• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизильне пальне, бензин А-95 Євро-5 ( в талонах) ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти

Завершена

924 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 240.00 UAH
Номер: d844869b1cdb4211bfca206e58e022cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 26.12.2023 17:20 - 17.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2023 №91-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.12.2023 №91-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2023-11-25-000719-a, 25.11.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, bazalat3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог вимог абзацу 2 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25 листопада 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 грудня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані від 04, 11 січня 2024 року через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26031191/profile Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 01 січня 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник повідомив, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті: education.vn.ua. Однак зазначена інформація на вказаному сайті відсутня. Отже, Замовником (як головним розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на вебсайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови №710. Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до пунктів 1 та 3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації, Замовник встановив вимоги до обсягу та предмету закупівлі: - дизельне паливо (талони) – 8200 літрів, бензин А – 95 Євро – 5 (в талонах) – 8300 літрів. - талони повинні бути номіналом 5 (або 15), 10, 20 літрів (зразки надаються учасником у складі тендерної пропозиції учасника). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», якого визначено переможцем торгів, міститься тендерна пропозиція від 01 грудня 2023 року № 15/110, в якій вказано кількість запропонованого учасником товару, а саме: дизельного палива 8300 літрів, бензину А-95 - 8200 літрів, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації. Окрім цього, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутні зразки талонів номіналом 5 (або 15) літрів, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації. На запит Управління Замовник пояснив, що допущена технічна помилка, яка не вплинула на суму укладеного договору так як ціна за одиницю товару однакова по дизельному пальному та бензину А-95, а також, що тендерна документації та додатки до неї не містила окремих вимог до порядку надання у складі пропозиції копій зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі, зокрема, до номіналу. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем. Також моніторингом установлено, що Замовником у пункті 3 Додатку №1 тендерної документації, установлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі в строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Проте, ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», як переможець торгів, не надало у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника, чим не дотримано вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», а натомість уклав з ним Договір. Згідно з вимогами пункту 18 Постанови №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, згідно з вимогами абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Укладений договір в момент його підписання повинен відповідати умовам проєкту договору, який міститься у тендерній документації. Умови договору (у тому числі і істотні) не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції, за виключенням випадків передбачених пунктом 18 Постанови №1178, перелік яких є вичерпним. Моніторингом установлено, що умови укладеного Договору не відповідають положенням проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації). Відповідно до пункту 4.2. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що «Ціна за одиницю товару складає: - Дизельне паливо - ______ грн. (сума прописом) з урахуванням ставки ПДВ -Бензин А-95 Євро-5», проте пункт 4.2. укладеного Договору окрім зазначення ціни за одиницю товару доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33 грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому». Разом з тим, згідно з умовами підпункту 8 пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, Договір містить вимоги, які не передбачені Замовником у додатку 3 до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 16.01.2024 17:58 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.01.2024 17:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради звернулося до ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" щодо дострокового розірвання Договору . На електронну адресу ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ надіслала додаткова угода на погодження.
Дата публікації звіту: 22.01.2024 19:47

Запити/Пояснення