• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку, ЗЗСО І-ІІІ ст., №7, за адресою: просп. Шевченка,39, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області

Завершена

1 523 880.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 619.40 UAH
Номер: decdab90b65a4b5fac8f4559f525504d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-15-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 15.06.2022 15:34 - 09.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.06.2022 №21-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.06.2022 № 21-З Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-10-29-009727-a 29.10.20211 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Щербина Артем Вікторович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором на виконання робіт з капітального ремонту від 03.12.2021 №344, (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), зміни до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Щербина Артем Вікторович (далі – ФОП Щербина Артем Вікторович) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2021 №32 та від 19.11.2021 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2021 року, договір на виконання робіт з капітального ремонту від 03.12.2021 №344, повідомлення про внесення змін до договору від 20.12.2021 року, додаткову угоду від 20.12.2021 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 02.05.2022 року, додаткову угоду від 29.04.2022 №2. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно вимог пункту 1 частини третьої Розділу V ТД, Учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням заходів із захисту довкілля під час виконання капітального ремонту, що є предметом закупівлі. Учасником ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа із зазначенням заходів захисту довкілля під час виконання капітального ремонту харчоблоку, ЗЗСО І-ІІІ ст., №7, за адресою: просп. Шевченка,39, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області. Натомість, зазначену довідку учасником ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» загружено в електронну систему закупівель 19.11.2021 року, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (16.11.2021), зазначеного у розділі IV ТД. Також, згідно вимог пункту 1 частини третьої Розділу V ТД, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Однак, учасником ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИН» не надано у складі тендерної пропозиції Довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність відкритого рахунку (рахунків). Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИН» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того, в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД (далі – Додаток 1 до ТД) для підтвердження фінансової спроможності Замовник вимагає від учасника надання фінансової звітності за останній звітній період, а саме: Баланс підприємства учасника (Форма №1); Звіт про фінансові результати учасника (Форма №2); Звіт про рух грошових коштів (Форма №3) та зазначає, що: «у разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи які він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу». Однак, всупереч зазначеному, учасником ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИН» не надано у складі тендерної пропозиції Звіт про рух грошових коштів (Форма №3) чи лист- роз’яснення із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи, які він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Також, всупереч вимог Додатку 1 до ТД, у наданій учасником ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИН» Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не заначено всю інформацію, що вимагалася Замовником, зокрема, місце знаходження, ПІБ керівника та № телефону до договорів №5 від 23.07.2019, № МТ07-18 від 19.07.2018 та № МР/06-18, укладених із ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет»; не зазначено місце знаходження, ПІБ керівника, № телефону, код ЄДРПОУ та предмет договору до договору №1 від 01.08.2018, укладеного із Дударківською ЗОШ І-ІІІ ст. Всупереч вимогам пунктів 3.1 та 3.2 Додатку 1 до ТД Замовника, учасником ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИН» не надано у складі тендерної пропозиції: - додатки до зазначених у довідці аналогічних договорів, які є їх невід’ємними частинами, а саме: до Договору №1 від 01.08.2018, укладеного із Дударківською ЗОШ І-ІІІ ст. (кошторис та/або договірну ціну та/або локальний кошторис) та до Договору № 261 від 13.09.2021, укладеного із Департаментом житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області (договірну ціну, дефектний акт, локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису та календарний графік виконання робіт); - відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів № МТ07-18 від 19.07.2018, № МР/06-18, укладених із ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», № 261 від 13.09.2021, укладеного із Департаментом житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області та № 1 від 01.08.2018, укладеного із Дударківською ЗОШ І-ІІІ ст. Крім того, у відгуках від замовників про належне виконання учасником договорів №1 від 11.05.2018, укладеному із Дударківською сільською радою та №5 від 23.07.2019, укладеному із ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» не зазначено інформацію про дату та номер виконаного договору, на який надано відгук, як вимагалося пунктом 3.2 Додатку 1 до ТД. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИН» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 04.07.2022 11:14 - 19.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2022 11:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформуємо Вас, що Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області звернувся до Одеського окружного Адміністративного суду.
Дата публікації: 15.07.2022 16:07
Дата відкриття провадження: 18.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження: № П/420/10463/22