• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

593 690.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 936.91 UAH
Номер: 5c284a5513114b41954532d55e6225d0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.01.2025 15:42 - 19.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.01.2025 № 16 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.01.2025 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2023-12-13-012807-a 13.12.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " Ліцей №38 ІМ.І.О.СЕКРЕТНЮКА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922 абзаца 11 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору.- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" Ліцей №38 ІМ.І.О.СЕКРЕТНЮКА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2023-12-12-007642-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15 грудня 2024 № 84; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерні пропозицію учасника ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН"; вимогу про усунення невідповідностей до 26 грудня 2024; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.12.2023 № 89; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.12.2023, Договір про закупівлю електричної енергії (на основі CPV за ДК 021:2015-код 0931000-5) від 01.01.2024 № 01 (далі – Договір № 01), додаткова угода до Договору № 01 від 18.01.2024 № 1, додаткова угода до Договору № 01 від 18.01.2024 № 2, додаткова угода до Договору № 01 від 25.03.2024 № 3, додаткова угода до Договору № 01 від 03.04.2024 № 3, додаткова угода до Договору № 01 від 03.04.2024 № 3, додаткова угода до Договору № 01 від 04.04.2024 № 4, додаткова угода до Договору № 01 від 15.04.2024 № 5, додаткова угода до Договору № 01 від 21.05.2024 № 6, додаткова угода до Договору № 01 від 10.07.2024 № 7, додаткова угода до Договору № 01 від 01.08.2024 № 8, додаткова угода до Договору № 01 від 21.08.2024 № 9, додаткова угода до Договору № 01 від 18.11.2024 № 10, додаткова угода до Договору № 01 від 20.12.2024 № 11, додаткова угода до Договору № 01 від 25.12.2024 № 12, додаткова угода до Договору № 01 від 31.12.2024 № 13, додаткова угода до Договору № 01 від 28.01.2025 № 14, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 10.02.2025 через електронну систему закупівель. Вимогами абзаца 11 пункту 19 Особливостей передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У свою чергу вимогами пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922 визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. Моніторингом питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю електричної енергії (на основі CPV за ДК 021:2015-код 0931000-5) від 01.01.2024 № 01 з порушенням терміну трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю, а саме: - зміни внесені до Договору № 01 додатковою угодою від 04 квітня 2024 № 4, повідомлення про внесення змін оприлюднено 10 квітня 2024, на четвертий робочий день; - зміни внесені до Договору № 01 додатковою угодою від 21 травня 2024 № 6, повідомлення про внесення змін оприлюднено 30 травня 2024, на сьомий робочий день; - зміни внесені до Договору № 01 додатковою угодою від 01 серпня 2024 № 8, повідомлення про внесення змін оприлюднено 08 серпня 2024, на п’ятий робочий день; - зміни внесені до Договору № 01 додатковою угодою від 21 серпня 2024 № 9, повідомлення про внесення змін оприлюднено 10 вересня 2024, на чотирнадцятий робочий день; --зміни внесені до Договору № 1 додатковою угодою від 28 січня 2024 № 14, повідомлення про внесення змін оприлюднено 05 лютого 2024, на шостий робочий день, що є порушенням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922 та абзаца 11 пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.02.2025 17:14 - 01.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2025 17:14

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 04/0022/2025 пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. В повідомленні про внесення змін до Договору № 01 від 01.01.2024 на закупівлю електричної енергії (на основі CPV за ДК 021:2015-код 0931000-5) було порушено правила оприлюднення інформації у зв’язку з частими перебоями подачі електроенергії. Резервного електропостачання в закладі та той час не було. Наразі ліцей має необхідні засоби подачі резервного живлення, тому в подальшому оприлюднення інформації в системі Прозоро буде опубліковуватися без порушень згідно чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 20.02.2025 15:56

Запити/Пояснення