-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Закупівля проводиться на очікувану вартість у 2022 році. Місцезнаходження замовника: м.Хмельницький, вул.Озерна, 14. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021: 2015 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія)
Торги відмінено
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Номер:
dd966db84c1a4381a3db406cbccc0d8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 15:43 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
14. UA-2022-10-06-002328-a 06.10.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницького ліцею ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.10.2022 № 82, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.10.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» (далі – ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 28.10.2022 № 83, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.10.2022, пояснення та документи від 16.02.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Рішення про намір укласти договір прийнято Замовником 28.10.2022 року тобто останній термін укладення договору - не пізніше 17.11.2022 року, однак згідно пояснень, наданих Замовником договір не укладався, обґрунтоване рішення щодо продовження строку для укладання договору до 60 днів не приймалося.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Аналогічна вимога міститься в підпункті 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до частини 7 статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не укладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Отже, в порушення абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» відповідно до вимог Закону.
Відповідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник не надав пояснення через електронну систему закупівель щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
23.02.2023 15:49 - 10.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2023 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, після проведення моніторингу Держаудитслужби, Замовник відмінив закупівлю з ідентифікатором
UA-2022-10-06-002328-а з описом причини відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: не укладення договору про закупівлю з вини учасника через ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом
Дата публікації звіту:
24.02.2023 10:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення про відміну торгів (протокол від 24.02.2023 №29)
Дата публікації:
24.02.2023 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
b713e23f01254f9ea6ce8ddd2c3a9197
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
14.02.2023 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-06-002328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів Замовником розміщено інформацію про придбання товару електрична енергія 50760 Кіловат-годин.
Відповідно до п. 4.3 розділу 1 тендерної документації кількість товару визначається додатком 2 до тендерної документації.
Додатком тендерної документації кількість електричної енергії визначено у розмірі 55000 КВТ/год.
Виходячи з вищевикладеного, надайте інформацію (пояснення) чому кількість товару в оголошенні не відповідає кількості визначеній тендерною документацією?
3. Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМГАЗ СІТІ» (далі – ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ») надано тендерну пропозицію (файл Тендерна пропозиція.pdf) щодо предмета закупівлі електричної енергії в кількості 50760 кіловат- годин.
Виходячи з вищевикладеного, надайте інформацію (пояснення) чому кількість товару тендерної пропозиції учасника не відповідає кількості визначеній тендерною документацією?
4. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 28.10.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ».
Відповідно до пункту 46 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Хмельницьким ліцеєм ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради договір про закупівлю з ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги за номером ID: UA-2022-10-06-002328-a?
У разі укладання даного договору надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b17b5dcc78e94813a2441637e13bfdfd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.02.2023 09:41
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Електрична енергія», код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-06-002328-a, керуючись ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, надаємо наступну інформацію.
За результатом проведення закупівлі між Хмельницьким ліцеєм ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради та ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги не укладено договір про закупівлю.
Повідомляємо, що договір не укладено протягом строку, визначеного законодавством: не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів оскільки: офіційної відмови переможця від підписання договору не надходило до замовника, а саме це є підставою для відхилення переможця відповідно до пп.3 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тому договір не було укладено. У подальшому, враховуючи економне використання електричної енергії, у замовника зникла подальша потреба у закупівлі, жодних додаткових закупівель електричної енергії протягом року здійснено не було.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Просимо врахувати, що договір про закупівлю укладено не було.