-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт варочного цеху та прилеглих приміщень з заміною вентиляції, КУ Оскільський психоневрологічний інтернат, розташованого за адресою: Харківська обл., Ізюмський р-н, с. Оскіл, вул. Лісна, 1 у відповідності до робочого проекту «Капітальний ремонт варочного цеху та прилеглих приміщень з заміною вентиляції, КУ Оскільський психоневрологічний інтернат, розташованого за адресою: Харківська обл., Ізюмський р-н, с. Оскіл, вул. Лісна, 1"
Завершена
1 879 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 400.00 UAH
Номер:
d8284cf826634709a9bc489faf0f1827
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 17:06 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 №393
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 08.09.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 393
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2021-07-23-001134-a 23.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Оскільського психоневрологічного інтернату (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.07.2021 №118, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЙМ» (далі – ТОВ «ТАЙМ», учасник, учасник-переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 17.08.2021 №126, повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2021, договір від 31.08.2021 №24/21 на суму 1 620 000,00 гривень.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника, якого допущено до аукціону встановлено, що учасник ТОВ «ТАЙМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Так, учасником ТОВ «ТАЙМ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.08.2021 №397, в якій зазначено обладнання, яке не підтверджує обладнання зазначене у відомості ресурсів, а саме: зварювальний апарат DNIPRO-M має зварювальний струм 250А, багатофункціональне джерело струму інверторного типу SSVA-180-P/270-P має зварювальний струм 190,270А, компресор СБ4/С-100.LB40 має продуктивність 0,53 м³/хв, тоді як обладнання, вказане в відомості ресурсів має більш потужні показники: перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А, трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння з продуктивністю 2,2 м³/хв, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Також, підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або
уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше 1 аналогічного договору у 2019-2021 роках.
Проте, учасником ТОВ «ТАЙМ» в тендерній пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.08.2021 №399 без особистого підпису директора ТОВ «ТАЙМ» Гуро А.І., чим порушено вимоги підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ТОВ «ТАЙМ», який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТАЙМ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник визначив переможцем ТОВ «ТАЙМ», з яким уклав договір про закупівлю від 31.08.2021 №24/21 на суму 1 620 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
29.09.2021 19:37 - 14.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2021 19:37
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
20/031/2203/2022/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат (далі – КУОПНІ) на виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель повідомляє Північно-східний офіс Держаудитслужби про вжиті заходи щодо виявленого порушення під час проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-09-08-000102) за закупівлею товару ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-23-001134-a (далі – Закупівля).
1. За результатами моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ТАЙМ» в тендерній пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.08.2021 №399 без особистого підпису директора ТОВ «ТАЙМ» Гуро А.І. Тендерний комітет(далі ТК) Замовника при розгляді пропозиції учасника та наданих ним документів, керуючись ст.ст.5, 22,29 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, враховуючи те, що на всю тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис уповноваженої особи учасника, а саме: файл sign.p7s, що при перевірці встановлює наступні дані: Підписувач: ДИРЕКТОР ГУРО Андрій Іванович, Організація: ТАЙМ, ЕДРПОУ: 24485829,ЦСК: АЦСК АТ КБ«ПРИВАТБАНК»,Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA10400000059D35F0080D5CD01, - відсутність на сканкопії довідки підпису було розцінено, як формальну помилку та таку, що ніяким чином не можуть вплинути на результати закупівлі. Крім того, дані викладені у довідці були підтверджені і збігалися з наданою копією аналогічного договору.
2. Також за результатами моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ТАЙМ» в тендерній пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.08.2021 № 397, в якій зазначено обладнання, яке не підтверджує обладнання зазначене у відомості ресурсів. ТК замовника при розгляді пропозиції розцінив це , як формальну помилку виходячи с того, що учасник маючи у своєму володінні все необхідне обладнання(яке значиться і у довідці, і у відомості), але враховуючи характер робіт , а саме ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика у процесі роботи можуть використовуватись різні механізми та обладнання, зазначив у довідці додаткове обладнання, що не відображено у відомості ресурсів. При цьому слід врахувати, що роботи за укладеним договором проводяться під авторським та технічним наглядом сертифікованих незалежних від виконавця робіт спеціалістами. Так у ході виконання робіт, що підтверджується відповідними актами виконаних робіт де зазначене фактичне використання будівельних механізмів, обладнання та інструменту, що призводить до зменшення вартості договору та виконаних робіт, тобто до економії бюджетних коштів.
Враховуючи вище зазначене, хотілось звернути увагу, що під час проведення процедури закупівлі вимог та скарг від учасників закупівлі не надходило. За результатами аукціону пропозиція Учасника- ТОВ ТАЙМ електронною системою визнана найбільш економічно вигідною (економія бюджетних коштів на етапі проведення аукціону склала понад 200000 грн). Результати проведеної процедури (визначення переможця) ніким не оспорювалось. Договір з учасником закупівлі ТОВ ТАЙМ укладений у встановлені строки. Станом на день подання цієї відповіді договір виконується сторонами належним чином під авторським та технічним наглядом сертифікованих незалежних від учасника(виконавця) осіб. В проміжні акти виконаних робіт вносяться фактичні дані про використане обладнання, що призводить до зменшення вартості виконаних робіт. На даний час договір виконаний Учасником на 2/3. Претензій та зауважень до Учасника не має. У Учасника в наявності кваліфікований персонал, необхідний інструмент та обладнання. Негативний вплив для бюджету відсутній, навіть йде зменшення вартості договору.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, враховуючи відсутність прямої завданої шкоди та негативного впливу для бюджету, укладення та належного виконання договору про закупівлю, - Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат у подальшому гарантує суворо додержуватись вимог Закону України Про публічні закупівлі під час проведення закупівель за бюджетні кошти. З метою недопущення порушень у подальшому Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат, як захід превентивного характеру та для усунення порушень у сфері публічних закупівель ВИРІШИВ:
- притягнути до дисциплінарної відповідальності посадових осіб установи винних у порушені;
- передбачити наявність у штатному розписі відповідних посад фахівців з публічних закупівель та забезпечити укомплектування цих посад спеціалістами;
-зобов’язати членів тендерного комітету більш ретельно перевіряти тендерні пропозиції та додані документи;
-провести позапланове навчання уповноважених осіб (членів тендерного комітету);
- укласти договори на отримання у 2022 році журналів за тематикою «Публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
06.10.2021 11:46