-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М'ясо (свинина, курятина)
Торги відмінено
305 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
58b72dcc6a37472eacec6d7c3804e2dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2022 00:00
Період моніторингу:
20.01.2022 14:53 - 11.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.01.2022 № 17
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 19.01.2022 № 17
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-01-17-000170-a 17.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді і спорту Березнянської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол проведення переговорів від 17.01.2022 № 111; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 110; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 17.01.2022; пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.01.2022.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником 01.02.2022 прийнято рішення щодо відміни переговорної процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
07.02.2022 17:02 - 22.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2022 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зважаючи на неможливість усунення виявленого порушення, закупівля була скасована 01.02.2022 р.
Дата публікації звіту:
09.02.2022 14:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
30.08.2022 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
032c7a27711f444dbb7bd36906d69bd8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2022 08:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі м'яса (свинини, курятини) за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, очікуваною вартістю 305 300,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-17-000170-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74f268467b0142ceb9d4f25e5d100767
Назва:
Відповідь на питання аудиторської служби
Дата опублікування:
25.01.2022 12:39
Опис:
Доброго дня.
В підпорядкуванні Відділу освіти, культури, молоді і спорту Березнянської селищної ради перебуває чотири заклади загальної середньої освіти з одноразовим та три заклади дошкільної освіти з триразовим харчуванням.
Розмір бюджетного призначення визначено на основі фактичної потреби в продуктах харчування, наданої директорами та кухарями підпорядкованих закладів освіти, а також моніторингу середньоринкових цін на м’ясо.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до його особливостей, загальноприйнятих норм і стандартів, встановлених для даного предмету закупівлі, а також враховуючи Постанову Кабінету Міністрів від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Очікувана вартість предмету закупівлі обрахована на основі аналізу середньо ринкових цін та прайсів потенційних постачальників (додаємо цінову пропозицію АТ «Базис», з яким маємо намір укласти договір).
Посилання на сайт головного розпорядника коштів, на якому публікується обґрунтування закупівлі https://berezna.cg.gov.ua/index.php?id=36775&tp=7