-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини дороги комунальної власності з інфраструктурою довжиною 114 м. на участку Рафайловець в с. Бистриця Поляницької сільської ради Івано – Франківської області
Завершена
1 940 732.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 703.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 703.66 UAH
Номер:
78ad191ec1d74ddb9b5eaebd30876516
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-17-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2023 00:00
Період моніторингу:
17.04.2023 11:10 - 09.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
17.04.2023 №19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
від 17.04.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 7 UA-2023-03-28-007703-a 28.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП СТЕФУРАК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ, розгляду тендерної пропозиції ФОП Васільков Богдан Васильович – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СКП «Поляницякомунсервіс» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції ФОП СТЕФУРАК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ та ФОП Васільков Богдан Васильович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.04.2023 №26 та від 10.04.2023 №27.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 28 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в ТД Замовника не зазначено умови щодо способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
20.04.2023 10:09 - 05.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2023 10:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою буде здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації. Уповноважена особа прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель.
Дата публікації звіту:
21.04.2023 12:09