• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

бензин А-95, дизельне паливо

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер: 5921f3275b834ea785bcfc32a6f0c30a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 08.08.2023 15:47 - 30.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 08.08.2023 № 42-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В. о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 08.08.2023 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 10. UA-2022-11-07-010824-a 07.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; - оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та та пункту 4 Особливостей.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Староостропільської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.11.2022 №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «М-7 ТРЕЙД» (далі – ТОВ «М-7 ТРЕЙД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2022 №1 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.11.2022, договір про закупівлю товару від 01.12.2022 №1, пояснення від 14.08.2023, від 17.08.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 5.1 договору про закупівлю товарів від 01.12.2022 №1 (далі – Договір) строк поставки товарів до 31.12.2022 року. Пунктом 10.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного його виконання. Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 14.08.2023 року Договір виконаний у повному обсязі. Отже, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 08.08.2023 і повторно 14.08.2023 та 18.08.2023 направлено через електронну систему закупівель запит про надання документального підтвердження фактичного стану виконання зобов’язань Замовника з ТОВ «М-7 ТРЕЙД» (розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з постачальником та інші) за Договором. Однак, станом на дату завершення моніторингу (24.08.2023) Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель запитувану інформацію та документи. Крім того, на запит від 08.08.2023 Замовником частково надано відповідь з порушенням строків визначених частиною п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 24.08.2023 10:16 - 08.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.08.2023 10:16

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-07-0023/2023 ПР
Дата відкриття провадження: 28.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13-07-0023/2023 ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» СТАРООСТРОПІЛЬСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі UA-2022-11-07-010824-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 23 Особливостей Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі положення частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Так 24 серпня 2023 року в порядку визначеному Законом був оприлюднений Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-07-010824-a. У констатуючій частині висновку було встановлено порушення, а саме: «За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. Врахочуючи вищевикладене повідомляємо, що в подальшому Замовником буде враховано виявлені порушення та буде дотримано вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; Окрім того, Замовником буде оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 31.08.2023 14:49

Запити/Пояснення