-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт елементів благоустрою в урочищі Чорторий у Деснянському районі»
Завершена
10 778 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 890.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 890.00 UAH
Номер:
2a3159226c624ac2952296d4a4ecf61a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-05-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2021 00:00
Період моніторингу:
05.08.2021 17:41 - 31.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2021 №449
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 449
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-06-25-009200-c 25.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 25.06.2021 №47, тендерну пропозицію
ТОВ «СІВІН ТРАНС», протокол розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «СІВІН ТРАНС» від 19.07.2021 №47/2, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2021, договір від 06.08.2021 № 197/8, відповідь Замовника на запит Північного офісу Держаудитслужби від 09.08.2021.
Період усунення порушень:
16.08.2021 14:12 - 20.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2021 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
ad1c9557bddd4553b7ff4d8f2088717a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.08.2021 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту елементів благоустрою в урочищі Чорторий у Деснянському районі (ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд". (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-25-009200-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a08c0e1d0575408d8087c588e1a4336a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.08.2021 18:03
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено шляхом обстеження об’єкту та його елементів благоустрою в частині визначення необхідного об’єму проведення капітального ремонту та реставрації відповідно до наявної потреби та відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.06.2021 року № 1306 «Про капітальний ремонт елементів благоустрою в урочищі Чорторий у Деснянському районі», з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується та з дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з формуванням дефектного акту з метою отримання позитивного експертного звіту (ТОВ «ПРОЕКСТП» № 0467-21/ПРОЕКСП від 22.07.2021).
Експертною організацією було перевірено правильність оформлення кошторисної документації, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його кошторисну вартість, що і стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, та відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.03.2021 № 569 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі - Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Обов’язки виконання Постанови не стосуються Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд», як Замовника торгів.