• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи ( полуниця, смородина, абрикоси, вишні, сливи, виноград)

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.

Завершена

492 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 462.50 UAH
Номер: 234ec6230fdc4b6cae1c6c2bc679a6e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-17-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 17.08.2021 14:06 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 17.08.2021 №509 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.08.2021 № 509 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2021-05-27-010619-b від 27.05.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності пропозицій ФОП Жук А.В. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.06.2021 №37 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-27-010236-b); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.05.2021 за №2, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Жук Андрія Володимировича (далі – ФОП Жук А.В.), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол кваліфікації тендерної пропозиції ФОП Жук А.В. від 16.06.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2021, договір про закупівлю харчових продуктів від 30.06.2021 за №37, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 19.08.2021. Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Жук А.В. вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками оригіналу або завіреної належним чином копії документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом, копія договору оренди / надання послуг транспорту для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує автомобільний транспорт. ФОП Жук А.В. подано у складі пропозиції довідку про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару від 12.06.2021 за №15 у якій вказано, що у користуванні є складське приміщення площею 200 кв.м. за адресою: м.Тернопіль, вул. Бродівська, 47 (що підтверджується договором оренди №11 від 01.09.2020 року) та автомобіль PEUGEOT BOXER (що підтверджується договором оренди від 01.01.2021 року). На підтвердження вище зазначеного ФОП Жук А.В. подано у складі пропозиції договір оренди автомобіля від 01.01.2021, укладений з громадянином Гербера Ю.А., який не відповідає вимогам законодавства, оскільки нотаріально не посвідчений. Замовником не враховано, що згідно частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Статтею 220 ЦК України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. При чому, згідно з частини 1 статті 236 ЦК України нікчемний правочин є недійсним з моменту його вчинення. Згідно частин 1 та 4 статті 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть змінюватися за домовленістю сторін. Таким чином, учасником закупівлі ФОП Жук А.В. не підтверджено право користування транспортним засобом. Окрім цього, згідно підпункту 4 «Наявність фінансової спроможності» додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати оригінал або копію фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Оборот за звітний період суб’єкта господарювання повинен становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Учасником закупівлі ФОП Жук А.В. у складі пропозиції подано податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи –підприємця за 2020 рік, згідно якої загальна сума доходу за звітний (податковий) період – 229 000,0 гривень. Таким чином, пропозиція ФОП Жук А.В. не відповідає умовам тендерної документації оскільки оборот учасника закупівлі є менший очікуваної вартості закупівлі. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Жук А.В. (як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації), а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 30.06.2021 №37 на суму 484 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.08.2021 14:12 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2021 14:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити торги на закупівлю CPV за ДК 021:2015: Єдиний закупівельний словник 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ( полуниця, смородина, абрикоси, вишні, сливи, виноград) відповідно до п.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту: 31.08.2021 16:48

Запити/Пояснення