-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в Київській області)
Завершена
13 860 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 300.00 UAH
Номер:
3cd9aff5398e4b6b8ac5f247cf04df9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-09-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2023 00:00
Період моніторингу:
09.02.2023 14:20 - 03.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 42
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-12-22-014062-a 22.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.12.2022 № 98/1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка»», протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.01.2023 № 98/2, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2023, договір від 10.01.2023 № 7, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.02.2023.
Моніторингом установлено невідповідність ТД умов вимогам Закону з урахуванням Особлитвостей.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в Додатку 3 до ТД (Проєкт Договору) у Розділі 11 пункті 11.1. передбачено, що істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В той же час предметом закупівлі є послуги, що підтверджується інформацією, зазначеною замовником у ТД та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
02.03.2023 14:28 - 17.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2023 14:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами опрацювання Висновку інформуємо про наступне.
Дата публікації звіту:
07.03.2023 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
f43959ce9ea84c3dadab885d7b14163f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2023 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ccfb3e2547f7412bad15369a1b633be0
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2023 18:09
Опис:
1) Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;
- постанова Головного державного санітарного лікаря України Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2021 № 5 «Про затвердження протиепідемічних заходів у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009
№ 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за №854/16870);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009
№ 1254 «Про затвердження Типових штатним нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 р. за №396/16412);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми № 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
2) Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва проводяться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) на виконання комплексної міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради II сесії IX скликання від 16 грудня 2021 року № 4034/4075. Згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» Департаменту, як головному розпоряднику бюджетних коштів по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 118 129,6 тис. грн. Зокрема Департаменту на забезпечення реалізації заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, кошторисними призначеннями на 2023 рік по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», передбачено видатки у розмірі 66 977,9 тис. грн. Розрахунок видатків Департаменту на 2023 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в Київській області сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві державних адміністрацій та дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва (понад 700 дітей) та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання (в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної/гарячої води та цілодобовим теплопостачанням); організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу; організація виховної діяльності та дозвілля (гуртків, екскурсій, тощо); послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (забезпечення умовами для проведення тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів); медичне обслуговування (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги); психологічні послуги; організація навчального процесу (наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення онлайн-навчання); організація виховного процесу; інформаційні послуги; страхування від нещасних випадків під час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо. Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку в Київській області (600 дітей), Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозицій постачальників, інформації розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro», мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1100,00 грн. Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Департаментом також враховувався термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання та медикаментів.
3) Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника. З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями), Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.