• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція їдальні Сновської гімназії за адресою: вул. Шкільна, 6, м. Сновськ, Чернігівської області» (перерахунок в поточних цінах)

Завершена

5 322 121.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 611.00 UAH
Номер: 5bdf72c87d93476a992981f1fdf8c716
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-01-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 01.10.2021 11:37 - 27.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Дніпро 30.09.2021 № 512 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Додаток до наказу від 30.09.2021 № 512 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області UA-2021-08-11-000873-c 11.08.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga_monitoring@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нормаль-Україна» установлено порушення вимог пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 та пункту1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 11.08.2021 № 138, тендерні пропозиції приватного підприємства «БУД-АРВЕСТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Нормаль-Україна» (далі – ТОВ «Нормаль-Україна»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2021, протокольні рішення тендерного комітету від 03.09.2021 № 154, від 06.09.2021 № 155, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021, договір підряду від 24.09.2021 № 180 на суму 5 180 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 06.10.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління. Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в пункті 6 розділу VI не зазначено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю чим порушено вимогу пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність учасника ТОВ «Нормаль-Україна» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: відповідно вимог пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Замовником установлено вимогу до учасників, зокрема надання сканованого виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною. Разом з тим, в пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, поряд з іншим, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Проте учасником ТОВ «Нормаль-Україна» в складі тендерної пропозиції надано виконаний аналогічний Договір підряду від 28.08.2017 № 1 в неповному обсязі, а саме: 1) додаток до Договору «Договірна ціна», який відповідно до пункту 1.2 цього договору є невід’ємною частиною до цього договору, не відповідає оригіналу внаслідок відсутності підписів та печаток Сторін договору; 2) не надано Додаткову угоду до договору № 1, якою внесені зміни до цього договору, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. При цьому, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника не виявлено невідповідності в Договорі підряду від 28.08.2017 № 1 та не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Нормаль-Україна» та уклав з ним договір підряду від 24.09.2021 № 180 на суму 5 180 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 26.10.2021 16:30 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 16:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч. 11 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Повідомляємо, що Замовник не згоден з інформацією, що викладена у висновку, у зв’язку з чим, направив до суду позовну заяву про оскарження цього висновку. Номер провадження та дата його відкриття в суді буде додатково повідомлена в електронній системі закупівель після отримання відповідних документів.
Дата публікації: 08.11.2021 16:35

Запити/Пояснення