-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій
Завершена
2 018 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 20 182.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 182.00 UAH
Номер:
123683676fc0407a90709a50640c9ba3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 10:56 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-02-02-006941-a 02.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з врахуванням пояснення замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЙ № 25 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (протокольне рішення) від 15.02.2023 №3, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2023, вимога про усунення невідповідностей, договір про закупівлю від 21.02.2023 №1/23 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 03.03.2023 року.
Період усунення порушень:
07.03.2023 11:20 - 11.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2023 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
78e05ae958d740a3ac4a2767c979ac7d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2023 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-006941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
57f029432260494b8eab54b68776f90b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.03.2023 19:28
Опис:
Щодо здійснення закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, іншими нормативно-правовими документами у сфері публічних закупівель.
При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), рішенням Івано-Франківської міської ради № 218-32 від 22.12.2022 року «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Наказом Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році», Наказом ліцею № 11 від 30.01.2023 року, інформаційними листами Лист Мінекономрозвитку «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікуваної вартості визначено відповідно вищезазначених документів у співвідношенні вартість харчування учня певної вікової категорії (класу навчання), кількість учнів пільгових категорій, що планує харчувати Замовника, кошторису Замовник на 2023 рік затвердженого Департаментом освіти та науки Івано-Франківської міської ради та виділених коштів згідно бюджетного призначення.
Оприлюднити розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та інформацію про якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на власному веб-сайті на час оголошення Закупівлі Замовник не мав можливості, оскільки сайт не функціонував, у зв’язку із відсутністю бюджетних призначень Замовника на обслуговування сайту. На даний час роботу сайту відновлено, отже інформація щодо розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та інформацію про якісні та технічні характеристики предмету закупівлі буде розміщуватися на сайті Замовника.
Посилання на веб-сайт: https://frankivsk25.webnode.com.ua/
Додатки:
1. Сканована копія наказу по закладу «Про забезпечення харчування учнів 1-11 класів 2023 році » №11 від 12.01.2023 року.
2. Сканована копія наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради № 574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році»
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій).