-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015– 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради ДК 021:2015– 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)
Завершена
507 485.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 074.85 UAH
мін. крок: 1% або 5 074.85 UAH
Номер:
f1630ee963a149a6a9aeee4a7e2c01d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 11:46 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-11-010251-a 11.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Коритан Л.М. – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №5 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 11.01.2024 б/н (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Коритан Любов Миколаївна (далі – ФОП Коритан Л.М.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 25.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2024 №4, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2024 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 31.01.2024 року.
Період усунення порушень:
05.02.2024 12:06 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
cbb8ac1594a54603979cf409e3ff14d7
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015– 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради ДК 021:2015– 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-11-010251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cd3115309dfe4dcda70e76c6c00b2764
Назва:
Відповідь на запит по моніторингу.
Дата опублікування:
31.01.2024 15:39
Опис:
Відповідно до наказу №7-з від 29.01.2024р. «Про початок моніторингу закупівель» Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради надає наступні пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-11-010251-a .
Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради (надалі Замовник) у складі тендерної документації надав обґрунтування технічних, якісних характеристик, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості закупівлі, де вказано, якими документами керувався Замовник при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості проводився, виходячи із кількості учнів пільгових категорій Ліцею №5 Івано-Франківської міської ради, вартості сніданків та обідів, згідно Рішення Івано-Франківської міської ради № 228-39 від 15.12.2023р. та наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №767 від 20.12.2023р. «Про забезпечення харчуванням учнів ЗЗСО Івано-Франківської міської ради за кошти бюджету Івано-Франківської МТГ у 2024 році», та кількості робочих днів у році (посеместрово). Також, при визначенні вартості предмету закупівлі враховувались кошторисні призначення на 2024 рік з урахуванням заборгованості за 2023 рік.
Кількість учнів пільгових категорій, які забезпечуватимуться гарячим харчуванням наведено в тендерній документації.
Надаємо пряме покликання на сторінку веб-сайту Ліцею №5 Івано-Франківської міської ради https://sites.google.com/site/sch5ivfr/zviti-pro-ruh-kostiv, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у розділі «Фінансова діяльність».
Сканкопії вказаних вище документів додаються.