• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»)

Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 13 днів (до 16.12.25 00:00)

47 648 084.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
13
дн
06
год
41
хв
28
сек
Гарантія - 238 240.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 6a21da6f601f4d0ba24e6c4f83bad759
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 08e7839bbae94d719fca39b81717e31a  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: f22550a480464a63b47023b851dcac85  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 08f0c063af0048bbbc2934d69a47e926
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4b4363aef4e54f0c876e82ea250f216f  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f8e30e10ab524c78af2410ade9f753f7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 916c3889201043afb18cf6a6e7b316a8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4640f0b956404f8bbb231df0bf7d0a45  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 3821f494b2ab4215a45eb1eecafbbaa7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 46197390c98a4e67ae19dd365b06d034  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 0e4cb139eb4c4b7790f6d6bcfadf14e5  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: bc46256a685f4d0d9644ee118e967620
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 050baff33c5148849a21136266a20c1e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 16748867d23c4be5b2edf216136996c6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ed64a80415414aefb6b21814414e4589  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 5eb947fdd5c14724b8ecdb4f38e3329f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ebf89abc6fdb452ba0e68e2b5eb5cb8a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 7c1b8a4caf994de190156ed51a36caac  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 3683e72ef075431caa76fc92ead69874
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c1c319e967fb4e8ba85de22edee9ca36  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a36a107711e94392af673d2d22fc6c4d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 8223094727c54f85a1cd7a204ebd622e  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: b6f64abdb0e347cc8e4a0d06b78ac712
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 4bfbf132f5034ac897e5447d0c7c33df  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: cd0ccfd50a204514b1314c7c97d3042d  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 38923f6d8e0345a08bb6b8008a3bb0b6
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).(На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).)
Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
ID: 02d93aca8d7d40468ea4e476167dff04  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c5a7b14a00604a4fbc43573181088421
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання будівельних робіт з будівництва/реконструкції трансформаторних підстанцій/розподільчих пристроїв 6 кВ і більше. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 20 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.(У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання будівельних робіт з будівництва/реконструкції трансформаторних підстанцій/розподільчих пристроїв 6 кВ і більше. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 20 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.)
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
ID: 7fa36200ed464eda9bbf11b6adb0cb20  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 09b18db8775045409f73b971043527c8
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Розділу 5. Потреба в будівельних кадрах (арк. 6, Додаток 9 Том 7 Проєкт органиізації будівництва).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Розділу 5. Потреба в будівельних кадрах (арк. 6, Додаток 9 Том 7 Проєкт органиізації будівництва).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”
ID: 75d97667b2d54a568a7070ec8f2c5b4c  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: edbfb8409725474b98d855c4bad7c01a
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Таблиця 2. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах (арк. 6, Додатку 9 Том 7 Проєкт організації будівництва).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Таблиця 2. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах (арк. 6, Додатку 9 Том 7 Проєкт організації будівництва).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
ID: 372069d9f92f45d6aafc5ce49725842e  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 79ce5586bbb44b62b4ec955c1d28d5b1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.(Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 9d5ffab016024942bbbb3e334d916d40  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: b9457fc2dd2f4973be51b48b37dfa20f  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: e05bdb18bdc740a69e4d6b776e621235
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 26b8c91c765f41f28746ae8eb2918e69  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 7b3732d87dc349709e2c53121c892466
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 56edeaf2ad394eed842c85c421b92361  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 0f39f0efd06c456ebd85af040d2d257d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Мова тендерної пропозиції
ID: bb6b3585209d4b1e8b3608a052414c00  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 29a4284ddd1346e4ba05e9841d29bc1a
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 238 240,00 грн. (двісті тридцять вісім тисяч двісті сорок гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається у складі тендерної пропозиції учасника та супровідні для неї документи, що засвідчує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 088661866eb74b1389f25172edd0b3c3  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 35248924bf0a4a2193c70552e98fc4e6
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Правобережна» в Голосіївському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені у пункті 6.9 Розділу 6 тендерної документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені у пункті 6.9 Розділу 6 тендерної документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: dc322a7a86554f50ad51ea9007141aba  
Очікуване значення : 2  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a80ec2e5a98b4ef1a6ec6550999db4f6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.11.2025 20:09
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 1ec405dd6b944aa89d8b884d5878f0e7  
Очікуване значення : 90