• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 5 найменувань відповідно до Додатка 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1) Рис пропарений – 2500 кг 2) Крупа гречана – 2500 кг 3) Кус-кус – 2000 кг 4) Булгур – 2000 кг 5) Борошно пшеничне вищого гатунку - 20000 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 - м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9, - м. Київ, вул. Карбишева,3; - м. Київ, вул. Колекторна, 4; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС; - їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області). - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2022 р. 6. Умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 327 000,00 грн з ПДВ 8. Основні умови договору: 8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 27.09.2022 року 10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 29.09.2022 року 11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» -єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі 15. Джерело фінансування: Державний бюджет 16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Доценка Костянтина Олександровича – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: kostyakostya22@gmail.com

Завершена

1 327 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 270.00 UAH