-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
6 843 925.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 220.00 UAH
Номер:
aa7c549971584591b2f294ad63c77245
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-09-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2022 00:00
Період моніторингу:
09.06.2022 11:04 - 06.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2022 № 7-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.06.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.06.2022 № 7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2022-01-06-004290-c 06.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області», оприлюднений 01.06.2021 (ідентифікатор - UA-P-2022-01-06-004440-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 06.01.2022 №11 зі змінами (далі - Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-01-06-004290-c; тендерні пропозиції ФОП «РИЖКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА»; протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-06-004290-c, опублікований 14.02.2022; повідомлення про намір укласти договір, опубліковане 21.02.2022; договір про надання послуг харчування від 09.03.2022 № 19-т; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 27.06.2022.
Період усунення порушень:
30.06.2022 14:04 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2022 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
67fb112633be47778cb91d6eb50c6e71
Назва:
Запит замовнику
Дата опублікування:
22.06.2022 23:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів» (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5533b6c07c70404183fa97c6c0d416bc
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
27.06.2022 15:31
Опис:
Процедура закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)» здійснювалась з врахуванням фактичної потреби відповідно до фінансового плану на 2022 рік.
Розрахунок здійснений на підставі фактичної кількості ліжко-днів, проведених хворими в стаціонарі у 2021 році та відповідно до потреб в забезпеченні харчуванням хворих протягом 2022 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)» визначені відповідно вимог нормативних-правових актів до даного виду послуг (зокрема, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та ін.), а також відповідних потреб замовника.
Щодо визначення очікуваної вартості, то чинним законодавством не передбачено переліку органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких – розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
В процесі визначення очікуваної вартості предмету закупівлі при закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів було попередньо здійснено моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників даних послуг, в тому числі через електронну систему Прозорро.
На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів», Ковельське МТМО розміщує відповідну інформацію за процедурами закупівель на власному вебсайті за наступним посланням https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakupіvlyah/.