-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизильне пальне, бензин А-95 Євро-5 ( в талонах) ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
924 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 240.00 UAH
Номер:
d844869b1cdb4211bfca206e58e022cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
26.12.2023 17:20 - 17.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2023 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.12.2023 №91-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-11-25-000719-a, 25.11.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог вимог абзацу 2 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25 листопада 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 грудня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані від 04, 11 січня 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26031191/profile Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 01 січня 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник повідомив, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті: education.vn.ua. Однак зазначена інформація на вказаному сайті відсутня.
Отже, Замовником (як головним розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на вебсайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до пунктів 1 та 3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації, Замовник встановив вимоги до обсягу та предмету закупівлі:
- дизельне паливо (талони) – 8200 літрів, бензин А – 95 Євро – 5 (в талонах) – 8300 літрів.
- талони повинні бути номіналом 5 (або 15), 10, 20 літрів (зразки надаються учасником у складі тендерної пропозиції учасника).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», якого визначено переможцем торгів, міститься тендерна пропозиція від 01 грудня 2023 року № 15/110, в якій вказано кількість запропонованого учасником товару, а саме: дизельного палива 8300 літрів, бензину А-95 - 8200 літрів, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації.
Окрім цього, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутні зразки талонів номіналом 5 (або 15) літрів, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації.
На запит Управління Замовник пояснив, що допущена технічна помилка, яка не вплинула на суму укладеного договору так як ціна за одиницю товару однакова по дизельному пальному та бензину А-95, а також, що тендерна документації та додатки до неї не містила окремих вимог до порядку надання у складі пропозиції копій зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі, зокрема, до номіналу.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем.
Також моніторингом установлено, що Замовником у пункті 3 Додатку №1 тендерної документації, установлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі в строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Проте, ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», як переможець торгів, не надало у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника, чим не дотримано вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», а натомість уклав з ним Договір.
Згідно з вимогами пункту 18 Постанови №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Також, згідно з вимогами абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Укладений договір в момент його підписання повинен відповідати умовам проєкту договору, який міститься у тендерній документації. Умови договору (у тому числі і істотні) не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції, за виключенням випадків передбачених пунктом 18 Постанови №1178, перелік яких є вичерпним.
Моніторингом установлено, що умови укладеного Договору не відповідають положенням проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 4.2. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що «Ціна за одиницю товару складає: - Дизельне паливо - ______ грн. (сума прописом) з урахуванням ставки ПДВ -Бензин А-95 Євро-5», проте пункт 4.2. укладеного Договору окрім зазначення ціни за одиницю товару доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33 грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому».
Разом з тим, згідно з умовами підпункту 8 пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, Договір містить вимоги, які не передбачені Замовником у додатку 3 до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
16.01.2024 17:58 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2024 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради звернулося до ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" щодо дострокового розірвання Договору . На електронну адресу ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ надіслала додаткова угода на погодження.
Дата публікації звіту:
22.01.2024 19:47
Запити/Пояснення
Номер:
b55711dc7a90493389f1bea92f40666e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.01.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного пального, бензину А-95 Євро-5 (в талонах) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-25-000719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", якого обрано переможцем виконано вимоги додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації в частині надання:
- зразків талонів номіналом 5 (або 15) літрів?
3. З яких причин в тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" та в додатку №1(специфікація) до договору про закупівлю нафтопродуктів від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір), укладеного із ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вказано кількість бензину А-95 - 8200 літрів, дизельного пального – 8300 літрів, тоді як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в розділі 1 Договору «Предмет договору» визначено кількість дизельного палива – 8200 літрів, бензину А-95 – 8300 літрів?
4. З яких підстав умови Договору, не відповідають змісту проекту договору (додаток №3 до тендерної документації), зокрема розділ 4 «Ціна договору і порядок розрахунків» Договору доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4cc628bd5496419c8043f47573c786df
Назва:
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
Дата опублікування:
04.01.2024 19:51
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради повідомляю, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено:education.vn.ua
Підставою для визначення розміру бюджетного призначення на відповідний період є розрахункова потреба ,витрачання пального транспортними засобами відповідно до затверджених маршрутів з урахуванням канікулярного періоду та особливостей воєнного часу в Україні. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі аналізу цін на ринку, статистичних даних середньої ціни, прогнозу щодо коефіцієнту підвищення а також аналізу закупівель через Прозорро.
2. Яким чином учасником ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", якого обрано переможцем виконано вимоги додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації в частині надання:
- зразків талонів номіналом 5 (або 15) літрів?
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) визначено у Додатку № 2 до тендерної документації вимоги щодо надання у складі пропозиції Учасниками «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- довідку у довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, чи є учасник емітентом талонів або скретч-карток на паливо чи ні (з відображення назви емітента талонів та коду ЄДРПОУ) та повинна містити зразки талонів або скретч-карток на підставі яких буде здійснюватись відпуск палива для заправлення автотранспорту замовника;»
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано на виконання відповідної вимоги у файлі «9 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ І ДОВІДКИ1.pdf» за вихідним № 15/108 від 01.12.2023 року Довідку, що містить інформацію стосовно емітента талонів (з відображення назви емітента талонів та коду ЄДРПОУ) та зразки талонів, на підставі яких буде здійснюватись відпуск палива для заправлення автотранспорту замовника.
Зразок – це предмет, за яким можна скласти уявлення про інші подібні предмети (типове втілення чого-небудь).
Тендерна документації та додатки до неї не містила окремих вимог до порядку надання у складі пропозиції копій зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі, зокрема, до номіналу.
Зразки талонів, надані ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі пропозиції, містять типові реквізити, які визначені емітентом талонів, та зображено на талоні.
3. З яких причин в тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" та в додатку №1(специфікація) до договору про закупівлю нафтопродуктів від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір), укладеного із ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вказано кількість бензину А-95 - 8200 літрів, дизельного пального – 8300 літрів, тоді як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в розділі 1 Договору «Предмет договору» визначено кількість дизельного палива – 8200 літрів, бензину А-95 – 8300 літрів?
Відповідь : В тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" та в додатку №1(специфікація) до договору про закупівлю нафтопродуктів від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір), укладеного із ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вказано кількість бензину А-95 - 8200 літрів, дизельного пального – 8300 літрів, тоді як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в розділі 1 Договору «Предмет договору» визначено кількість дизельного палива – 8200 літрів, бензину А-95 – 8300 літрів допущена технічна помилка, яка не вплинула на суму укладеного Договору так як ціна за одиницю товару однакова по дизельному пальному та бензину А-95. Також щодо технічної помилки укладено додаткову угоду.
4. З яких підстав умови Договору, не відповідають змісту проекту договору (додаток №3 до тендерної документації), зокрема розділ 4 «Ціна договору і порядок розрахунків» Договору доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Електронною системою непередбачено завантаження додаткових угод через технічні помилки.
Відповідь: Розділ 4 Договору який доповнено абзацом «Ціна договору і порядок розрахунків» Договору доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому» ніяким чином не впливає на загальну сума Договору та інші істотні умови договору, а є лише уточненням щодо порядку розрахунку та реєстрації бюджетних зобов’язань в органах казначейства. Підтвердженням є додаткова угода та звернення до учасника .
Номер:
31c34a716a8c4360a6c00ad6a83360b8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.01.2024 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?
Номер:
e6e33a76ac2648c69f5fa0ec71c2ef0d
Назва:
Запит про надання пояснень з питання
Дата опублікування:
11.01.2024 19:14
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
Запит про надання пояснень з питання:
« Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?»
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) визначено у Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, серед яких надання Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано на виконання відповідної вимоги:
ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 14.12.2023 року (надаємо у Додатку № 1 до Пояснення);
Також учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано у складі пропозиції ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року (надаємо у Додатку № 2 до Пояснення).
Згідно абз. 15 п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Доступ до Витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року міститься у відкритих даних та є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель а саме у складі пропозиції учасника та відповідає вимогам тендерної документації щодо дати видачі витягу, а саме не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Додатки:
Витяг МВС від 14.12.2023 року;
Витяг МВС від 22.11.2023 року.
Номер:
12e7f8e1b2de4e728d22fb8bcae2bdff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.01.2024 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного пального, бензину А-95 Євро-5 (в талонах) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-25-000719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
84022776a1c345ddbe14bd8ec0c602ce
Назва:
Запит про надання пояснень з питання
Дата опублікування:
11.01.2024 19:07
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
Запит про надання пояснень з питання:
« Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?»
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) визначено у Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, серед яких надання Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано на виконання відповідної вимоги:
ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 14.12.2023 року (надаємо у Додатку № 1 до Пояснення);
Також учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано у складі пропозиції ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року (надаємо у Додатку № 2 до Пояснення).
Згідно абз. 15 п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Доступ до Витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року міститься у відкритих даних та є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель а саме у складі пропозиції учасника та відповідає вимогам тендерної документації щодо дати видачі витягу, а саме не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Додатки:
Витяг МВС від 14.12.2023 року;
Витяг МВС від 22.11.2023 року.
Номер:
3a7aecc600ba4dad914c05f96b2cbe73
Назва:
Усунення порушення у сфері закупівель.
Дата опублікування:
02.02.2024 20:03
Опис:
Порушення усунуте шляхом розірвання Договору №1 від 22.12.2023 року в системі електронних закупівель, Сума виконання за договором 0,00 грн. Вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виконані.