• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15550000-8 "Молочні продукти різні" Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 %

Завершена

7 826 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 130.00 UAH
Номер: 685a185f9229429fa31f0a8cb53162fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.08.2022 15:59 - 24.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.08.2022 № 201 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 201 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 16. UA-2021-12-29-004044-b Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні 7 826 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та у зв’язку з відсутністю механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.12.2021 № 2527, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2022 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.02.2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт» та ТОВ «Фірма «Фавор» (далі – Переможець), протокол розкриття від 10.02.2022 № 155, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022 року, договір від 21.02.2022 № 94, пояснення Замовника від 12.08.2022 року. В ході моніторингу встановлено, що на письмовий запит Північного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 про надання пояснень (інформації та документів), Замовник у визначений строк не надав пояснення (інформацію та документи). Так, на запит від 08.08.2022 Замовник надав відповідь 12.08.2022 (на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 23.08.2022 15:56 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2022 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Державної аудиторської служби України Олександру КАРАБАНОВУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат ДК 021:2015 код 15550000-8 "Молочні продукти різні" Йогурт жирністю від 1,5% до 2,5%; Кефір жирністю від 1,5% до 2,5%; Сметана жирністю не менше 15 % у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві Державної адміністрації, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України про «Публічні закупівлі», оприлюднило аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно: вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель, зокрема робіт, для забезпечення потреб закладів освіти, з урахуванням наступного: У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, що в свою чергу є надзвичайними невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника, що підтверджені листом Торгівельно-промислової палати України від 28.02.2022 на № 2024/02.0-7.1, щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни та покладання додаткових обов’язків на уповноважену особу щодо проведення публічних закупівель, що обумовило високе навантаження вищезазначеного спеціаліста та призвело до екстремальних умов виконання обов’язків, Замовником виконано вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту. З огляду на вищезазначені обставини та у зв’язку надзвичайними невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника, що підтверджені листом Торгівельно-промислової палати України від 28.02.2022 на № 2024/02.0-7.1, щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни відсутні правові підстави щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника. Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення зазначених в висновку порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 30.08.2022 17:05

Запити/Пояснення