-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)(55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
598 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 992.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 992.00 UAH
Номер:
236d1526f96d443ba5f5937ae43e1227
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 16:52 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023 № 17
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.03.2023 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-01-24-009566-a 24.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу Балашівський ліцей Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-24-004543-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника: Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи у сфері публічних закупівель та визначення переможця відкритих торгів № 8 від 04.02.2023, Договір № 8 від 11.02.2023; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.03.2023.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства встановлено наступне.
Додатком 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації встановлені вимоги до якісних характеристик, зокрема не допускається приймати харчові продукти без супроводжувальних документів, з минулим строком зберігання, з ознаками псування, на підтвердження цього, надати гарантійний лист із зазначенням інформації, що термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва, продукти будуть відповідної якості та без ознак псування.
Учасником Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства в складі тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист від 30.01.2023 № 49 «Про відповідність якості послуг, що будуть надані» в якому відсутня інформація, передбачена Додатком 2 до тендерної документації, а саме: термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва, продукти будуть відповідної якості та без ознак псування.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Слід зазначити, що між Замовником та переможцем торгів Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства укладено Договір № 8 від 11.02.2023 на суму 598400,00 гривень.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 23.03.2023 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує прийняте рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця торгів Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства.
Період усунення порушень:
28.03.2023 16:51 - 12.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2023 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«03» квітня 2023 р. № 01-24/ 98
Західний офіс Держаудитслужби
(Рівненська область)
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)(55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) повідомляю наступне:
-03.04.2023 р. додатковою угодою №1 від 03.04.2023 року було розірвано Договір №8 від 11.02.2023 р. (додається);
- 03.04.2023 р. протоколом №9 було відмінено закупівлю ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)(55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) в зв»язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (додається).
Уповноважена особа Валентина Покотило
Дата публікації звіту:
03.04.2023 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
402dec46af83406f96e36ba45fcf0f99
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.03.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 55520000-1: «Кейтерингові послуги» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-009566-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Додатком 2 до тендерної документації встановлені вимоги до якісних характеристик, зокрема не допускається приймати харчові продукти без супроводжувальних документів, з минулим строком зберігання, з ознаками псування, на підтвердження цього, надати гарантійний лист із зазначенням інформації, що термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва, продукти будуть відповідної якості та без ознак псування.
Учасником Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства в складі тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист від 30.01.2023 № 49 «Про відповідність якості послуг, що будуть надані» в якому відсутня інформація, передбачена Додатком 2 до тендерної документації, а саме: термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва, продукти будуть відповідної якості та без ознак псування.
Обгрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
5151295203894228a03c1edc422d4efe
Назва:
відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)»
Дата опублікування:
23.03.2023 11:38
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби
(Рівненська область)
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» повідомляю наступне:
- в тендерній пропозиції учасника торгів, а саме технічній специфікації від 30 січня 2023 року №35, чітко вказані всі вимоги до якісних характеристик продуктів харчування, крім частини пункту « термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва» , тому Березнівський комбінат громадського харчування надав гарантійний лист вих. №71 від 22.03.2023 року із зазначенням інформації, що термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва (додається).
Одночасно інформуємо, що сестра медична щоденно здійснює перевірку продуктів харчування та продовольчої сировини, що надходить до школи разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість, термін придатності продуктів на момент поставки, про що свідчить запис в журналі сирої продукції та готової продукції.
В штаті переможця торгів (Березнівського комбінату громадського харчування) наявна посада інженера- технолога по шкільному харчуванню, обов»язком якого є контроль за якістю продуктів, терміну придатності та перевірка сертифікатів на відповідність.
Поставка продуктів здійснюється щотижнево, хлібопродукти та молочна продукція- щоденно спеціально обладнаною машиною, тобто гарячі обіди якісні, готуються щоденно із свіжих продуктів. Таким чином, відсутність в тендерній документації частини пункту « термін придатності продуктів на момент поставки становитиме не менше 70 % від дати виробництва», ніяк не впливає на якість та вартість харчування учнів закладу, тому що продукти не можуть бути протерміновані, або більше 70% від дати виробництва.
Уповноважена особа Валентина Покотило