-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (асфальт)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
9cd62a7803b6477485893d3b107c257f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-27-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2023 00:00
Період моніторингу:
27.04.2023 21:34 - 19.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.04.2023 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-01-13-003180-а 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в формах документів встановлено порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах докуметів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального підприємства «Ремонтно-будівне шляхове підприємство» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13 січня 2023 № 108; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Строй-сервіс-99» (далі- Учасник); протокол визначення переможця від 25 січня 2023 № 111; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.02.2023 №2.
Моніторингом відповідності повноти відображення інформації в формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178.
Також моніторингом встановлено, що пунктом 1.5 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що у разі відсутності в Учасника власної випробувальної лабораторії та використання її послуг на договірних умовах – надати копію такого договору, строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару (до 31.12.2023 року), який є предметом оголошених торгів. Проте Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав договір на послуги з лабораторного випробування від 15 квітня 2022 №б/н, строк дії якого до 31.12.2022 року, додаткових угод до договору не надавалось, чим порушено вимоги пункту 1.5 розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 , Замовник не відхилив пропозицію Приватного підприємства «Строй-сервіс-99» як таку, де тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 01.02.2023 №2, на загальну суму 3 600 000,00 гривень.
Крім того відповідно до підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178 у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником), відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель.
Період усунення порушень:
09.05.2023 17:33 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2023 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок моніторингу, який проводився Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 44110000-4 – «Конструкційні матеріали (асфальт)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003180-a був розглянутий уповноваженою особою, були проаналізовані і вивчені порушення, які були допущені в процедурі закупівлі про що були винесені відповідні рішення та не допускати їх в подальшому, а саме була звернена увага на протокол розкриття тендерних пропозицій, де не міститься інформація про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178.
Що стосується порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 , 12.05.2023 р. між Приватним підприємством «Строй-сервіс-99» та КП «РБШП» додатковою угодою №1 від 12.05.2023 р. договір на закупівлю товару №2 від 01.02.2023 р. було розірвано за взаємною згодою, у зв’язку з неможливістю усунення помилки.
Протокол №128 від 12.05.2023 р. та додаткова угода №1 до договору на закупівлю товару №2 від 01.02.2023 р. додаються.
Дата публікації звіту:
15.05.2023 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
706db43469e04fc08aba92be1edcd068
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2023 19:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Конструкційні матеріали (асфальт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-01-13-003180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО
Номер:
8071d536e22140e0a9c50a87d45d54cb
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
03.05.2023 14:37
Опис:
Комунальним підприємством «Ремонтно-будівним шляховим підприємством» Старокостянтинівської міської ради запит на надання пояснень розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення на придбання матеріалів для проведення робіт з поточного та капітального ремонту доріг, тротуарів, під’їзних доріг, автомобільних стоянок та стоянок таксі згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік затвердженого розпорядженням Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області №23/2023-р від 26.01.2023 р. та планів використання бюджетних коштів на 2023 рік. (сканкопії надаються).
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі і відповідно до діючого ДСТУ Б В.2.7-119-2011, ДСТУ 8959:2019.
3) Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку. На момент оголошення закупівлі ДК021:2015 – 44110000-4 – Конструкційні матеріали (асфальт), середня ціна тонни асфальту становила 4600,00 гривень. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті комунального підприємства «Ремонтно-будівного шляхового підприємства» Старокостянтинівської міської ради, посилання http://www.krbshp.km.ua/?cat=5