-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)
Торги відмінено
598 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 992.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 992.00 UAH
Номер:
85263ceccd91487ab81e76b636dc0580
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2023 00:00
Період моніторингу:
23.01.2023 15:56 - 14.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2023 № 5
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.01.2023 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-03-004049-a 03.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 22 Закону та вимоги пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 24.01.2023 № 4).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорний заклад Балашівський ліцей Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-03-001166-c; оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення відкритих торгів через електронну систему закупівель, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-01-03-004049-a, рішення уповноваженої особи щодо відміни процедури закупівлі (протокол від 24.01.20223 № 4), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 24.01.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Згідно з пунктом 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (абзац другий пункту 28 Особливостей).
Відповідно до вимог частини другої статті 22 Закону тендерна документація, зокрема, має містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Однак, Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено не тендерну документацію, а оголошення про проведення відкритих торгів через електронну систему закупівель, в якому відсутні вищевказані вимоги, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону та вимоги пункту 28 Особливостей.
Згідно пояснення від 24.01.2023 Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 24.01.2023 № 4).
Період усунення порушень:
27.01.2023 14:10 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2023 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
6c4c27b3f254432d85b1cd19a682c521
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2023 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-03-004049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію відповідно до статті 22 Закону та з урахуванням пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів через електронну систему закупівель по предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)», що не відповідає вимогам статті 22 Закону та без урахування вимог пункту 28 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог статті 22 Закону та без урахування вимог пункту 28 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
de8324826c5042e397f6ded71344682f
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
24.01.2023 13:52
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» повідомляю наступне:
- 24 січня 2023 року протоколом №4 було відмінено закупівлю ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» в зв»язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель ;
-нову тендерну документацію складено у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»та з урахування вимог пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.