-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія, (09310000-5 – Електрична енергія)
Завершена
240 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 405.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 405.00 UAH
Номер:
8792402e1c4c471d98666dfaba749316
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2022 00:00
Період моніторингу:
28.12.2022 13:22 - 19.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2022-12-13-008773-a 13.12.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень із врахуванням пояснення замовника не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Ліцею № 5 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2022 №23/2, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022 року, укладений договір про постачання електричної енергії споживачу від 29.12.2022 №2401087 (далі – договір), пояснення Замовника від 03.01.2023 року.
Період усунення порушень:
04.01.2023 10:34 - 10.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2023 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
3dfd03f97f26400598595fb9478031a7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.01.2023 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична енергія, (09310000-5 – Електрична енергія)»(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-13-008773-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником Додатку 4 ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 20.12.2022 №935903/7 із зазначенням трьох аналогічних договорів, тоді як учасником на підтвердження виконання аналогічних договорів, надано один договір, а саме: договір про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2021 №25, укладений із підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
d04597f263e14715921cf8e5cde10d14
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.01.2023 17:16
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Згідно Додатку 4 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано договір про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2021р. № 25, укладений із підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» із підтверджуючими документами, що свідчать про виконання вказаного договору.
Слід зауважити, що Замовником не вимагалось надання Учасником всіх копій договорів, зазначених у довідці в повному обсязі.
Таким чином, вказана процедура закупівлі проведена згідно з принципами закупівель із врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178.