогу про інформування замовника, що така діяльність не підпадає під ліцензування.