-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт Ємільчине Житомирської області (Реконструкція) (Перерахунок кошторисної документації)
Торги відмінено
4 995 943.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 959.43 UAH
мін. крок: 1% або 49 959.43 UAH
Номер:
620ef8a2642c4d28aab1c4559053226b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 14:57 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021
№ 660
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2021 № 660.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-10-18-006888-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявності закупівлі у річному плані, повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Ємільчинської селищної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ФОП «ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ», протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2021 року № 181 про визначення переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічні завдання Замовника в тендерній документації («ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 3 до тендерної документації), містять посилання на конкретні торгові марки та виробників («Геопульс», «Геодор»), без обґрунтування необхідності такого посилання.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП «ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема, відповідно пункту 7 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати «засвідчену сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі, то він повинен надати довідку в довільній формі або інший документ, яка/який містить дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії.
У випадку, якщо ліцензія та/або дозвіл (дозволи) непередбачено, то учасник обов’язково надає лист-роз’яснення, в довільній формі, щодо відсутності такого дозволу (дозволів) та/або ліцензії, в якому буде зазначено законодавчі підставі ненадання таких документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів.
У разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів, ліцензії тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, на час виконання договору учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо їх отримання».
На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП «ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» у складі тендерної пропозиції надав лист-пояснення щодо ліцензії та дозволу від 01.11.2021 № 5, в якому «зобов’язується не пізніше 5 (п’яти) робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки подати та зареєструвати Декларацію до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг».
Cлід відмітити, що відповідно до вимог пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року, далі – Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 7, 8 та 29 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку № 2 до Порядку № 1107, а саме: «роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)», «земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою» та «ремонт гідротехнічних споруд, зведення і нарощування дамб гідротехнічних споруд і гідро відвалів», виконуються на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ відсутній дозвіл на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 7 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
30.11.2021 17:06 - 15.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2021 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок органу державного фінансового контролю прийнято до уваги.
Згідно рішення тендерного комітету від 02.12.2021 року №200, процедуру відкритих торгів відмінено на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
02.12.2021 16:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
03.12.2021 10:06