-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15550000-8 "Молочні продукти різні" Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 %
Завершена
7 826 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 130.00 UAH
Номер:
685a185f9229429fa31f0a8cb53162fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 15:59 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
16. UA-2021-12-29-004044-b Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні 7 826 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та у зв’язку з відсутністю механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.12.2021 № 2527, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2022 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.02.2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт» та ТОВ «Фірма «Фавор» (далі – Переможець), протокол розкриття від 10.02.2022 № 155, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022 року, договір від 21.02.2022 № 94, пояснення Замовника від 12.08.2022 року.
В ході моніторингу встановлено, що на письмовий запит Північного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 про надання пояснень (інформації та документів), Замовник у визначений строк не надав пояснення (інформацію та документи). Так, на запит від 08.08.2022 Замовник надав відповідь 12.08.2022 (на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
23.08.2022 15:56 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику
Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат ДК 021:2015 код 15550000-8 "Молочні продукти різні" Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 % у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві Державної адміністрації, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України про «Публічні закупівлі», оприлюднило аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно: вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель, зокрема робіт, для забезпечення потреб закладів освіти, з урахуванням наступного:
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, що в свою чергу є надзвичайними невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника, що підтверджені листом Торгівельно-промислової палати України від 28.02.2022 на № 2024/02.0-7.1, щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни та покладання додаткових обов’язків на уповноважену особу щодо проведення публічних закупівель, що обумовило високе навантаження вищезазначеного спеціаліста та призвело до екстремальних умов виконання обов’язків, Замовником виконано вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту.
З огляду на вищезазначені обставини та у зв’язку надзвичайними невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника, що підтверджені листом Торгівельно-промислової палати України від 28.02.2022 на № 2024/02.0-7.1, щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни відсутні правові підстави щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника. Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення зазначених в висновку порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
30.08.2022 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
88c6d19914aa46ba8fad852457320f83
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 18:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 %», за кодом ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-004044-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa34fff6c44e4a748de46fcea558306e
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
08.08.2022 15:57
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Шановний пане Олександре!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2022-08-02-000031 від 02.08.2022 на закупівлю ДК 021:2015 код 15550000-8 "Молочні продукти різні" Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 %, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»(із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001р. №1752 «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу» щодо організації харчування вихованців шкіл-інтернатів, виконання денних натуральних продуктових норм на одну дитину (по віковим групам), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні та оздоровчі заклади товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів (ГОСТ, ДСТУ та ТУ), які діють на момент проведення процедури закупівлі.
2. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно Річного плану закупівель на 2022 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю товару заплановано кошти в сумі 7 826 000,00 грн. (сім мільйонів вісімсот двадцять шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до кількості дітей, які перебувають в закладах освіти Дарницького району, Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за жовтень 2021 р. та на підставі моніторингу ринкових цін обраного виду у мережі Інтернет з урахуванням очікуваного рівня інфляції, транспортних витрат та навантажувально-розвантажувальних робіт з постачання товару відповідно до замовлення, як зазначалося у тендерній документації.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Номер:
ac1ff2b66b924000be686dae4a5c5aab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 19:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7d9003b7bf04c69b061aea32bf9b480
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.08.2022 10:43
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Шановний пане Олександре!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2022-08-02-000031 від 02.08.2022 на закупівлю ДК 021:2015 код 15550000-8 "Молочні продукти різні" Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 %, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до кількості дітей, які перебувають в закладах освіти Дарницького району, Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за жовтень 2021 р. та на підставі моніторингу ринкових цін обраного виду у мережі Інтернет.
Ціна на йогурт жирністю від 1,5% до 2,5% та кефір жирністю від 1,5% до 2,5% визначалася відповідно з розрахунку розфасовки товару у полістиролові стаканчики не більше 125 гр. з маркуванням на упаковці та склала 99,90 грн. Проте, будь які можливі перевищення очікуваної вартості за предметом закупівлі корелюються в ході проведення відкритих торгів, зокрема аукціону на пониження ціни до реально існуючих середньоринкових цін. Саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників призводить до максимальної економії, ефективності та пропорційності. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, сприяє добросовісній конкуренції серед учасників.
Враховуючи вищезазначене по даній закупівлі було укладено договір №94 від 21.02.22 в якому ціна за одиницю товару на йогурт жирністю від 1,5% до 2,5% складає – 57,60 грн. та кефір жирністю від 1,5% до 2,5% складає – 35,28 грн., що в свою чергу підтверджує ефективність проведення публічних закупівель.