-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
2ca7f262b0df4953b64aa0a4dd2f6a37
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2021 00:00
Період моніторингу:
09.11.2021 14:04 - 01.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.11.2021 №645
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.11.2021 №645
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-10-18-012558-c 18.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік військової частини 3008 Національної гвардії України (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30 вересня 2021 року №44), вимоги про усунення порушення від 05 листопада 2021 року, від 13 листопада 2021 року, від 17 листопада 2021 року, рішення Замовника від 09 листопада 2021 року, від 17 листопада 2021 року, від 19 листопада 2021 року, тендерну пропозицію ФОП «Соляр Катерина Анатоліївна», протоколи засідання тендерного комітету від 05 листопада 2021 року №47 та від 12 листопада 2021 року №50, повідомлення про усунення невідповідностей до 11 листопада 2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 12 листопада 2021 року, договір про закупівлю за державні кошти від 23 листопада 2021 року №158/ПС (далі – Договір) та пояснення від 10 листопада 2021 року, від 22 листопада 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з тендерною документацією.
Однак, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасником ФОП «Соляр Катерина Анатоліївна» не накладено кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Також установлено, що зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання, копію гігієнічного сертифікату або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для кожної одиниці товару, який пропонується постачати учасником, копію декларації про відповідність вимогам технічних регламентів товару, який пропонується постачати учасником в рамках цієї закупівлі, технічного паспорту на виріб, або у разі неможливості надання технічного паспорту на виріб, довідку з посиланням на його електронну версію, чим не дотримано вимог Додатку №2 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) тендерної документації.
Крім того, учасником ФОП «Соляр Катерина Анатоліївна» у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано листа в довільній формі, що підтверджує можливість здійснення поставки за вказаною адресою, листа-згоди із визначеним переліком формальних (несуттєвих) помилок, гарантійного листа про те, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (аукціону), листа-згоди щодо інформації про відміну торгів, чим порушено вимоги пункту 4.3 Розділу І, пунктів 1, 4.3 Розділу ІІІ, пункту 1 Розділу VI тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовних відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Соляр Катерина Анатоліївна» та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
01.12.2021 16:27 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши Висновок моніторингу просимо Вас звернути на вимоу п.2 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме замовник здійснив закупівлю із максимально ефективною економією бюджетних коштів, що у свою чергу є основним із принципів публічних закупівель. Також просимо Вас зауважити на те що обладнання яке є придметом закупівлі вже встановлене тому Замовник фізично не взмозі розірвати договір, тому виходячи із вище зазначеного Замовник не в змозі усунути виявлене порушення.
Дата публікації звіту:
07.12.2021 20:22
Запити/Пояснення
Номер:
cdaee5c1c5ca4f43a7b9f922d2511633
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.11.2021 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі холодильної камери з агрегатом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-18-012558-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Соляр Катерина Анатоліївна виконано вимоги тендерної документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію (розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») та надання оригіналу листа-відгука до аналогічного договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформацію про належне виконання договору (пункт 3 Додатку 3)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9fb40e17de2b40b39622cc45c6fc4a2c
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
10.11.2021 09:51
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі холодильної камери з агрегатом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-18-012558-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
ЗАПИТАННЯ:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
ВІДПОВІДЬ:
При обґрунтуванні розміру витрат перш за все враховувалось кількість продовольства, яке буде зберігатись в морозильній камері враховуючи споживання продукту військовою частиною в минулих роках з урахуванням виконання завдань в зоні проведення операції об’єднаних сил та відпрацювання завдань з бойової (навчально-бойової) підготовки.
Крім того на розмір витрат вплинули наступні складові:
1. Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювались з урахування кліматичних умов регіону, товару який буде зберігатись в морозильній камері, зручність в його експлуатації та обслуговуванні.
2. Очікувана вартість предмету закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості проводився аналіз ринку, а саме збір інформації щодо цін, яка містилась в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro”.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням www.ngu.gov.ua в розділі «Діяльність – Державні закупівлі - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – військова частина 3008»
ЗАПИТАННЯ:
Яким чином учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Соляр Катерина Анатоліївна виконано вимоги тендерної документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію (розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») та надання оригіналу листа-відгука до аналогічного договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформацію про належне виконання договору (пункт 3 Додатку 3)
ВІДПОВІДЬ:
Повідомляємо, що взявши до уваги вимогу що надійшла від ТОВ «МАРІМАР», рішення про кваліфікацію ФОП «Соляр Катерини Анатоліївни» було скасоване.
Номер:
793792a68d5242a1baa57c9577cd845c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2021 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі холодильної камери з агрегатом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-18-012558-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником, ФОП Соляр Катерина Анатоліївна, якого визначено переможцем процедури закупівлі виконано вимоги тендерної документації щодо надання до кінцевого строку подання пропозицій таких документів як:
-детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання. При цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання (Додаток №2);
-копія гігієнічного сертифікату або копія висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи для кожної одиниці товару, який пропонується постачати учасником в рамках цієї закупівлі, дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (Додаток №2);
-копія декларації про відповідність вимогам технічних регламентів товару, який пропонується постачати учасником в рамках цієї закупівлі, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій (надається на кожну окрему позицію технічної специфікації) (Додаток №2);
-технічний паспорт на виріб (надається на кожну окрему позицію технічної специфікації), або у разі неможливості надання технічного паспорту на виріб, учасник повинен надати довідку з посиланням на його електронну версію (Додаток №2);
-лист в довільній формі, що підтверджує можливість здійснення поставки за вказаною адресою (пункт 4.3 Розділу І «Загальні положення»);
-лист-згода із визначеним переліком формальних (несуттєвих) помилок (пункт 1 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
-гарантійний лист про те, що тендерна прозиція є дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (аукціону)(підпункту 4.3 пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
-лист згода щодо інформації про відміну (пункту 1 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
167ca2ac87d548a7a521c365730717fa
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
22.11.2021 14:25
Опис:
Наваше питання повідомляємо, що враховуючи питання аудитора та наявні не відповідності Учаснику ФОП "Соляр Катерина Анатолівна" було вказана на допущенні не відповідності та надана доба на переопрацювання. Зауваження вказані аудиторо та Замовником ФОП "Соляр Катерина Анатолівна" усунула у визначенні терміни. Окрім того у складі пропозиції наявні інші документи що підтверджують відповідність даного учасника, які були додатково завантаженні під час усунення невідповідностей на протязі доби.