• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче, пастеризоване, жирністю 2,5%)

Код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче, пастеризоване, жирністю 2,5%)

Торги відмінено

368 460.00 UAH без ПДВ
Номер: 1ac020d821e94023b006a130616c0f3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.11.2019 15:41 - 26.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.11.2019 № 190 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2019 № 190 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 30 UA-2019-09-13-002242-b 13.09.2019 Червоненська сільська рада Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 04339899) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2) 33 UA-2018-02-26-000325-с 26.02.2018 Міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради (код за ЄДРПОУ 20257698) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Змовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, правильності заповнення форм документів порушень не встановлено. За результатами наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі в річному плані закупівель встановлено порушення норм планування закупівлі, визначених статтею 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини четвертої статті 35 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 05.11.2019 переговорну процедуру закупівлі відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю своєчасність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2018, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05.11.2019, відповідь Міського відділу освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради (далі – Замовник) від 05.11.2019, інформацію про відміну закупівлі від 05.11.2019. Згідно з вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі молока коров’ячого пастеризованого, жирністю 2,5 % за кодом ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки, очікуваною вартістю 368 460,00 грн без внесення змін в річний план закупівель на 2018 рік щодо зміни очікуваної вартості процедури закупівлі та терміну проведення закупівлі, що є порушенням норм планування закупівлі. Частиною четвертою статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником 26.02.2018 опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Родіонова Г.К. При цьому станом на 04.11.2019 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо будь-яких рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору, що не відповідає частині 1 статті 10. Закону. Отже, на порушення вимог частини четвертої статті 35, частини 1 статті 10 Закону Замовником станом на дату початку моніторингу не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору. Відповідно до пункту 14 повідомлення про намір укласти договір Замовником визначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі при закупівлі молока, а саме пункт 4 частини другої статті 35 Закону - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Проте аналізом інформації, викладеної в електронній системі закупівель встановлено, що відкриті торги на закупівлю молока коров’ячого пастеризованого, жирністю 2,5 % за кодом ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки очікуваною вартістю 368 460,00 грн не проводилось. Таким чином на порушення пункту 4 частини другої статті 35 Закону Замовником безпідставно застосовано переговорну процедуру закупівлі молока коров’ячого пастеризованого, жирністю 2,5 %. Під час проведення моніторингу відповідно до відповіді, інформації про відміну, звіту про результати проведення процедури закупівлі від 05.11.2019 зазначену процедуру закупівлі Замовником відмінено у зв’язку з переведенням комунальних установ на самостійний баланс.
Період усунення порушень: 07.11.2019 17:08 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2019 17:08

Запити/Пояснення