-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)
Завершена
1 559 558.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 797.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 797.79 UAH
Номер:
74837ca1d8f24046adcc98dd5a214a87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:05 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.02.2023 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-02-02-017229-a 02.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Останків Г.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №24 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Останків Ганна Василівна (далі – ФОП Останків Г.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2023 №06, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2023 року, договір про закупівлю від 27.02.2023 №1/2023, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 22.02.2023 року.
Період усунення порушень:
02.03.2023 11:33 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2023 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
80f33cde049347d693ba91086d3acb60
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2023 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-017229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e772537fdfcd49a9b10c9155fa9d09b6
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
22.02.2023 15:07
Опис:
21 лютого 2023 року через електронну систему закупівель Замовником отримано від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-02-14-000011 по предмету закупівлі : ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради), ID закупівлі: UA-2023-02-02-017229-a запит про надання пояснень, розглянувши який зазначаємо наступне.
Ліцей №24 Івано-Франківської міської ради у свої діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, іншими чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
При визначенні очікуваної вартості, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався рішенням Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 р. № 218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020р. № 1008-р “Про затвердження плану заходів з реформування системи шкільного харчування”, Наказом Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році» (копія додається).
Також, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено відповідно до наказу Ліцею №24 «Про забезпечення харчування учнів 1-11 класів у 2023 році за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської громади» №4 від 25 січня 2023 року (копія додається), в якому затверджено вартість харчування 1 учня в розрізі вікових груп та визначено кількість учнів пільгових категорій, які планується забезпечити з лютого місяця 2023 року гарячим харчуванням та Кошторису на 2023 рік (затв. 16.01.2023 року).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-02-02-017229-a (на виконання положень Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710) розміщено на власному офіційному веб-сайті Ліцею №24 Івано-Франківської міської ради : http://liceum24.if.ua.
Станом на сьогодні у зв’язку із технічними причинами, веб-сайт не функціонує. Ведуться технічні роботи по відновленню. Відтак, тимчасово, щодо запланованих закупівель, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщуватись на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатки:
1. Скан-копія наказу Ліцею №24 «Про забезпечення харчування учнів 1-11 класів у 2023 році за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської громади» №4 від 25 січня 2023 року.
2. Скан-копія наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році».
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-02-02-017229-a (на виконання положень Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710).