• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (асфальт)

Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер: 9cd62a7803b6477485893d3b107c257f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 27.04.2023 21:34 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.04.2023 № 11-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 26.04.2023 № 11-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2023-01-13-003180-а 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в формах документів встановлено порушення вимог пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах докуметів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального підприємства «Ремонтно-будівне шляхове підприємство» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13 січня 2023 № 108; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Строй-сервіс-99» (далі- Учасник); протокол визначення переможця від 25 січня 2023 № 111; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.02.2023 №2. Моніторингом відповідності повноти відображення інформації в формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178. Також моніторингом встановлено, що пунктом 1.5 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що у разі відсутності в Учасника власної випробувальної лабораторії та використання її послуг на договірних умовах – надати копію такого договору, строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару (до 31.12.2023 року), який є предметом оголошених торгів. Проте Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав договір на послуги з лабораторного випробування від 15 квітня 2022 №б/н, строк дії якого до 31.12.2022 року, додаткових угод до договору не надавалось, чим порушено вимоги пункту 1.5 розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 , Замовник не відхилив пропозицію Приватного підприємства «Строй-сервіс-99» як таку, де тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 01.02.2023 №2, на загальну суму 3 600 000,00 гривень. Крім того відповідно до підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178 у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником), відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель.
Період усунення порушень: 09.05.2023 17:33 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2023 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок моніторингу, який проводився Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 44110000-4 – «Конструкційні матеріали (асфальт)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-13-003180-a був розглянутий уповноваженою особою, були проаналізовані і вивчені порушення, які були допущені в процедурі закупівлі про що були винесені відповідні рішення та не допускати їх в подальшому, а саме була звернена увага на протокол розкриття тендерних пропозицій, де не міститься інформація про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини 4 статті 28 Закону та пункту 36 Особливостей № 1178. Що стосується порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 , 12.05.2023 р. між Приватним підприємством «Строй-сервіс-99» та КП «РБШП» додатковою угодою №1 від 12.05.2023 р. договір на закупівлю товару №2 від 01.02.2023 р. було розірвано за взаємною згодою, у зв’язку з неможливістю усунення помилки. Протокол №128 від 12.05.2023 р. та додаткова угода №1 до договору на закупівлю товару №2 від 01.02.2023 р. додаються.
Дата публікації звіту: 15.05.2023 13:35

Запити/Пояснення