-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з ремонту лінійних гідродомкратів ДМ.16.02.000 згідно технічного завдання ВП «Шахта «Степова», ДП «Львіввугілля»).
Завершена
4 158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 790.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 790.00 UAH
Номер:
035d98a7115f4fdea1f249954fd4acd8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.04.2022 00:00
Період моніторингу:
06.04.2022 15:10 - 29.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.04.2022 № 2
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022 та №003100-18/2584-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.04.2022 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-17-005783-c 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII; розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, укладення додаткової угоди та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «ЛЬВІВВУГІЛЛЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.09.2021 № 521, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НВО «АВІААГРЕГАТ» (далі – ТОВ «НВО «АВІААГРЕГАТ»), приватного підприємства «Спецреммаш» (далі – ПП«Спецреммаш») протоколи засідання уповноваженої особи Замовника від 08.10.2021 № 543, № 549 від 13.10.2021, від 19.10.2021 № 552 та від 23.10.10.2021 № 537, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2021 року; договір від 08.11.2021 з усіма змінами, пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 11.04.2022.
Період усунення порушень:
20.04.2022 14:29 - 27.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
62f1686ef0a74bf788e5bf909808365b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2022 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуга з ремонту лінійних гідродомкратів ДМ.16.02.000 згідно технічного завдання ВП «Шахта «Степова», ДП «Львіввугілля»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-005783-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
87b526ececf745d0a0f5e28d9081bfb4
Назва:
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-09-17-005783-c
Дата опублікування:
11.04.2022 14:11
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
1. Інформація щодо першого питання запиту:
Визначення очікуваної вартості кожного предмета закупівлі проводиться у відповідності з наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.20 № 275.
Зокрема, для визначення очікуваної вартості ремонту лінійного гідродомкрата ДМ.16.02.000 були виконані такі дії:
досліджено опубліковані в системі електронних закупівель Prozorro матеріали, процедур щодо еквівалентного предмету закупівлі виявлено не було;
розіслані запити постачальникам, у результаті було отримано лише одну відповідь – від АТ «Дніпропетровський агрегатний завод».
Вказаний завод є давнім і надійним партнером ДП «Львіввугілля», який відзначається стабільно відмінною якістю виконання робіт, тому його пропозицію – 23 100 грн. з ПДВ – вважаю адекватною, про що й було повідомлено дирекції з виробництва.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
2. Інформація щодо другого питання запиту
Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація до предмету закупівлі UA-2021-09-17-005783-c - Lvug.com.ua.