• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Електрична енергія ...

Завершена

4 911 429.00 UAH з ПДВ
Номер: aa9e392713ae440eae2de06803c4d291
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.12.2023 16:09 - 09.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.12.2023 №90-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.12.2023 №90-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-12-08-000333-a, 08.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для закупівлі електричної енергії шляхом укладання договору про закупівлю, без застосування відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 5 та 10 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 16 листопада 2023 року Барського комунального виробничого управління водопровідно - каналізаційного господарства «Барводоканал» Барської міської ради, договір про постачання електричної енергії від 05 грудня 2023 року №01-12-2023, укладений з ТОВ «Лексар Технолоджис» (далі – Договір №01-12-2023), додаткову угоду від 18 грудня 2023 року, звіт про виконання договору про закупівлю від 18 грудня 2023 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримане 27 грудня 2023 року через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснення (інформації, документів), з питань які є предметом дослідження під час моніторингу закупівлі, зокрема щодо наявності підстав, для здійснення закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Замовник у відповіді на запит Управління надав інформацію, що «не беручи до уваги зміни до Постанови №1178 про виключення об’єкта критичної інфраструктури із переліку яким можна здійснювати закупівлі без використання електронної системи, уповноваженою особою на торгівельному майданчику було оприлюднено договір про закупівлю». Згідно із пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 10 Постанови №1178 замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Постановою №1178. Відповідно до пункту 5 Постанови №1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Постановою №1178, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Постановою №1178 (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Постанови №1178). Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог пунктів 5 та 10 Постанови №1178 уклав з ТОВ «Лексар Технолоджис» Договір №01-12-2023 загальною вартістю 4 911 429,00 грн, без застосування відкритих торгів. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі додаткової угоди від 18 грудня 2023 року №1 Договір №01-12-2023 з ТОВ «Лексар Технолоджис» розірвано.
Період усунення порушень: 08.01.2024 17:23 - 23.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2024 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для недопущення встановленого порушення у подальшому уповноважену особу зобовязано (попереджено) дотримуватись чинного законодавства України, щодо здійснення публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 .
Дата публікації звіту: 10.01.2024 09:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 10.01.2024 10:34

Запити/Пояснення