-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Борошно пшеничне (код ДК 021:2015 - 15612100-2), рис (код ДК 021:2015 - 15614000-5), вівсяна крупа (код ДК 021:2015 - 15613100-9), гречана крупа (код ДК 021:2015 - 15613300-1), пшоно (код ДК 021:2015 - 15613300-1), перлова крупа (код ДК 021:2015 - 15613000-8), ячнева крупа (код ДК 021:2015 - 15613100-9)
Торги відмінено
322 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 9 666.00 UAH
мін. крок: 3% або 9 666.00 UAH
Номер:
bd1374b1bdeb4d4c96e6e5bc4a59705c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-03-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2022 00:00
Період моніторингу:
03.02.2022 11:35 - 25.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2022 № 44
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.02.2022 № 44
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-17-021413-c, 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини третьої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках передбачених законом встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; надання інформації, документів у випадках передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план «Третьої Черкаської міської лікарні швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.12.2021 № 3 (далі – тендерна документація); переліки змін до тендерної документації, оприлюднений 29.12.2022; скарги до процедури UA-2021-12-17-021413-c.c1 та UA-2021-12-17-021413-c.a2; рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) від 30.12.2021 № 28700, від 14.02.2022 № 2953 та від 23.02.2022 № 3735; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» та фізичної особи-підприємця «АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА»; протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022 № 6, № 7 та від 14.01.2022 № 4; пояснення Замовника, отримане 14.04.2022 в електронній системі закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір.
Аналіз процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду АМКУ, не проводився.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що у підпункті 3.2 пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції містять посилання на норми Закону в період його дії до 19.04.2020, чим порушено вимоги пункту 3 частини третьої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках передбачених законом установлено, що пояснення Замовника на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель у термін більший ніж три робочих дні, чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
15.04.2022 11:32 - 04.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2022 11:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунуто відміною процедури та надалі не буде допускати таких порушень
Дата публікації звіту:
21.04.2022 14:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуті Замовником шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
02.05.2022 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
9c20e1af1b7048e8906d177d4e2f0236
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2022 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-17-021413-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності з вимогами Закону, зокрема у пп.3.2 п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції не відповідають нормам п.3 ч.3 ст. 25 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f4495178d633451cae0787a60bdad998
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.04.2022 12:34
Опис:
1. Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами.
Очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку продуктів харчування, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін.
2. Тендерна документація складена не у відповідності з вимогами Закону, зокрема у пп.3.2 п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції не відповідають нормам п.3 ч.3 ст. 25 Закону. Дане порушення є несуттєвим та таким, що не впливає жодним чином на результати відкритих торгів з наступних підстав:
- редакція зазначена в тендерній документації –
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
- норми п.3 ч.3 ст. 25 Закону -
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Замовником буде враховано зауваження по даній процедурі закупівлі та здійснить заходи відсутності таких порушень у майбутніх процедурах закупівлі.
Номер:
3ea90c000cd84bffb32a060e08c80732
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
Дата опублікування:
15.02.2022 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 № 72
Черкаси
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2021-12-17-004691-a.a2, UA-2021-12-17-004694-a.a2, UA-2021-12-17-021413-c.a2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-12-17-004691-a, ID: UA-2021-12-17-004694-a, ID: UA-2021-12-17-021413-c, прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 03.02.2022 № 44 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 15 лютого 2022 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО