-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування» додаткові роботи
Завершена
2 198 348.40
UAH з ПДВ
Номер:
9980a005c2784294ae156c6b5f461853
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 21:06 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2023-12-07-020176-a 07.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Закону з урахуванням Особливостей; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської спеціалізованої школи I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2023 рік; інформацію про предмет закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій; договір підряду № 40 від 04.12.2023 року; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.01.2024 року.
Період усунення порушень:
26.01.2024 20:30 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 20:30
Запити/Пояснення
Номер:
623b2480d5a149cfaa2292810874bc97
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування» додаткові роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-07-020176-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору підряду від 04.12.2023 № 40.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b499ceaf3504b01afcf6e2650fc5730
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
18.01.2024 16:47
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування» додаткові роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-07-020176-a) надаємо пояснення із перелічених у запиті питань:
1) Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування», а також даними експертного звіту (позитивного) №07/1944-11/23 від 07.11.2023 року та зведеним кошторисним розрахунком на роботи (в т.ч. №4 на додаткові роботи), які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
2) Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, Законом України від 16.08.2022 № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділ X «Прикінцеві та перехідні положення» доповнено пунктом 3-7. Відповідно до пункту 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості. Отже, в сфері публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Закон України «Про публічні закупівлі» є загальним нормативно-правовим актом, а Особливості – спеціальним. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 (яку доповнено згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020) Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вказаного вище, посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не надається з огляду на те, що договір підряду від 04.12.2023 № 40 укладений не за результатами проведення конкурентної процедури закупівель або переговорної процедури закупівель, що передбачено пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710, а вказана закупівля здійснена без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей, що є іншим видом закупівлі, передбаченим чинним законодавством.
3) 20.06.2023р. між Черкаською спеціалізованою школою I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області і ПП "СОКОЛ-5000" укладено договір на виконання робіт ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування» за результатами закупівлі. Натомість, є необхідність виконання додаткових робіт з утеплення фасадів у місцях розміщення зовнішніх пожежних сходів зі збереженням коефіцієнтів теплопровідності відповідно до діючих будівельних норм, а також необхідності використання прижимної планки на верхніх парапетах при проведенні будівельних робіт, що виникла непередбачувано, неочікувано безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт. Відповідно до кошторисної документації і експертного звіту (позитивного) № 07/1944-11/23 від 07.11.2023р. у Замовника існувала потреба у здійсненні закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. Враховуючи вищевикладене, закупівля додаткових робіт ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування» була здійснена згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей без застосування відкритих торгів, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з ПП "СОКОЛ-5000" з наступним обов'язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі».
4) Договір підряду від 04.12.2023 № 40 виконується Підрядником належним чином, а з урахуванням п.11.1, термін виконання до 31.12.2024. Роботи ще не прийняті, оплата не здійснювалася